пресечено масло ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
пресечено масло ?
търсих за тоя проблем с търсачката ама нищо не намерих
става дума за Е30 323 (М20Б23) чието масло се е пресякло (не знам кво значи това - май е влязло вода отнякъде) не била карана цяла зима....
по принцип е гледана кола и не са правени глупости от сорта да се кара с българско масло или нещо такова (поне по "официални данни")
та въпроса ми е кво означава пресечено масло?
какви евентуални проблеми може да произлизат от тая диагноза?
може ли да се кара така (само да се смени маслото), или трябва да й се прави някакъв ремонт ? какъв? цени?
дали е наред двигателя или вече си е заминал?

става дума за Е30 323 (М20Б23) чието масло се е пресякло (не знам кво значи това - май е влязло вода отнякъде) не била карана цяла зима....
по принцип е гледана кола и не са правени глупости от сорта да се кара с българско масло или нещо такова (поне по "официални данни")
та въпроса ми е кво означава пресечено масло?
какви евентуални проблеми може да произлизат от тая диагноза?
може ли да се кара така (само да се смени маслото), или трябва да й се прави някакъв ремонт ? какъв? цени?
дали е наред двигателя или вече си е заминал?
деф
първата работа е да се смени маслото и антифриза е хубаво да се смени...цяла зима щом е стояла...После колата нека влезе в изпитателен период т.е. карайте я разумно без много рязък газ ,проверете маркучите че все пак стара кола и когато стой водата не е хубаво да ви скъса някой маркуч и да си имате проблеми...след това проверете пак маслото дали е засечено пак и обърнете внимание дали на капачката горе откъдето наливате масло е събран бял петнист материал който категорично показва наличието на вода в маслото ама не е задължително...може пък маслото преди да спре колата да е било за смяна и с застоя да се прееб@л знае ли човек??
Ама най-първо масло,филтри,антифриз и спирачна течност!! Старата спирачна течност като стой повече от две години разяжда маркучите и става много опасно...За какъв ДОТ посъветвайте се от казанчето на спир. течност или на капачката..там пише с колко ДОТ е колата...
Кола не пука глава ей така трябва да е прегряла..така че питай приятеля ти да не е имало такъв инцидент
и последно не правете експерименти ако си обичате колата...винаги хубаво масло, Кастрол Антифриз и Кастрол спирачна течност
първата работа е да се смени маслото и антифриза е хубаво да се смени...цяла зима щом е стояла...После колата нека влезе в изпитателен период т.е. карайте я разумно без много рязък газ ,проверете маркучите че все пак стара кола и когато стой водата не е хубаво да ви скъса някой маркуч и да си имате проблеми...след това проверете пак маслото дали е засечено пак и обърнете внимание дали на капачката горе откъдето наливате масло е събран бял петнист материал който категорично показва наличието на вода в маслото ама не е задължително...може пък маслото преди да спре колата да е било за смяна и с застоя да се прееб@л знае ли човек??
Ама най-първо масло,филтри,антифриз и спирачна течност!! Старата спирачна течност като стой повече от две години разяжда маркучите и става много опасно...За какъв ДОТ посъветвайте се от казанчето на спир. течност или на капачката..там пише с колко ДОТ е колата...
Кола не пука глава ей така трябва да е прегряла..така че питай приятеля ти да не е имало такъв инцидент
и последно не правете експерименти ако си обичате колата...винаги хубаво масло, Кастрол Антифриз и Кастрол спирачна течност
ГЛАВАТА НЕ Е СПУКАНА
ГЛАВАТА НЕ Е СПУКАНА ВЪВ НАИ ЛОшИЯ СЛУчАИ СИ ЗА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА НА МЕН ТАКА МИ СЕ СЛУчИ ЗИМАТА КАРАМ СИ АЗ И ИЗВЕДНЪЖ МИ ИЗ4ЕЗНА ПАРНОТО СПИРАМ АЗ МАСЛОТЪО КАТ БОЗА СТАНАЛО И ОТ КАКВО ГАРНИТУРАТА БЕшЕ ДАЛА ФИРА
0889429419
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ми... опитахме се да я запалим ама не можахме, изтрака нещо вътре, отворихме главата и се оказа че има няква пластинка, която е влязла отнякъде и най-вероятно тя е направила поразията. Главата е пукната на пети цилиндър, занесохме главата да е заваряват и ся сме в процес на чакане 

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
предстои сглобяване на мотора тая седмица
м20б23 83-а по километраж е 250к км иначе не го знам колко е...
съответно трябва да му налея масълце, но се чудя какво ?
по принцип стандартното е 10в40 на кастрол ама ми се ще да пробвам с 5в40, дали ще е полезно ? а Мобил 1 имат мн готина реклама последно време как моторите с тяхното масло не се износвали и след 300к км (то за мойта вече е късничко де) освен това ми предстои второ отваряне на мотора след по-малко от година, а и колата няма да е ежедневна....
въпроса ми е какво масло е най-добре да сложа (да е устойчиво на тежък десен крак
) ?

съответно трябва да му налея масълце, но се чудя какво ?
по принцип стандартното е 10в40 на кастрол ама ми се ще да пробвам с 5в40, дали ще е полезно ? а Мобил 1 имат мн готина реклама последно време как моторите с тяхното масло не се износвали и след 300к км (то за мойта вече е късничко де) освен това ми предстои второ отваряне на мотора след по-малко от година, а и колата няма да е ежедневна....
въпроса ми е какво масло е най-добре да сложа (да е устойчиво на тежък десен крак

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани