За гарнитурата на M42...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

За гарнитурата на M42...

Мнение от simple_man » 15 Юли 2005, 12:33

Значи в един от каналите където се слагат кабелите за свещите има масло!Говорих с майстор и той ми каза, че имало някакви О-пръстени, които служели за гарнитури!Намирали се около гнездата на свещите, между капака и главата на мотора!
Въпроса ми е някой сменял ли ги е и какво представляват?
Колко струват?
Какви нови свещи да сложа на ISката? В момента съм с кабели BREMI и свещи BERU ULTRA, с по два електрода!

Щото от два дни колата не е същата!Не става въпрос за вървеж, а за това, че като я запала и още не е загряла мени оборотите!Все едно работи на 3 цилиндъра!Но това само на ниски обороти го прави- до 3000 оборота!След това като я настъпя няма проблем!
Най-интересното е, че не го прави всеки път!Свалих свещите и ток хвърля, но не знам и аз.Ако имате някаква друга идея, слушам!

Примерно е сега преди малко изкарвах колата, никакъв проблем!Спирам, паля отново и горе споменатата ситуация!Все едно и свършва бензина!

Моля хората които имат опит и знаят да споделят!
Мерси предварително на всички!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Мнение от RS » 15 Юли 2005, 14:05

Провери дали нямаш пробил кабел на свещите.
По рано имах подобен проблем. Клатеше се цялата кола на празен ход, а на високите нямаше проблем. Оказа се пробил кабел на трети цилиндър.

Успех.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 15 Юли 2005, 16:35

Жоре, ела да видиш при мене колко масло има при въпросните канали и ще се успокоиш ;)
Отскоро имам същия проблем с оборотите - мени ги зверски и аха аха да загасне ..... :roll:

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 15 Юли 2005, 17:07

и аз имах вашите проблеми до скоро но ги реших много лесно,не пускам вече бензин :mhihi: :mhihi: :mhihi: а само ГАЗ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Юли 2005, 20:30

там това маслълце и аз го имам ,забърсвам го през 5-7к щото инак явно през него окъсява към корпус и въпросната свещ не работи добре ,от там и мотора почва да работи зле - описаните от вас симптоми точно .. а за какви кабели говорите при мотор с бобина за всяка свещ ,нисковолтовите преди бобината не пробиват .. впрочем те на М42 май не са точно над свещите бобинките ,не се сещам как бяха..

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 15 Юли 2005, 21:15

Eто така са разположени:
Изображение

Между другото открих, че един от кабелите прехвърля искра и от там като чели идва целия проблем!!! :idea:
Интересува ме от каде и какъв кабел за свещите да взема?
Евентуално и цена?
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Мнение от RS » 18 Юли 2005, 12:52

Струва ми се от снимката има нещо умотано около единия кабел (ако не е шлауха ). Ако е изолирбанд го махни ефекта е нулев, а кабела е много зле. За мойта кола (М20Б20) кабел си взех от Бош сруваше 41лв.
Всеки от кабелите се продава отделно.

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 21.01.2003
Местоположение: София

Мнение от Pavel » 18 Юли 2005, 13:31

Аз ги сменявах тея О-пръстени, ама не помня колко струваха.Около 20-30лв. някаде са. Ако не ти уплатняват хубаво кабелите и имаш масло там e нормално да не ти работи колата.Смени О-пръстените, не бързай с кабелите.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Юли 2005, 19:27

Жоре... ако ти хвърля искра от някой кабел просто колата няма да върви докато не го оправиш :idea: Читав кабел не е евтин :idea: Бош както написа някой тука са пълни боклуци... тоест зависи от къде ги взимаш но в общия случай са боклуци ;)

Ако кабела ти хвърля близо до накрайниците (там дето е при свеща, или от другия край) мога да те светна в една безплатна далавера дето ще ти даде възможност да караш още дълги километри с истински оригинални кабели щото тука такива трудно ще намериш :idea:
А ако е някъде посредата, нямаш избор купивай една бройка за цилиндъра за който ти трябва :idea: Ако искаш имам познат който предлага БЕРУ внася ги той и ако аз си купувам някога кабели от там ще ги напзарувам - ценага е около 40-тина лева за парче :roll:

Съвет: най-добре се вижда на тъмно от къде хвърля кабела :arrow: запали колата някъде на тъмно и гледай под капака около кабелите ще се вижда как прехвърча искра :idea: То и се чува леко като цъкане :idea: Лепенето с изолирбанд наистина няма да помогне

Дилян Пенчев
Изображение

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 18 Юли 2005, 23:36

Еми да хвърля близо до накрайника, и е точно този който е омотан на снимката!!!Аз измислих временно решение, като го намазах със силикон и отгоре го изолирах доста стабилно!Има ефект!!!Вече не прехвъря искра и колата работи като часовник!Много се зарадвах!Вече 3ти ден я карам, няма проблем!
Но със сигурност ще го смена кабела!Оригиналните са ми BREMI!Kато реша да взимам ще ти звънна Диляне!Мерси на всички за помощта!Утре ще хода да взема да сменя и пръстените за всеки случай!
;)
ИзображениеИзображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook