колата май заггрява....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
колата май заггрява....
м20б23
след ремонта на двигателя сичко е скачено както трябва, минахме я на елкон центровки глупости...
сички маркучи са вързани правилно, разширителния съд си е на мястото, термостата е премахнат, датчика за температурата е чисто нов, стрелката на таблото работи когато тя си поиска но никога не е показвала дори 90 градуса досега (все по-ниско от 90), не тече отникъде, водата е налята до чертичка на маскимума, НО
като я покарам малко (без да я тормозя) и като я спра започва да изтича вода през разширителния съд и спира да тече като стигне малко под минимума! като отвия капачката водата се надига полека и започва да излиза, но не бълва като гейзер или нещо такова!
колегата смята че водата кипи (демек е минала 100 градуса) а аз смятам че не кипи, но съмнението че загрява си остава...
скоро ще сменя и стрелката на таблото но при постоянна работа съм сигурен че няма да покаже над 90 градуса,
НО защо тече вода от разширителния съд? и ако загрява на какво може да се дължи това ? цялата система е в изправност ужким... стрелката също не го показва...
дайте съвети плийс че не ми стига акъла оттук нататък кво може да се направи ?
след ремонта на двигателя сичко е скачено както трябва, минахме я на елкон центровки глупости...
сички маркучи са вързани правилно, разширителния съд си е на мястото, термостата е премахнат, датчика за температурата е чисто нов, стрелката на таблото работи когато тя си поиска но никога не е показвала дори 90 градуса досега (все по-ниско от 90), не тече отникъде, водата е налята до чертичка на маскимума, НО
като я покарам малко (без да я тормозя) и като я спра започва да изтича вода през разширителния съд и спира да тече като стигне малко под минимума! като отвия капачката водата се надига полека и започва да излиза, но не бълва като гейзер или нещо такова!
колегата смята че водата кипи (демек е минала 100 градуса) а аз смятам че не кипи, но съмнението че загрява си остава...
скоро ще сменя и стрелката на таблото но при постоянна работа съм сигурен че няма да покаже над 90 градуса,
НО защо тече вода от разширителния съд? и ако загрява на какво може да се дължи това ? цялата система е в изправност ужким... стрелката също не го показва...
дайте съвети плийс че не ми стига акъла оттук нататък кво може да се направи ?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ами ако пишеш "вода" и имаш предвид наистина вода е нормално
там се налива антифриз не вода ,той не кипи 


- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Alexi написа:ами ако пишеш "вода" и имаш предвид наистина вода е нормалнотам се налива антифриз не вода ,той не кипи
водата кипи когато достигне 100 градуса по целзий а нормалната температура на мотора е 90 градуса - не би трябжало да кипи, макар че наистина едва ли водата от чешмата е чиста....
мислиш ли че е почнала да кипи при по-ниска температура?
термостат не знам кога точно ще имам възможност да сложа, би ли ми обяснил плс защо трябва да запуша малкия кръг? не е ли и той предназначен за охлаждане ?fireblade написа:от термостата е или сложи термостат или запуши малкия кръг
Re: колата май заггрява....
DEFLEPPARD написа:м20б23
след ремонта на двигателя сичко е скачено както трябва, минахме я на елкон центровки глупости...
сички маркучи са вързани правилно, разширителния съд си е на мястото, термостата е премахнат, датчика за температурата е чисто нов, стрелката на таблото работи когато тя си поиска но никога не е показвала дори 90 градуса досега (все по-ниско от 90), не тече отникъде, водата е налята до чертичка на маскимума, НО
като я покарам малко (без да я тормозя) и като я спра започва да изтича вода през разширителния съд и спира да тече като стигне малко под минимума! като отвия капачката водата се надига полека и започва да излиза, но не бълва като гейзер или нещо такова!
колегата смята че водата кипи (демек е минала 100 градуса) а аз смятам че не кипи, но съмнението че загрява си остава...
скоро ще сменя и стрелката на таблото но при постоянна работа съм сигурен че няма да покаже над 90 градуса,
НО защо тече вода от разширителния съд? и ако загрява на какво може да се дължи това ? цялата система е в изправност ужким... стрелката също не го показва...
дайте съвети плийс че не ми стига акъла оттук нататък кво може да се направи ?
Имах подобен проблем на моята кола с разликата, че аз слагам антифриз вместо вода
на мен не ми работеше перката на вентилатора, направете тест - оставете колата с отворен капак да работи и вижте дали се включва перката на вентилатора.. ако не се включва е ясна работата
понеже не бачка перката на вентилатора водата много се загрява (или антифриза) и почва да прелива през разширителния съд и по едно време остава почти без течност за охлаждане, когато караш по-бързо вятъра охлажда водата и тя не кипи, но в задръстването си кипи здраво и правиш локвичка долу
успех
No bling at the Ring
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аве не е от липсата на термостат ,така или иначе при загрял двг той е отворен т.е. все едно го няма .. долей 2 шишета концентрат антифриз и ще видиш че ще се оправи ..ако всичко друго по системата е наред де.. при 100 градуса водата ври силно ,но още при 80-90 се образуват интензивно мехурчета които увеличават силно обшия обем и ти изхвърлят водата .Скоро мъчих едно Рено с тез симптоми дето за издухана гарнитура взе да ме съмнява ,но се оказа че е с чиста вода.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Re: колата май заггрява....
[quote="BadAngel]...[/quote]
перката си се включва и изключва сама и мисля че е наред,
антифриз не искам да наливам все още щото ако прегрее колата и той не кипне най-много да прецакам двигателя..... сега само по водата се ориентирам за температурата (или поне се опитвам)
за термостата ми казаха че ако го сложа в една тенджера с вода на котлона мога да проверя дали отваря или не... вярно ли е това ?
перката си се включва и изключва сама и мисля че е наред,
антифриз не искам да наливам все още щото ако прегрее колата и той не кипне най-много да прецакам двигателя..... сега само по водата се ориентирам за температурата (или поне се опитвам)
за термостата ми казаха че ако го сложа в една тенджера с вода на котлона мога да проверя дали отваря или не... вярно ли е това ?
смени му капачката на разширителния съд и виж дали е същата работа. моята капачка е до 2бара отдоло на нея си пише, натебе може и повече да е ( на м40б18 слагат 1,5 бара май ) . Кат се преебе клапанчето на капачката - ври на по-ниска температура .
Случвало се е много пъти, земи от некои съшата капачка , пробвай и ако да - сменяй
Случвало се е много пъти, земи от некои съшата капачка , пробвай и ако да - сменяй

- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
за БМВто
Виж капа4ката на разширителния съд;перката;термостата;обезвъздушаване;успех колега

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Точно така - сложи термостат защото никога няма да се охлажда двигателя без термостат
И обезвъздушаване... доста е трудничко да не остане никъде въздух - като загрее провери дали имаш парно и дали маркучите са пълни с вода особенно тея дето са високо горе
Дилян Пенчев

И обезвъздушаване... доста е трудничко да не остане никъде въздух - като загрее провери дали имаш парно и дали маркучите са пълни с вода особенно тея дето са високо горе

Дилян Пенчев
- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
А провери ли си помпата ? Щом като загрява без термостат аз мисля че
не ти върти ефективно целия обем вода през двг. Със изправна охл. система без термостат е невъзможно да ти прегрее двг.
Личен опит
не ти върти ефективно целия обем вода през двг. Със изправна охл. система без термостат е невъзможно да ти прегрее двг.
Личен опит

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани