Електрически проблем..

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.08.2005

Електрически проблем..

Мнение от emo_metala » 05 Окт 2005, 1:11

Преди няколко дена си закупих CD-плейрче за колата. Отидох при един майстор, който съответно ми свали оригиналното на Бавариа. На колата са монтирани и задни колони, преди да я взема. Оказа се, че като са връзвали задните колони към оригиналното касетофонче са направили голямо мазало с жичките. Човека пренареди цялата инсталация там и всичко тръгна перфектно. Но след като си тръгнах, прибирайки се към нас, включвам аз фаровете и щрак .... на Chek Control-а ми светват двата диода съответно на Rucklicht и на Kennzeichenlicht.

Аз със сигурност ще се върна при него, но много ще съм ви благодарен, ако ми кажете къде е проблема. Първо аз да си знам, пък и не съм сигурен доколко той е запознат с Check Control-а на BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 05 Окт 2005, 9:26

колега това ако не се лъжа бяха индикации че нямаш осветление на номера отзад и не ти свети светлината за заден ход ;) /дано не греша де/
така че първо си ги погледни преди да се караш на маисторчето
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.08.2005

Мнение от emo_metala » 05 Окт 2005, 19:40

niko_first написа:колега това ако не се лъжа бяха индикации че нямаш осветление на номера отзад и не ти свети светлината за заден ход ;) /дано не греша де/
така че първо си ги погледни преди да се караш на маисторчето


Погледнах и светлините на заден ход си светят. Чак сега по тъмно видях и че светлините на таблото ми не светят. А крушчица на задния номер си нямам по принцип. Утре ще си прегледам бушончетата и ако не е и от това я карам на доктор. Въпреки че не би трябвало човека който ми слагаше касетофончето да е направил нещо...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Окт 2005, 20:09

бушоните горят наистина ако сте окъсили кабелите там в ония големи снопове... аз я направих веднъж тая глупост.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 12.04.2003
Местоположение: Софийски имоти

Мнение от CERT » 05 Окт 2005, 22:03

абе първо си оправи лампите и бушоните, и после задължително си виж за некоя слаба маса, а най-накрая ако се окаже ,че е от ония ходи и на него му направи бушоните :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 07 Окт 2005, 11:39

Малко офф топиц, ама това с бушоните ми напомниа как на една лада да не й горят бушониоте бях наредил 2 лв. на по 20 стотинки и изведнаж като настана една мъгла в купето - мани мани .... :mhihi: смехххх...

Извод:

Ако ти гори бушона, не слагай 20 ститинки, вместо бушон..... 50 може, но не и 20 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 07 Окт 2005, 12:17

Една идея към Емо метала-свали го това ЦД от буксите временно и виж дали проблема ще изчезне.Ако изчезне бих ти препоръчал да прекарате отделни нови кабели за тонколоните и за плюса и масата на ЦД-то.За тонколоните поне 2х1,5 квадрата кабел,а за плюса и минуса поне по 2,5 квадрата директно до акумулатора,като задължително сложиш на плюсовия кабел предпазител(бушон) около 15-20 Ампера възможно най-близо до плюса на акумулатора за да се предпазиш от пожар.Това е най доброто решение защото смущенията от динамото и запалването са най-малки,а заради по-дебелите кабели ЦД-то ще свири по-силничко.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.08.2005

Мнение от emo_metala » 07 Окт 2005, 17:54

Проблема е решен. За мое щестие се оказа най-най-малкото зло. Преди да ида примайстора си прегледах бушончетатаи открих предатела :)

Аз друго искам да ви попитам. Като преглеждах всички бушони видях, че в няколко от гнездата в които имаше бушончета, нямаше пластини, в самите гнезда. Това не означава ли, че тези бушончета не вършат никаква работа и са там само за резерва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 08 Окт 2005, 9:06

Тъй като кутията с бушончетата се използва за всички разновидности Е30 то и количеството бушончета при всяка кола е различен.Има бушончета за отопление на седалките,за ел. вентилатор за двигателя,за допълнителни фарове за мъгла и др. които при теб може да не се ползват и не е нужно да има бушончета там.В книжката давана с колата или в преведената на български книга за БМВ серия 3 на стр.244 са дадени кое бушонче за какво се ползва.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook