m42 нестабилна работа на празен ход...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
m42 нестабилна работа на празен ход...
дойде време най накрая и аз да се допитам до всезнаещите....
та смених мотора от м10 минах на м42 учудващо за мен почти нищо не се наложи да се преправя....
НО... мотора неще да заработи равномерно докато е студена колата....
като се запали има игра на оборотите в мсисъл давам газ и като върна те спадат до към 500 тъкмо да изгасне колата и се вдигат до 1000 после пак се връщат до 500 тък мо да загасне и пак скачат на 1000 че и отгоре....
като загрее се пооправя това ама не съвсем....
не е стъпково моторче тъй като то е здраво
нека някой по запознат с тоя мотор да се изкже от кво може да е ...
мотора до сега е бил с газов инжекцион като съм запушил дупките в смукателния колектор (които бяха на резба) с болченца и силикон на резбата..... та все си мисля че стана добре и не смуче въздух от там...
проверил съм всички маркучи и места от където може да дърпа въздух и не открих проблемни такива....
чакам ваще предложения
с търсачката съм пробвал не намерих нищо по моя въпрос.....
другото което може би трябва да допълня е че си оставих генерацията от м10-ката която е на фи 50 а оригиналната от иса е на 55 но моята има сам оедно средно гърне и крайно резонаторно така че не вярвам да се спъва от нея....

та смених мотора от м10 минах на м42 учудващо за мен почти нищо не се наложи да се преправя....
НО... мотора неще да заработи равномерно докато е студена колата....
като се запали има игра на оборотите в мсисъл давам газ и като върна те спадат до към 500 тъкмо да изгасне колата и се вдигат до 1000 после пак се връщат до 500 тък мо да загасне и пак скачат на 1000 че и отгоре....
като загрее се пооправя това ама не съвсем....
не е стъпково моторче тъй като то е здраво

нека някой по запознат с тоя мотор да се изкже от кво може да е ...
мотора до сега е бил с газов инжекцион като съм запушил дупките в смукателния колектор (които бяха на резба) с болченца и силикон на резбата..... та все си мисля че стана добре и не смуче въздух от там...
проверил съм всички маркучи и места от където може да дърпа въздух и не открих проблемни такива....
чакам ваще предложения
с търсачката съм пробвал не намерих нищо по моя въпрос.....
другото което може би трябва да допълня е че си оставих генерацията от м10-ката която е на фи 50 а оригиналната от иса е на 55 но моята има сам оедно средно гърне и крайно резонаторно така че не вярвам да се спъва от нея....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
и моята го прави, но много рядко, докато е студена точно...
Обясниха ми, че е от датчика за тихите обороти (май не се казва точно така, ама пуста му глава, забравих го)...
мисля че ако го почистиш с контактен спрей ще се оправи за известно време и после пак.. Така ми обясниха поне
пп Че твоята убавица до сега с М10 ли била
Обясниха ми, че е от датчика за тихите обороти (май не се казва точно така, ама пуста му глава, забравих го)...
мисля че ако го почистиш с контактен спрей ще се оправи за известно време и после пак.. Така ми обясниха поне

пп Че твоята убавица до сега с М10 ли била

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ми ся ще хвърлим един бобец и ще познаем
може да е от доста неща..степ мотор..сонда...дебитмер..и т.н.
успех



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
tps 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
UBAH5 написа:tps
или може да е с валове


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
За празния ход-дебитомер,огледай пак всички вакуми и маркучи,дюзите също може да са се спекли от газта.Генерацията я прави на 60мм,доста по-добре ще се чувства мотора,щот на 50 си е агония.


- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
с м10 беше да... и не знам кво му беше специалното точно на мойто м10 ама върви съвсем малко по малко от иеса... или иеса не е в час....
с валове не е
дебитомер също си мисля че не е щото като му откача буксата доакто работи колата и изгасва... демек има няква разлика със/без....
интересното е че преди 5 дена мотора си е работил перфектно в неговото си купе
и след монтажа в мойта кола почна да се ебава....
и да питам възможно ли е да работи колата ако съм вързал стъпковото моторче на обратно
смисъл посоката на маркучите да са завърятни... щот днеска го въртях суках докато му наемря място и вобще не обърнах внимание как го поставям накрая.... даже по едно време не му бях върза лбуксата... и тогава колата беше почти загряла ис иработеше с перфектни ниски
след това я изгасих и в последствие забелязах че съм пропуснал да му закача буксата.... след това бяха и тестовете на колата и съответно не работеше добре....
дали може да работи мотора при обърнати маркучи на това моторче?
с валове не е

дебитомер също си мисля че не е щото като му откача буксата доакто работи колата и изгасва... демек има няква разлика със/без....
интересното е че преди 5 дена мотора си е работил перфектно в неговото си купе

и да питам възможно ли е да работи колата ако съм вързал стъпковото моторче на обратно


дали може да работи мотора при обърнати маркучи на това моторче?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
То стъпковото може да е здраво, ама дали е чисто... Може да е и от много други неща. Щом е била карана на газ, виж как са дюзите, един ултразвук ще им дойде добре.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
в тоя ред на мисли къде трябва да се върже ей тоя клапан? номер 6 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
щото моя е вързан към удушника на резервоара... (големия контейнер дето седи до бензиновия филтър....)
п.п.той моя ще да е такъв...(номер 1)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
щото моя е вързан към удушника на резервоара... (големия контейнер дето седи до бензиновия филтър....)
п.п.той моя ще да е такъв...(номер 1)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Номер 1 и номер 6 са съвсем различни работи.Номер 1 е клапана за парите от резервоара,а номер 6 е регулатора за DISAта,но го има на е36цовите Йески.Твоя двигател от какво е?


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ако е дебитомер или ламбда с диагностика няма ли да стене? не че ми се е случвало, идея просто ..

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
моя е от е30 и няма диса така че го изключвам... от тоя клапан за парите предполагам няма как да е ?
би трябвало да стане ако е дебитомер или ламбда но въпроса е че най вероятн оне е едно от двете а моя грешка щото пред ида го монтирам в моята кола мотора държеше перфектни обороти...
би трябвало да стане ако е дебитомер или ламбда но въпроса е че най вероятн оне е едно от двете а моя грешка щото пред ида го монтирам в моята кола мотора държеше перфектни обороти...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Смени си свещите 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Е ти как си сигурен че е работил перфектно в колата на продавача, познавате ли се, виждал ли си ... или само на приказка, щото пишман търговци има доста.
Ако си го взел без проба или опция отвори преди да платиш
жалко наистина.
Успех
Ако си го взел без проба или опция отвори преди да платиш

Успех
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани