E30 '86 карбуратор Pierburg 2BE
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
E30 '86 карбуратор Pierburg 2BE
Имам следния проблем с Баварката, съмнявам се, че в маслото влиза по мъничко от ценната течност БЕНДЗИН, мерише на бензин и е леко избистрено иначе нивото не се е покачило, но според мен си влиза, щото скоро се наложи да сменям лагери и да шлайфам вал. Искам да отстраня този проблем защото не искам да пропилея така да се каже тоя ремонт.
Казаха ми че, има няколко варианта:
1. Да е от бензиновата помпа, но според мен тя си работи нормално.
2. Да е от карборатора - той работи нормално, пали, подържа обороти, само, като че ли при подаване на повече газ има някакво закъснение- увисва за малко и след това дига оборотите, това го прави на по-ниските обороти.
Видях в една тема за тоя вид гарборатори следното написано от Людмил, цитирам:
....Да не говорим,че смукача е ел.и като се прецака ,оцежда бензин,през буталата,та в маслото,невероятно но факт!!И аз не го вярвах,абе...
Та възможно ли е да е от помпата (Кав е шанса)?
Ако е от карбуратора и твърдението на Людмил е вярно, въобще оправят ли се тия карбуратори, тоя смукач може ли да се оправи или да се смени и ако се стигне до смяна на карбуратора какво бихте ми препоръчали, и ако е същия дали може да се намери надежден здрав такъв на нашия пазар?
Благодаря ви предварително!
PS: Тя колата и така може да се кара ама не искам да я съсипвам допълнително все пак е БАВАРИЯ
Казаха ми че, има няколко варианта:
1. Да е от бензиновата помпа, но според мен тя си работи нормално.
2. Да е от карборатора - той работи нормално, пали, подържа обороти, само, като че ли при подаване на повече газ има някакво закъснение- увисва за малко и след това дига оборотите, това го прави на по-ниските обороти.
Видях в една тема за тоя вид гарборатори следното написано от Людмил, цитирам:
....Да не говорим,че смукача е ел.и като се прецака ,оцежда бензин,през буталата,та в маслото,невероятно но факт!!И аз не го вярвах,абе...
Та възможно ли е да е от помпата (Кав е шанса)?
Ако е от карбуратора и твърдението на Людмил е вярно, въобще оправят ли се тия карбуратори, тоя смукач може ли да се оправи или да се смени и ако се стигне до смяна на карбуратора какво бихте ми препоръчали, и ако е същия дали може да се намери надежден здрав такъв на нашия пазар?
Благодаря ви предварително!
PS: Тя колата и така може да се кара ама не искам да я съсипвам допълнително все пак е БАВАРИЯ

Последна промяна Peshote на 12 Сеп 2005, 19:53, променена общо 1 път
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ако цедеше бензин в маслото от притворен смукач, нещо не ми е ясно защо не се изрязва веднага... Принципно за да не се изрязва на мига, обикновено е прецакана клапата на смукача. Отвори тенджерата и виж дали се притваря при рязко подаване на газ и при високи обороти, дали седи леко притворена
За бензопомпата по-има идея - може да е съдрано леко платното и да цеди по малко в главата.
Може и да ти прелива карбуратора от спукан поплавък...

За бензопомпата по-има идея - може да е съдрано леко платното и да цеди по малко в главата.
Може и да ти прелива карбуратора от спукан поплавък...
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
viper написа:За бензопомпата по-има идея - може да е съдрано леко платното и да цеди по малко в главата.
Може и да ти прелива карбуратора от спукан поплавък...
Значи ако някой от поплавъците не затварят скромното ми мнение е, че колата ще е перманентно задавена (поне като загрее), щото бензина буквално ще се лее в смукателния колектор.
Залагам за помпата, но не се сещам за лесен начин да го провериш.
Само за това се сещам всъшност - след като колата е поработила отвиваш помпата и я отделяш от бакелитовия фланец; Ако отдолу (от края на помпата или на фланеца) прокапе бензиноподобна течност - бинго!
Значи да ти кажа протичала ми е бензинова помпа - и тя беше Пиербург, само че модел 69-та - разглобяема (а не запресована като тая на 316 Е30) и на задния край на помпата има една дупчица, та като почне да сдава платното вместо да го вкарва в главата, бензина изтич от тая дупчица (и да го фърга в/у капака на клапаните


DEFLEPPARD написа:може да се сегментите на буталата ?
недей така бе батка!
то бензина влиза в буталата емулсиран във въздуха, а не се лее в тях.
и ако да би минавал в този си вид през сегментите в количества достатъчни за да разреди осезаемо маслото, то тези сегменти ще са толкова зле, че колата душа няма да има (демек компресия).
Начи компресия си има според мене, бая мощност направо ше скъса задницата (е преди да сменя лагерите де, сия си я жаля, ама ме притеснява смазването) и по добрия вариант е да не са сегменти моля ви.
Та все пак ако се окаже помпа добре ше я сменя няма ядове!
Ама ако е нещо по карбуратора, самите му части подменят ли се и има ли начин да се регулират особено за тоя ел. смукач, или тряа да се смени целия карбуратор, и изобщо намират ли се такива и подобни кадето стават за тоя мотор?
Та все пак ако се окаже помпа добре ше я сменя няма ядове!
Ама ако е нещо по карбуратора, самите му части подменят ли се и има ли начин да се регулират особено за тоя ел. смукач, или тряа да се смени целия карбуратор, и изобщо намират ли се такива и подобни кадето стават за тоя мотор?
Видях темата и реших да се намеся,като поттрпевш
Побеля ми косата
никой не ми вярваше.Помпа смених,масло и все същото.Накрая случайно попаднах в един руски сайт,та там пишеше че смукача е електронен и като се размести подава в неправилен момент горивото и то се отича по колекторите.Там пишеше ,че тези карбуратори имат определен живот и след това трябва да се сменят,не подлежат не ремонт.Абе простотия голяма са!Аз си сложих "Зенит"от Е21 напълно механичен-поне си го ремонтирам
Ами на тебе лампата ли започна да ти мига,че сменя лагери.аз смених разпределителен вал та май отивам и аз за лагери 





"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Ами аз сложих отЕ21 "Зенит"-пасва на тампона в основата.Лесно се подъджа,пак е двукамерен,но всичко е механично ,смукача също-на биметална пластина е-отваря от антифриза,като загрее. ИАз пак да попитам,като ти се окотиха лагерите на оборот примигва ше ли ти лампата?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Peshote написа:ММ Такаа, май стигнахме до извода, че е карбуратора!
С какъв модел мога да го заменя (Моля някой който е на ясно да ми изреди няколко варянта и каде мога да ги намеря), а ако трябва да е същия от къде могя да го намеря читав, че като гледам май доста народ се оплаква от тоя модел!?
по принцип карбуратора е механичен (т. е. повечето карбуратори са такива - твоя има 4 чипа (ако не ме лъже паметта)
та вариантите ти са или да сложиш пак същия модел карбуратор, или ако ще побългаряваш колата можеш да сложиш какъвто и да е карбуратор - но напълно механичен (без електроника) т. е. може да сложиш дори от жигула или лада.... но във всички варианти различни от оригиналния модел предполагам че ще има някакви преправания, също така ще ти се промени разхода и мощността - в каква насока може да ти каже само някой ИСТИНСКИ майстор като му кажеш с какъв карбуратор ще сменяш оригиналния... моя съвет е да си намериш оригиналния модел и да сложиш пак такъв

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не слагай пак 2BЕ
.......играл съм го на два пъти
и няма смисъл
.Дай повечко пари за Л-джет инжекция но ще си заслужава.



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми колко си го пазариш на старо
Не се намира лесно някой да си даде само инжекцията
аз си я домъкнах от Пловдив........ Па пусни ЛС на киро и го питай колко ше ти земе за инсталирането (бая играчка е) и така сичко е според зависи
Вече по елементарно но и по-куцо е да си намериш механичния Пиебург 2В4 той си е за твоя двигател със същияте показатели и е слаган до август 83та и няма да има ядове ако е читав 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани