Glava 324 TD ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Glava 324 TD ?

Мнение от MiRaCuLiX » 31 Авг 2005, 23:20

Здравейте, карам едно БМВ 324 турбо дизел, и онзи ден ми се счупи шпонката на коляновият вал на която се връзва ангренажното колело и шайбите за ремаците на водна помпа, алтернатор, хидравлика, и съответно колата бъзичко загря. Смених днес шпонката, ангренажен ремак и семеринги, но като запали започна да прекъсва помалко и при прекъсванията вади по-светал и по миризлив пущек и суответно пуши повече както и трудничко пали но пък докато карам няма проблеми ... въпросат ми е дали съм изривил глава(недай боже пукнал) и ако съм го направил колко време ще мога да карам така каква е вероятността да стане голям проблем и колко горе долу излиза подобен ремонт...? благодаря предварително
Последна промяна MiRaCuLiX на 02 Сеп 2005, 10:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 31 Авг 2005, 23:42

извинявай ама като се счупи тая шпонка не ти ли превъртя шайбата на ангренажния ремък :roll:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 01 Сеп 2005, 0:22

Ами всъщност не мен явно господ ме пази защото се е счупила само половината шпонка тази от ремаците от към ангренажния беше здрава (луд късмет) :lalala:

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 01 Сеп 2005, 18:44

Въпросат е от каде е това прекъсване? Защото не харчи вода не е омечало масло и вода ама пуши повече и "кюфка" пали чуствително по-трудно... дали е от датчика за тихите обороти (които към момента е от 5ца) или си е направо от главата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 01 Сеп 2005, 23:57

за мен центровката е объркана

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 02 Сеп 2005, 10:44

Хайде де уж има много разбирачи тук пък нищо не казвате ... хайде даите мнения...

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 02 Сеп 2005, 16:18

Има разбирачи ама понякога си траят незнайно защо. Ако дойдеш на ЕКО имаш реални шансове да получиш отговор ;)
Изображение
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 02 Сеп 2005, 16:29

ЕКО ? какво е това ?

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 02 Сеп 2005, 17:06

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16689 ;)

:OT: А с тебе сме пили бира с армейка и дзола преди доста време ;)
Изображение
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 02 Сеп 2005, 17:17

Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава. То и чист дизел трудно се среща. Ма хубавото е 4е пове4ето си карат години наред със спукана глава и нема проблеми. Може бри при теб просто се е разширила някоя от пукнатините,а може би колегите са прави за центровка. Все пак следи вода и масло и ако вси4ко е ок караиииииииииииииииии.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 02 Сеп 2005, 20:00

Значи ходих по майстори и те викат главата не е спукана щото нито харчи масло нито вода нито ги меша, но си прекъсва, пали трудно и пуши единият майстор вика " Това може да е от много неща но главата е здрава а пушекът е такъв защото не изгаря нафтата добре но ще го видя в сряда" освен това понякога колата си работи абсолутно като хората без да пуши нито кюфка гася чакам малко паля и пак същият филм и затова мисля че може и да не е в центровката проблема...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 02 Сеп 2005, 20:51

Иди на диагностика в дару кар или някъде, където се прави добра диагностика на БМВ. За да не изгаря добре горивото може да има много причини, според мен е някой датчик, който не подава правилна информация към компютъра и затова той греши момента на впръскването на нафтата през дюзите. След като се оправя от време на време, най-вероятно е датчик. Трябва да се види и въздуха и т.н., но това става най-лесно и най-прецизно с грамотна диагностика.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 03 Сеп 2005, 0:27

Каква е вероятността да е от датчика за тихите обороти които е от 525 но ако той е повреден има ли общо с паленето? И по чисто съвпадение да се е счушпил баш сега след тия проблеми с температирите и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 03 Сеп 2005, 9:37

BESSNIA написа:Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава.


тук мога да споря ако колата се кара с акъла си няма начин да спукаш главата един приятел бачка в една фирма и там имат Е34 524ТД вече за 3-ти път му сменят главата....
нашата 6-та година я караме никакви проблеми нямаме но никога преди да загрее не качвам над 1500-1600об./м

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 03 Сеп 2005, 10:06

mla86 написа:
BESSNIA написа:Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава.


тук мога да споря ако колата се кара с акъла си няма начин да спукаш главата един приятел бачка в една фирма и там имат Е34 524ТД вече за 3-ти път му сменят главата....
нашата 6-та година я караме никакви проблеми нямаме но никога преди да загрее не качвам над 1500-1600об./м

Не се е наложило да е сваляте за ремонт да видиш какво ще зейне :) но все пак може ли мроблемат да ми е от проклетият датчик?

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook