Помощ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ
Колеги карам Е30 тд и колата спря да пали! Днес както си я карах и ми загасна в движение. Като се опитам да я запаля, пали, работи 2-3 секунди и гасне! Казвайте кави са вариантите около нафтовата помпа и по-скоро електрониката, която я управлява?
Freude am Fahren
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
На Е30 няма електроника по помпата,провери дали не ти е зацапан горивния филтър и идва ли гориво до него
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
На Е30 незнам точно къде е на Е34 е в багажника отдясн има едно капаче с няколко винта отдоло е помпатаи поплавака при теб предполагам пак е там или под задната седалка.Ако се докопаш до помпата я извади и виж отдоло на нея има цетка може тя да се е задръстила.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
При бензиновите Е30-ки е точно там! Предполагам че и при дизеловите ще е там!
Вдигаш и махаш двете задни седла, след това с малко шестограмче развиваш и махаш лайсната на която се захващат. Като я махнеш развиваш и закопчалките за коланите и издърпваш мокета напред, под него ще ти се открият две капачета - едното е зад шофьора и е кръчгло а другото е от другата страна и е елипсовидно. Сваляш елипсовидното и ще видиш кабелите на помпата и поплавъка! с леко почукване в посока обратна на часовниковата стрелка с чук и шило се освобождава тялото което държи помпата, обаче за да го извадиш трябва да развиеш 4-те гайки 6 мм на поплавъка и да го извадиш първо него щото цялото на куп не минава през отвора!
При бензиновите има една много финна цедка отдолу на помпата която се зардъства много яко с кал ако караш с некачествен бензин и идва момент в който направо не минава течност през нея!
Успех и дано да няма много разлики м/у дизела и бензин, това което написах е при бензиновите!
Вдигаш и махаш двете задни седла, след това с малко шестограмче развиваш и махаш лайсната на която се захващат. Като я махнеш развиваш и закопчалките за коланите и издърпваш мокета напред, под него ще ти се открият две капачета - едното е зад шофьора и е кръчгло а другото е от другата страна и е елипсовидно. Сваляш елипсовидното и ще видиш кабелите на помпата и поплавъка! с леко почукване в посока обратна на часовниковата стрелка с чук и шило се освобождава тялото което държи помпата, обаче за да го извадиш трябва да развиеш 4-те гайки 6 мм на поплавъка и да го извадиш първо него щото цялото на куп не минава през отвора!
При бензиновите има една много финна цедка отдолу на помпата която се зардъства много яко с кал ако караш с некачествен бензин и идва момент в който направо не минава течност през нея!
Успех и дано да няма много разлики м/у дизела и бензин, това което написах е при бензиновите!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Много благодаря за отговорите, но.......... проверих всичко по горивната система и колата продължава да прави същите номера! Сега, заради времето няма как да я закарам на сервиз, така че давайте идеи от какво друго може да е! Иначе смених филтъра, обезвъздуших, проверих всичко за пореден път, но не даде ефект.
Казвайте какво може да е, мерси предварително.
Казвайте какво може да е, мерси предварително.

Freude am Fahren
Ама опиши проблема по-подробно де! Как угасна, кога спря да пали, преди или след като започна да ти гасне, как работи двигателя - тресе ли или си работи нормално тия 2-3 секунди докато работи, пр. Отделно, последно каква нафта си сипвал? Според мен отиваш към електроника на помпата, ама както казват колегите, провери преди това всичко, включително турбото и ауспуха, това се сещам засега.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Значи нафта сипвам само на Лукойл, за изпускателната система не се бях сетил, ще я видя и нея. Не съм оставял да ми свърши нафтата никога, в колата има към 30л. Как да преценя как работи мотора, като работи само 2 сек и гасне? Иначе вече казах, колата ми загасна в движение както си я карах, преди това си работеше абсолютно нормално и от там - няма палене 

Freude am Fahren
Имаш ли имобилайзер? Щото както ми го описваш проблема - че както си е вървяла и е угаснала и оттам нататък работи само по 2 секунди като я запалиш, много ми намирисва и на преебан имобилайзер или нещо подобно.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани