Малко ако можете д ами помогнете няма да ми е в излишак
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Малко ако можете д ами помогнете няма да ми е в излишак
Първо здравейте на всички от вчера тоест миналия ден вече сам собственик на БМВ
318и около 86-та година (това ми беше фикс идея) вапросната кола е била карана от стар човек познавах го лично след смартта му колата е стояла около 3 години и не е карана. До тук добре. Когато отиддох за първи път да е гледам запали на четвърт ... беше със мнооооооооооооооооого стар бензин но не работеше перфектно смисал мотора работеше спокойно но глъхнеше и така . Казах си "Това е" . на другия ден сабрах парите и отидох да е купя ... запалих си е аз изкарах си е от гаража и зета на бившия собственик ми казва 4е мотора няма и 5000 км от ремонт ... и аз радвам такъв и си викам ся иска яко каране да и се отпуват дюзите ... отивам наливам си бензин ... обаче колкото повече е карах толкова повече спираше да варви ... по едно време се стигна до там че карам 200 300 метра и изгасне ... и си помислих че горивната помпа се е прецакала
и си викам " ся ще е прибера , а утре сутринта ще отида на диагностика" ... добре но какво става прибирам си колата вече в моя гараж на ход сичко нормално смисал не работеше никак добре но нямаше други проблеми . Сутринта радостен че имам БМВ и ще ходя на диагностика след което сичко ще му е наред( като си оправя каквото му има де) качвам се и завуртам ключа да паля ... при което след зажуртането на двигателя се чу ужасен звук като при скъсан разпределителн вал и това ми беше първата мисал при което отворих делкото и завартях да видя дали се варти .... е вартеше се шума се изгуби ... колата се опита да запали с 300-та зора я изкарах на пътя и почнах да гледам какво и става ... защото нямаше никаква мощност и прекъсваше доста ... след смени на свещи.. кабели и други ... си казах защо да не отворя аз капака на клапаните да видя какво става ... и какво да видя две кубилици на смукателните клапани счупени а когато ударих самите клапани блокирали ... както и да е този проблем го отстраних но не ми остаха стотинки за диагностика и евентуално нещо друго ако трябва да взимам . а вечерта докато си точих малко бензин за другата кола ... водях че горивната помпа качва на пурвите 2-3 давания на контакт след което трябва да е изчакам 1-2 минути и тогава пак ... а колата по принцип изобщо не се форсира глухне пука ...
Сори че стана толкоз дулго но ... не мога д аобеснявам по накратко а ф момента ми се реве
ако можете помагайте с идеи
Ас мисля утре да изкарам помпата .. да е потопя в бензин и да и дам захранване да видя как ще се даржи видях че има и горивен филтар него също мисля да го погледна ...

и си викам " ся ще е прибера , а утре сутринта ще отида на диагностика" ... добре но какво става прибирам си колата вече в моя гараж на ход сичко нормално смисал не работеше никак добре но нямаше други проблеми . Сутринта радостен че имам БМВ и ще ходя на диагностика след което сичко ще му е наред( като си оправя каквото му има де) качвам се и завуртам ключа да паля ... при което след зажуртането на двигателя се чу ужасен звук като при скъсан разпределителн вал и това ми беше първата мисал при което отворих делкото и завартях да видя дали се варти .... е вартеше се шума се изгуби ... колата се опита да запали с 300-та зора я изкарах на пътя и почнах да гледам какво и става ... защото нямаше никаква мощност и прекъсваше доста ... след смени на свещи.. кабели и други ... си казах защо да не отворя аз капака на клапаните да видя какво става ... и какво да видя две кубилици на смукателните клапани счупени а когато ударих самите клапани блокирали ... както и да е този проблем го отстраних но не ми остаха стотинки за диагностика и евентуално нещо друго ако трябва да взимам . а вечерта докато си точих малко бензин за другата кола ... водях че горивната помпа качва на пурвите 2-3 давания на контакт след което трябва да е изчакам 1-2 минути и тогава пак ... а колата по принцип изобщо не се форсира глухне пука ...
Сори че стана толкоз дулго но ... не мога д аобеснявам по накратко а ф момента ми се реве

Ас мисля утре да изкарам помпата .. да е потопя в бензин и да и дам захранване да видя как ще се даржи видях че има и горивен филтар него също мисля да го погледна ...
Thing fast or die!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани