Помощ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: Sofia

Помощ

Мнение от Kikata » 10 Мар 2006, 20:32

Колеги карам Е30 тд и колата спря да пали! Днес както си я карах и ми загасна в движение. Като се опитам да я запаля, пали, работи 2-3 секунди и гасне! Казвайте кави са вариантите около нафтовата помпа и по-скоро електрониката, която я управлява?
Freude am Fahren

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 10 Мар 2006, 21:56

На Е30 няма електроника по помпата,провери дали не ти е зацапан горивния филтър и идва ли гориво до него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 10 Мар 2006, 22:13

Въздух в системата,виж горивния филтер,маркучите за излишно гориво и помпата в резервуара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 11 Мар 2006, 0:33

Maverik написа:Въздух в системата,виж горивния филтер,маркучите за излишно гориво и помпата в резервуара

въздух :yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 11 Мар 2006, 1:38

Turboman написа:На Е30 няма електроника по помпата,провери дали не ти е зацапан горивния филтър и идва ли гориво до него

има си и то каква
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Kikata » 11 Мар 2006, 11:57

Turboman написа:На Е30 няма електроника по помпата,провери дали не ти е зацапан горивния филтър и идва ли гориво до него

Идва гориво, филтъра е добре, проверих всичко, маркучи и по ел-системата всичко е добре.
P.S къде се намира горивната помпа на резервоара?
мерси
Freude am Fahren

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 11 Мар 2006, 11:57

M42 :winky: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 11 Мар 2006, 20:15

На Е30 незнам точно къде е на Е34 е в багажника отдясн има едно капаче с няколко винта отдоло е помпатаи поплавака при теб предполагам пак е там или под задната седалка.Ако се докопаш до помпата я извади и виж отдоло на нея има цетка може тя да се е задръстила.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 11 Мар 2006, 20:38

При бензиновите Е30-ки е точно там! Предполагам че и при дизеловите ще е там!
Вдигаш и махаш двете задни седла, след това с малко шестограмче развиваш и махаш лайсната на която се захващат. Като я махнеш развиваш и закопчалките за коланите и издърпваш мокета напред, под него ще ти се открият две капачета - едното е зад шофьора и е кръчгло а другото е от другата страна и е елипсовидно. Сваляш елипсовидното и ще видиш кабелите на помпата и поплавъка! с леко почукване в посока обратна на часовниковата стрелка с чук и шило се освобождава тялото което държи помпата, обаче за да го извадиш трябва да развиеш 4-те гайки 6 мм на поплавъка и да го извадиш първо него щото цялото на куп не минава през отвора!
При бензиновите има една много финна цедка отдолу на помпата която се зардъства много яко с кал ако караш с некачествен бензин и идва момент в който направо не минава течност през нея!

Успех и дано да няма много разлики м/у дизела и бензин, това което написах е при бензиновите!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Kikata » 14 Мар 2006, 0:26

Много благодаря за отговорите, но.......... проверих всичко по горивната система и колата продължава да прави същите номера! Сега, заради времето няма как да я закарам на сервиз, така че давайте идеи от какво друго може да е! Иначе смених филтъра, обезвъздуших, проверих всичко за пореден път, но не даде ефект.
Казвайте какво може да е, мерси предварително. :)
Freude am Fahren

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 14 Мар 2006, 11:22

Ама опиши проблема по-подробно де! Как угасна, кога спря да пали, преди или след като започна да ти гасне, как работи двигателя - тресе ли или си работи нормално тия 2-3 секунди докато работи, пр. Отделно, последно каква нафта си сипвал? Според мен отиваш към електроника на помпата, ама както казват колегите, провери преди това всичко, включително турбото и ауспуха, това се сещам засега.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Kikata » 14 Мар 2006, 20:01

Значи нафта сипвам само на Лукойл, за изпускателната система не се бях сетил, ще я видя и нея. Не съм оставял да ми свърши нафтата никога, в колата има към 30л. Как да преценя как работи мотора, като работи само 2 сек и гасне? Иначе вече казах, колата ми загасна в движение както си я карах, преди това си работеше абсолютно нормално и от там - няма палене :mhihi:
Freude am Fahren

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 14 Мар 2006, 20:43

Имаш ли имобилайзер? Щото както ми го описваш проблема - че както си е вървяла и е угаснала и оттам нататък работи само по 2 секунди като я запалиш, много ми намирисва и на преебан имобилайзер или нещо подобно.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Kikata » 24 Мар 2006, 19:32

okаза се, че е от пулс датчика на маховика
Freude am Fahren

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook