Вапрос за двигател М10Б
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Вапрос за двигател М10Б
Здравейте,пак сам аз!Явно периода ми е такъв...
Та значи започна да ми примигва лампата на маслото на свободен ход.Знам....лагерите ,но не е ли ли вазможно да е ел.проблем или гняздото да се здръстило и да не стига до датчика ...знам ли?Датчика е нов.Питам защото заради един термостат смених карборатор.Заради р.вал - делко.Това е от майстори...Сега питам ,дане сменя лагери заради ....маслен филтър например
Ако някой е имал подобен проблем нека каже....Плучава се като загррее колата-пада вискозитета на маслото .Маслото не е староТОТАЛ


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Май, няма да е ел. проблема..ама незнам какаво ще е ?Уш слушаха двигателя и не са лагери..ама!Имали разлика в датчиците(моя скафяв,има ло идруги цветове-на различна температура)Знам ли вече...Ама тая лампа ми бърка в здравето.... 

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Послушай DANIEL-това е единствения правилен начин.Измерете с манометър и ако е ниско налягането смени маслото.Ако налягането се вдигне доста-значи проблема е в маслото,ако не се вдигне-лагери.
- Evanko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
Имах подобен проблем и се оказа масления филтър. Имал някакъв клапан или нямал не помня, но като го смених с друг модел спря да свети лампата.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
А дали маслената помпа не е тръгнала? Като смениш маслото бързо ли ти качва налягане или трябва да поработи няколко минутки докато изгасне лампата? 

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
сложи си castroll txt или маgnatec,и ако пак ти свети лампата,сменяй лагерите.моят мотор е перфектен,но 1 пьт се докарах сьс скапано масло и имах сьщият проблем,смених го и всичко о.к.
Разбрах проблема,от голямо ниво прелива бензин втрабите и от там през цилиндрите та в маслото....
Тъпа работа!!!Само дето незнам дали е от ниво или пропуска иглата.Вчра намалях ниво ..сега ще видя.Игла сменях преди време ...Абе дано да е било от нивото

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- staevski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: СВИЩОВ
- Пол: Мъж
- Кара: E 36 1,8 i & DK E30
- Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена
..
щом си от Търново отиди при Вачито, долу до Пипсито му е сервиза. Мноо им разбира на БМВ тата.
Ако филтъра се ебе сложи си МААЛЕ нямат грешка - при Доктора са по 11 лв.
Ако филтъра се ебе сложи си МААЛЕ нямат грешка - при Доктора са по 11 лв.
Вачито ми сменя филтъра,защ0то правеше такива проблеми,и филтъра е от там,мисля.От карборатора е ,ама е пипкава работа от няка де се отича в трабите и от там в маслото.Многе абсурдно ама е така
самата работа голяма игра1ка и немога да гохвана свободен

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани