датчик ли е ?за стоповете

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

датчик ли е ?за стоповете

Мнение от niko_first » 26 Сеп 2005, 18:04

вчера ми светна лампата на компютъра за стоповете,горе над огледалото
проверих крушките,бушоните ама... нищо
викнах едно приятелче да погледне отзад, и ми вика стоповете си светят, ама и лампата вътре :shock:
та да ви питам къде се намира тоя датчик ли е/сензор ли/дето показва на компютъра дали светат стоповете
които знае да пише плс
мерси предварително ;)
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 26 Сеп 2005, 18:42

Намира се над задния ляв калник в багажника.Представлява черна кутийка.Измерва тока през лампите и задейства магнитоуправляеми(рид) контакти които пък показват на компютъра.Слагай само предписаната мощност лампи -примерно ако сложиш 15 вата вместо 21 вата стоповете ще светят но и компютъра ще ти показва че стоповете ти не са наред.Успех в ремонта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 26 Сеп 2005, 18:54

а при комбито мак ли е там :roll:
ма не съм сменявал крушки или нещо друго
а кжо може да му се е бъгнало на това кутииче
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Сеп 2005, 19:22

niko_first написа:а при комбито мак ли е там :roll:
ма не съм сменявал крушки или нещо друго
а кжо може да му се е бъгнало на това кутииче


Свали си крушките на стоповете и ги зачисти, пръсни малко контактен шпрей вътре и също почисти контактите. Системата е много чувствителна, дори и на най-малките разлики в напрежението.

Ключът над педала на спирачката може да е друга причина - понякога се награвя силно и се "бъгва" - БМВ започват да вграждат малко променен дизайн към края на Е30 модела.

Моето кабрио също правеше така - оказа се кофти ключ... Част от характера.

Надявам се да помогне...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 27 Сеп 2005, 19:29

бе неска си почистих крушките,гнездата на крушките и буксата на ключето при педала ама нищо
ше пробвам с друго ключе тия дни пук дано стане
а това ли е кутииката отзад дето ставаше въпрос и кво може да й е на нея
и атя кутиика по принцип маи е хваната, а моита си беше свобода, та може ли да и тряа маса
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 27 Сеп 2005, 21:50

Това което си снимал е за чистачките.Кутийката за която говорим е с две букси и ако не се лъжа е с големина малко по-голяма от цигарена кутия.На моята кола точно над левия заден калник под кората.Схемата я има на стр. 303 в българската книга за БМВ серия 3.Понеже нямам скенер не мога да я кача.Единственото с което мога да ти помогна е че от въпросната кутийка излиза кабел зелен с черна лента.При натиснат спир. педал и светещи стопове този кабел е свързан в кутийката с маса.Зеления с черна лента кабел отива до извод 24 на буксата на електрониката над огледалото.Добра идея е да свалите тази електроника(над огледалото) и да я прегледате за студени спойки.За проба на електрониката включи на контакт и свържи зеления с черно кабел към маса-тогава червената лампичка за контрол на стоповете трябва да изгасне. В кутийката на калника нещата са елементарни-там единствено може да има студена спойка или остарял магнитоуправляем(рид) контакт.Ако имаш проблем с рид контакта знай че се продава на магазините за електронни елементи и струва стотинки.Успех.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook