Glava 324 TD ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Glava 324 TD ?
Здравейте, карам едно БМВ 324 турбо дизел, и онзи ден ми се счупи шпонката на коляновият вал на която се връзва ангренажното колело и шайбите за ремаците на водна помпа, алтернатор, хидравлика, и съответно колата бъзичко загря. Смених днес шпонката, ангренажен ремак и семеринги, но като запали започна да прекъсва помалко и при прекъсванията вади по-светал и по миризлив пущек и суответно пуши повече както и трудничко пали но пък докато карам няма проблеми ... въпросат ми е дали съм изривил глава(недай боже пукнал) и ако съм го направил колко време ще мога да карам така каква е вероятността да стане голям проблем и колко горе долу излиза подобен ремонт...? благодаря предварително
Последна промяна MiRaCuLiX на 02 Сеп 2005, 10:46, променена общо 1 път
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
извинявай ама като се счупи тая шпонка не ти ли превъртя шайбата на ангренажния ремък 


само гасссс на ИС-ката
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Има разбирачи ама понякога си траят незнайно защо. Ако дойдеш на ЕКО имаш реални шансове да получиш отговор 



- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16689
А с тебе сме пили бира с армейка и дзола преди доста време 





- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава. То и чист дизел трудно се среща. Ма хубавото е 4е пове4ето си карат години наред със спукана глава и нема проблеми. Може бри при теб просто се е разширила някоя от пукнатините,а може би колегите са прави за центровка. Все пак следи вода и масло и ако вси4ко е ок караиииииииииииииииии.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
Значи ходих по майстори и те викат главата не е спукана щото нито харчи масло нито вода нито ги меша, но си прекъсва, пали трудно и пуши единият майстор вика " Това може да е от много неща но главата е здрава а пушекът е такъв защото не изгаря нафтата добре но ще го видя в сряда" освен това понякога колата си работи абсолутно като хората без да пуши нито кюфка гася чакам малко паля и пак същият филм и затова мисля че може и да не е в центровката проблема...
Иди на диагностика в дару кар или някъде, където се прави добра диагностика на БМВ. За да не изгаря добре горивото може да има много причини, според мен е някой датчик, който не подава правилна информация към компютъра и затова той греши момента на впръскването на нафтата през дюзите. След като се оправя от време на време, най-вероятно е датчик. Трябва да се види и въздуха и т.н., но това става най-лесно и най-прецизно с грамотна диагностика.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
BESSNIA написа:Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава.
тук мога да споря ако колата се кара с акъла си няма начин да спукаш главата един приятел бачка в една фирма и там имат Е34 524ТД вече за 3-ти път му сменят главата....
нашата 6-та година я караме никакви проблеми нямаме но никога преди да загрее не качвам над 1500-1600об./м
mla86 написа:BESSNIA написа:Брато не се плаши ма няма 2,4тд двигател без спукана глава.
тук мога да споря ако колата се кара с акъла си няма начин да спукаш главата един приятел бачка в една фирма и там имат Е34 524ТД вече за 3-ти път му сменят главата....
нашата 6-та година я караме никакви проблеми нямаме но никога преди да загрее не качвам над 1500-1600об./м
Не се е наложило да е сваляте за ремонт да видиш какво ще зейне

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани