Амортисьори LowTec Germany
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Амортисьори LowTec Germany
http://store.picbg.net/pubpic/1E/FE/c4e ... c71efe.JPG
Колеги търся мнение за тези амортисьори някои които кара с такива да сподели как са
Ако имате и по-добри идеи за 4 амортисьори около тази цена 300-400 лв споделете
Колата се кара всеки ден и се дрифти всеки ден пружините са ми h&r и стандартни амортисьори издържаха една година
Колеги търся мнение за тези амортисьори някои които кара с такива да сподели как са

Ако имате и по-добри идеи за 4 амортисьори около тази цена 300-400 лв споделете

Колата се кара всеки ден и се дрифти всеки ден пружините са ми h&r и стандартни амортисьори издържаха една година

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Амортисьори LowTec Germany
Ако не се лъжа това е едно към едно с ФК.
Чети малко и тук някой е писал ама не мн: viewtopic.php?f=8&t=253927&p=2868577&hilit=lowtec#p2868577
Чети малко и тук някой е писал ама не мн: viewtopic.php?f=8&t=253927&p=2868577&hilit=lowtec#p2868577

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Амортисьори LowTec Germany
Общо взето за тия пари не може да си вземеш нищо качествено (разбирай и да покрива нуждите ти добре). Много са марките производителки на подобни нискобюджетни решения, но цената на крайния продукт е показателна. Няма евтино и хубаво окачване и това си е. Аз съм се ориентирал към Кони спорт (жълтите). За е36 излизат към 900лв. мисля. За е30 ще е пак горе долу толкова. H&R си е хубава пружина, но й трябва и хубав амортисьор.
ПП: Гледал съм те как караш. Колата ти заслужава нещо добро, така че ако се двоумиш между евтино компромисно решение и нещо качествено, било то от по-нисък клас в гламата на производителя, заложи на второто. Според мен за подобна кола на първо място е именно ходовата част
ПП: Гледал съм те как караш. Колата ти заслужава нещо добро, така че ако се двоумиш между евтино компромисно решение и нещо качествено, било то от по-нисък клас в гламата на производителя, заложи на второто. Според мен за подобна кола на първо място е именно ходовата част

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Амортисьори LowTec Germany
За тия пари всичка са еднакви ФК ЛОУТЕК ДЖОМ са почти еднакви но аз залагам на ДЖОМ карал съм с тях и е много по добре от ФК съм много разочарован на е36 съм си слагал не от БГ от Немско и пак ташак от тия трите марки от ДЖОМ съм най доволен и на края се спрях на малко по скъпото КОНИ 

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Амортисьори LowTec Germany
Като средна класа има и някои варианти, които са между цената на low-teca и конито. Например Apex и Weitec.
Аз също се оглеждах в lowtec-a (знам как ще почне някой да ми обяснява какъв съм скрапер, оръфляк и т.н.
), защото доколкото чух от 2-3-ма колеги с Е30-ки и не са имали оплаквания (даже било не малко твърдо, за разлика от някои с ФК, които съм чувал, че били много меки
). Просто аз съм решил сега да си направя пълна ревизия на цялото окачване, минаване на дебелия кол, разпънки и т.н. и тръгна ли да взимам конита или билщайни, пружини и всичките тампони, шарнири и каквото се сетите + труд работата отива на 2000 лв, които на този етап няма как да дам (та това повече от половината на цената на колата).
Във всички случаи ще е по-добре от 15-20 годишен м-техник, дето някой филмар ще ти продаде на същите пари.
Не казвам, че окачването може да се сравнява с по-големите марки, нищо подобно, но ако бюджета ти не е толкова голям - пробвай се.
Успех и да кажеш какво си направил после.
Аз също се оглеждах в lowtec-a (знам как ще почне някой да ми обяснява какъв съм скрапер, оръфляк и т.н.


Във всички случаи ще е по-добре от 15-20 годишен м-техник, дето някой филмар ще ти продаде на същите пари.

Успех и да кажеш какво си направил после.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- burov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 323i
- Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo
Re: Амортисьори LowTec Germany
Аз карам в момента с такива вече 1 година и мога да кажа, че за парите си са съвсем прилични. Първо бях с комбинация Lowtec амортисиори и пружини FK(абсолютни мекици), а в момента съм със амортисиорите Lowtec и стандартни пружини (със синя маркировка която незнам какво означава) и според мен колата се държи доста стегнато и е много приятна за всекидневно каране. Смятам че са добро решение за евридеика. За дрифтове и подобни екстремни изпълнения нямам представа как ще са.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Амортисьори LowTec Germany
А някой да сподели с комплект амортисьори и пружини как е? Много ли става твърда? 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Амортисьори LowTec Germany
Как очаквате адекватни отговори като всеки има различна представа за твърдост...
Има хора, на които и стоковото им е твърдо 



- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Амортисьори LowTec Germany
Говорим за това дали поне става за евридейка, колега.
И аз като колегата Мич търся златната среда.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Амортисьори LowTec Germany
Точно това ти казвам, че всеки ще ти даде различен отговор според неговите представи... За някои става, за други не... Най-добрия вариант е да покараш на някой колата или да се повозиш поне, за да може ТИ да си прецениш, че накрая може да останеш разочарован от препоръки 


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Амортисьори LowTec Germany
И аз така пробвах всчкакви пружини на фк и от е30 и от е36 и накрая ги разкарах всички и с добри амортесьори и стокови пружини съм доволен за стегната градска возийка. Така че без да пробваш няма как да разбереш.

- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Амортисьори LowTec Germany
SuPeR_FLY написа:Точно това ти казвам, че всеки ще ти даде различен отговор според неговите представи... За някои става, за други не... Най-добрия вариант е да покараш на някой колата или да се повозиш поне, за да може ТИ да си прецениш, че накрая може да останеш разочарован от препоръки

Tux0 Ca !


Re: Амортисьори LowTec Germany
Ще ги пробвам в комбинация с х&р пружините мисля,че ще са ми добре на тоя етап
Един колега ми писа и спомена за една схема
да питам дали е разпространена
Задните амортисьори да си ги поръчам за е36 били седяли по твърди от е30ковите ?

Един колега ми писа и спомена за една схема


[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Амортисьори LowTec Germany
Амортисьирите ЛоуТек си оправдават името, наистина са си ЛоуТек.
Поръчай си и пружини от е46, още по твърдо става, даже ти се вири задницата
лошото е че се мести тежестта напреде и спиране при 160км в завой е изживяване, което мога да оприлича с лятото на 2008ма и една пияна рускиня на плажа.
ВайТек е по-добре от ЛоуТек, аз препоръчвам тия, след като карах е36 с тия пружини и амортисьори и после карах е36 с ЛоуТек ... не че е обективно сравнение, ама ми се пишеше мнение във форума а и исках да си кажа за рускинята се пак.
Поръчай си и пружини от е46, още по твърдо става, даже ти се вири задницата

ВайТек е по-добре от ЛоуТек, аз препоръчвам тия, след като карах е36 с тия пружини и амортисьори и после карах е36 с ЛоуТек ... не че е обективно сравнение, ама ми се пишеше мнение във форума а и исках да си кажа за рускинята се пак.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Амортисьори LowTec Germany
alpina-ma6inata написа:Като средна класа има и някои варианти, които са между цената на low-teca и конито. Например Apex и Weitec.
Аз също се оглеждах в lowtec-a (знам как ще почне някой да ми обяснява какъв съм скрапер, оръфляк и т.н.), защото доколкото чух от 2-3-ма колеги с Е30-ки и не са имали оплаквания (даже било не малко твърдо, за разлика от някои с ФК, които съм чувал, че били много меки
). Просто аз съм решил сега да си направя пълна ревизия на цялото окачване, минаване на дебелия кол, разпънки и т.н. и тръгна ли да взимам конита или билщайни, пружини и всичките тампони, шарнири и каквото се сетите + труд работата отива на 2000 лв, които на този етап няма как да дам (та това повече от половината на цената на колата).
Във всички случаи ще е по-добре от 15-20 годишен м-техник, дето някой филмар ще ти продаде на същите пари.Не казвам, че окачването може да се сравнява с по-големите марки, нищо подобно, но ако бюджета ти не е толкова голям - пробвай се.
Успех и да кажеш какво си направил после.
Какво печелиш с минаване на дебелия кол ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани