320 или 318is
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Новини
-
320 или 318is
Знам, че този въпрос е дискутиран тук вече, но така и не достигнах до някакви изводи, които да ми помогнат да си избера между тези два варианта.
В момента съм с 318-ка. Бях решил да я направя истински звяр. Купето е много добро и запазено. По двигателя също няма забележки, но просто смятам, че ще ми излезе по-изгодно вместо да сменям двигателя, да се спра на нещо по-мощно, в което да вложа средства за да го направя така както аз искам. Да сменям двигателя май ще излезе солено а и нерентабилно. Твърде вероятно е да се разделя с моето зверче и да взема нещо от горе споменатите.
318is ме привлича с пъргавостта на двигателя. Конските сили са добра основа за бъдещ тунинг. Разхода е приличен. Очакването е спортно.
До колкото четох мненията ви - отлична кола. Мисля че тук DA WOLF трябва да си каже мнението.
320-ката пък си е шест цилиндрова кукличка откъдето и да се погледне. Но не притежава спортните качества на is-ката. Най-големият й плюс май е по-опростеният двигател откъм електроника и т.н.
Какво търся от колата? Спортен дух, пъргавина съчетана обаче и с комфортна возия (не искам да ми подскачат зъбите по дупките).
Моята е с М40 двигател. Предните спирачки са дискови но задните са си барабанчета. Двигателя е сносен, купето е перфектно. Но просто ми е слаба. Едва ли мога да натикам в нея is двигател, сигурно ще трябва и окачване да й се сменя и още какво ли не. А има и доста неща по нея да се правят - в момента има проблем някакъв с двигателя, трябва да сменям скоро масло, ремък, предни гуми, съединителя е заминал, филтри и т.н.
Дайте съвет..... да я продавам ли или ? ако да .....какво да бъде - 318is или 320?
В момента съм с 318-ка. Бях решил да я направя истински звяр. Купето е много добро и запазено. По двигателя също няма забележки, но просто смятам, че ще ми излезе по-изгодно вместо да сменям двигателя, да се спра на нещо по-мощно, в което да вложа средства за да го направя така както аз искам. Да сменям двигателя май ще излезе солено а и нерентабилно. Твърде вероятно е да се разделя с моето зверче и да взема нещо от горе споменатите.
318is ме привлича с пъргавостта на двигателя. Конските сили са добра основа за бъдещ тунинг. Разхода е приличен. Очакването е спортно.
До колкото четох мненията ви - отлична кола. Мисля че тук DA WOLF трябва да си каже мнението.
320-ката пък си е шест цилиндрова кукличка откъдето и да се погледне. Но не притежава спортните качества на is-ката. Най-големият й плюс май е по-опростеният двигател откъм електроника и т.н.
Какво търся от колата? Спортен дух, пъргавина съчетана обаче и с комфортна возия (не искам да ми подскачат зъбите по дупките).
Моята е с М40 двигател. Предните спирачки са дискови но задните са си барабанчета. Двигателя е сносен, купето е перфектно. Но просто ми е слаба. Едва ли мога да натикам в нея is двигател, сигурно ще трябва и окачване да й се сменя и още какво ли не. А има и доста неща по нея да се правят - в момента има проблем някакъв с двигателя, трябва да сменям скоро масло, ремък, предни гуми, съединителя е заминал, филтри и т.н.
Дайте съвет..... да я продавам ли или ? ако да .....какво да бъде - 318is или 320?
Re: 320 или 318is
Знам ли... Зависи двигателя на 318-ката в какво състояние е! Аз съм със същия двигател, но се държи отлично. Не се оплаквам от спортен дух
и обожавам да се заяждам с Audi A6 (стига де не е с турбо
). А харчи 11 градско, че и по-малко (зависи как я карам). Та питам се аз "защо да я сменям"? IS е добра кола, но и при нея трябва да попаднеш на добър двигател, защото има много сдухани коли. Да не отидеш от трънка на глог. 320 е добро решение, но харчи минимум 15 градско.
Пак ти зазвам. Ако двигателят ти е екстра аз не бих го сменял.
Беше ми попаднал един анализ преди време на някакво немско списание. Според тях M40 бил двигателя с най-високо КПД сред всички E30 модели. Те правеха това заключение на базата на отношението обем / мощност, разбира се.
Аз толкова съм се пристрастил към моето BMW, че и през ум не ми минава да го сменям.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Пак ти зазвам. Ако двигателят ти е екстра аз не бих го сменял.
Беше ми попаднал един анализ преди време на някакво немско списание. Според тях M40 бил двигателя с най-високо КПД сред всички E30 модели. Те правеха това заключение на базата на отношението обем / мощност, разбира се.
Аз толкова съм се пристрастил към моето BMW, че и през ум не ми минава да го сменям.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Мързелът е майка на всички изкуства
Според мен може да се пробваш да я смениш, ако имаш достатъчно средства.
Принципно може да си смениш двигателя, но после трябва да минаваш технотестове, после КАТ... Самата трансплантация също е важно да се направи добре, да се сменят някои елементи по окачването , за да може да издържи по-тежкия двигател. Всъщност тук има много народ, който е правил трансплантации и могат да ти кажат за скритите рискове.
Относно избора на между 318iS и 320i : М42 е наистина добър спортен двигател, малко по-мощен е от М20В20, но му липсва въртящия момент на класическия шест цилиндров двигател. Ако си добър в стартовете, спокойно може да накажеш 318iS със 320i. Това, че М20 бил с по-проста електроника или пък по-здрав от М42 или, че М42 е по-пъргав са абсолютни щуротии. И двата двигателя са с Мотроници и двата си имат предимства и недостатъци. Същественото предимство на М42 е разхода. М20 харчи като ламя. Интересното е, че 320i, 323i и 325i харчат поти еднакво. Двулитровия М20 е малко спънат от към мощност и въртящ момент. Препоръчвам ти 325i или в кр.сл. 323i.
Също интересен вариант е да си внесеш една много добра 320i и после да я направиш 323i. Тогава си запазваш блока и технотеста не е необходим :-)
Принципно може да си смениш двигателя, но после трябва да минаваш технотестове, после КАТ... Самата трансплантация също е важно да се направи добре, да се сменят някои елементи по окачването , за да може да издържи по-тежкия двигател. Всъщност тук има много народ, който е правил трансплантации и могат да ти кажат за скритите рискове.
Относно избора на между 318iS и 320i : М42 е наистина добър спортен двигател, малко по-мощен е от М20В20, но му липсва въртящия момент на класическия шест цилиндров двигател. Ако си добър в стартовете, спокойно може да накажеш 318iS със 320i. Това, че М20 бил с по-проста електроника или пък по-здрав от М42 или, че М42 е по-пъргав са абсолютни щуротии. И двата двигателя са с Мотроници и двата си имат предимства и недостатъци. Същественото предимство на М42 е разхода. М20 харчи като ламя. Интересното е, че 320i, 323i и 325i харчат поти еднакво. Двулитровия М20 е малко спънат от към мощност и въртящ момент. Препоръчвам ти 325i или в кр.сл. 323i.
Също интересен вариант е да си внесеш една много добра 320i и после да я направиш 323i. Тогава си запазваш блока и технотеста не е необходим :-)
- Новини
-
Alpina, ти ме хвърли в нови размишления....
По принцип съм с двигател 1.6 докаран до 1.8. Процедурата е правена в Германия, преди да бъде внесена колата тук. Това си има и своите недостатъци обаче. Както и да е. Видях на няколко места, обявени за продажба 1.8IS двигатели. Да допуснем, че намеря читав такъв .....какво още трябва да сменя на моята, освен смяната на двигателя?
Ако разкарам моето зверче, и докопам 320-ка да я правя на 323 ....ти от тази операция какво успя да изкараш? Коне? Мощност? Разход?
За момента съм в застой за тези идеи. Първо трябва да видя какво не ми е в ред в момента пък като го оправя, да мисля за всякакви други блясъци.
Намери се един сладур, който като видя колата и беше готов да ми даде 4300 лв за нея
Бая се замислих да ти кажа ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
По принцип съм с двигател 1.6 докаран до 1.8. Процедурата е правена в Германия, преди да бъде внесена колата тук. Това си има и своите недостатъци обаче. Както и да е. Видях на няколко места, обявени за продажба 1.8IS двигатели. Да допуснем, че намеря читав такъв .....какво още трябва да сменя на моята, освен смяната на двигателя?
Ако разкарам моето зверче, и докопам 320-ка да я правя на 323 ....ти от тази операция какво успя да изкараш? Коне? Мощност? Разход?
За момента съм в застой за тези идеи. Първо трябва да видя какво не ми е в ред в момента пък като го оправя, да мисля за всякакви други блясъци.
Намери се един сладур, който като видя колата и беше готов да ми даде 4300 лв за нея
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Като ти дава 4300, веднага я продавай!
Аз моята едва за 2200 я продадох. А пък двигателя й беше перфектен.
Разликата между 320 и 323 е като от небето до земята. Огромна е.
Операцията не струва много пари, а мощността се увеличава с 20 к.с., но върт. момент с 40 н.м. !!!
323 vs 318iS - няма никакво сравнение! Единствения недостатък на М20 е по-големия разход. Готви се за 14-15л/100км градско. Е, ако караш спокойно може да стигнеш и 11/100.
Аз моята едва за 2200 я продадох. А пък двигателя й беше перфектен.
Разликата между 320 и 323 е като от небето до земята. Огромна е.
Операцията не струва много пари, а мощността се увеличава с 20 к.с., но върт. момент с 40 н.м. !!!
323 vs 318iS - няма никакво сравнение! Единствения недостатък на М20 е по-големия разход. Готви се за 14-15л/100км градско. Е, ако караш спокойно може да стигнеш и 11/100.
- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
![Изображение](http://i549.photobucket.com/albums/ii368/milkoway_2009/BMW/bmw-avatar.jpg)
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
Аз съм твърдо ЗА 320
Това малко на кубици ,но неверояно моторче не спира да ме учува с възможностите си!
Ако дойдеш на БМВ ФЕСТА ,ще можеш да видиш как върви едно 520 от 83-та година,направо не е за вярване как след като му оправихме главата и му пуснахме едни сегменти,колата вече втора година направо съсипва малките резачки до 150 коня тип Опел,Голф и прочие чикий!
Единственият минус на малките шестаци е ремъчният ангренаж![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Това малко на кубици ,но неверояно моторче не спира да ме учува с възможностите си!
Ако дойдеш на БМВ ФЕСТА ,ще можеш да видиш как върви едно 520 от 83-та година,направо не е за вярване как след като му оправихме главата и му пуснахме едни сегменти,колата вече втора година направо съсипва малките резачки до 150 коня тип Опел,Голф и прочие чикий!
Единственият минус на малките шестаци е ремъчният ангренаж
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
На практика е възможно. Но с много малка преднина. Обаче М20В20 трябва да е в добра форма, както и шофьора, който ще го кара :-)
Питай подробности fxmaker едно време в лудите години на БМВ клуба как си дадохме колите на един самоубиец Жоро и на Megoff, които също искаха да си дадат отговор на този въпрос.
Но според мен читава 318iS , карана добре ще скъса шортите на 320i, да не говорим за 520i. Всъщност ще е интересно да се сравни с една стара 320 с механична инжекция. Роската твърди, че летят повече...
Питай подробности fxmaker едно време в лудите години на БМВ клуба как си дадохме колите на един самоубиец Жоро и на Megoff, които също искаха да си дадат отговор на този въпрос.
Но според мен читава 318iS , карана добре ще скъса шортите на 320i, да не говорим за 520i. Всъщност ще е интересно да се сравни с една стара 320 с механична инжекция. Роската твърди, че летят повече...
Re: 320 или 318is
bmw написа:320 е добро решение, но харчи минимум 15 градско.
за начало да кажа, че горното е доста недостоверна информация!
при мен с хубав бензин и без юркане разхода е 10,5-11,5 на градско. почна ли да натискам скача на 13, а при много юркане + климатик мога да достигна 15 или малко отгоре. повече от 15 като градски разход съм имал само зимата, когато бях заредил с някаква гадост от Шел!
въпреки че са изказани вече достатъчно мнения по темата, и аз ще добавя няколко думи, защото сам имах дилема кой от двата модела по темата да си взема. избрах 320и и не съжалявам. незнам от къде, но съм останал с впечатления, че двигателя на 318ис-ката е малко по-скъп за поддръжка. не че на м20 тя е безплатна, ама ...
шестака е малко по-слаб и не толкова пъргав, но и доста по-различен от 4-цилиндровите. на мен ми трябваше известно време, за да вляза в час с този мотор, но сега всеки път като седна в 318-ка все чувствам, че нещо ми липсва. освен манияшкия звук шестака работи все по-добре с повишаването на оборотите и на скоростта и изобщо не ти позволява да караш спокойно.
моето скромно мнение е, че е по-добре да се кара автомобил с голям двигател и нефорсиран отколкото малък, но изпържен. стойността на разходите за гориво и за поддръжка сумарно ще излезне еднаква за двата автомобила. остава само по-големият избор на купета с 320. а тези 5-6 коня в повече при 318ис-ката няма да вършат кой-знае колко повече полезна работа спрямо 320, освен ако не караш винаги на ръба на възможностите на автомобила си.
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани