Бензинова помпа на карбураторна 316ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бензинова помпа на карбураторна 316ка
Става въпрос за 316 '86 - последния мохикан - М10В18 с карбуратор.
Още преди 3 месеца при първия опит за отговор на въпроса "я да видиме сега тази кола колко вдига и колко бързо ги вига?" някъде към края на 4-та с газ до долу, колата заби нос; поотпуснах газта и се оправи.
Изобщо това е наблюдението - като я вкараш в постоянна ръчка и след известно време обърква нещо горивоподаването. И все по-малко време му трябва да стигне до тая фаза. Та на мен ми се чини че или обърква количеството или качеството на сместа и макар да не съм наясно с тоя карбуратор, първото ми се вижда малко вероятно - значи за работна хипотеза приемам, че при продължително макс. натоварване му свършва бензина. Тръгнах от най-ефтинкото - смених филтърчето за бензин, но ядец. Първоначално мислех, че може да е заради зле регулирано ниво в поплавковата камера, но след като се влошава с времето ... имам едни кофти подозрения че е помпата. Ще я тествам тия дни, но ако имате някакви идеи или препоръки и опит в тази насока - ще се радвам да ги чуя.
Още преди 3 месеца при първия опит за отговор на въпроса "я да видиме сега тази кола колко вдига и колко бързо ги вига?" някъде към края на 4-та с газ до долу, колата заби нос; поотпуснах газта и се оправи.
Изобщо това е наблюдението - като я вкараш в постоянна ръчка и след известно време обърква нещо горивоподаването. И все по-малко време му трябва да стигне до тая фаза. Та на мен ми се чини че или обърква количеството или качеството на сместа и макар да не съм наясно с тоя карбуратор, първото ми се вижда малко вероятно - значи за работна хипотеза приемам, че при продължително макс. натоварване му свършва бензина. Тръгнах от най-ефтинкото - смених филтърчето за бензин, но ядец. Първоначално мислех, че може да е заради зле регулирано ниво в поплавковата камера, но след като се влошава с времето ... имам едни кофти подозрения че е помпата. Ще я тествам тия дни, но ако имате някакви идеи или препоръки и опит в тази насока - ще се радвам да ги чуя.

Здравей!!
Аз, карам същата.Първо ако карбуратора ти е'пиерсбург'-голям с много вакуми:съветвам те да го закачиш след нея и да го влачиш
малко са маисторите дето ги оправят.Виж дане би игличката дане ти заяжда или поплавака.Голям въртел са ми правили-понякога не отварят и трудно се доказва,заштото когато спреш нивото е нормално.И понякога помпата се скапва заштото е на главата- загрява и платната омекват,опитаи когато ти го направи да и метнеш мокър парцал.Това последното рядко се случва.Не барзаи да копуваш помпа!!

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
mil написа:имал съм същия проблем 2-3 пъти, но се получаваше константно - след 20- 30 сек. подържане на високи обороти и колата забива връщаш газта и тръгва пак след малко, винаги проблема се оказваше нивото в карбуратура.
Виж дали не сълзи бензинец от помпата - може и да е за смяна. Иначе поддържам хипотезата на Мил
- хубаво и аз мисля че е нивото, но не е ясно дали е заради скапваща се помпа или е от поплавък и/или игличка. Ако е от помпата - ясна е работата; Ако не е, какво следва да се прави?mil написа:имал съм същия проблем 2-3 пъти, но се получаваше константно - след 20- 30 сек. подържане на високи обороти и колата забива връщаш газта и тръгва пак след малко, винаги проблема се оказваше нивото в карбуратура.
Обърнете внимание, че каквото и да е - напоследък се влошава, всмисъл проявява се след по-кратка ръчка. Според мен такова поведение от скапваща се помпа може да се очаква. Тва да е само в карб-а, по-ми се губи като вариант.
viper написа:Виж дали не сълзи бензинец от помпата - може и да е за смяна.
Не съм забелязал да сълзи, нито да мирише.
Неискам да ви се натрапвам,но имах същия проблем:игличката зяжда и не отваря,но зада си сигурен когато се случи спираш и отваряш на място.Заштото намалиш ли оборотите нивото се оправя.Големи ядове брах,никои не ми вярваше-и помпа смених,докато не ми го направи на паркинга.Карбуратора ми е "вебер",но оригинално колата беше с"пиерсбург"Те са вакумни,с ел релета и там е сложно,разбутат ли се варви ги разбирай,направо го смених с сегашния
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
stenly написа:Ще извадя бензинопровода от карбуратора да видя помпата как се справя. Иначе някой дето се е занимавал да ми каже - нивото може ли да се регулира без да се сваля карбуратора или
Абе трудно ще стане, но пък за сметка на това карба се сваля за 10 минутки. Виж на http://www.bmworg.ru/repair/engine/karb/2b4-2be.php
Людмил написа:Карбуратора ми е "вебер"
А от каква кола си го свалил този Weber ?
Людмил написа:... но оригинално колата беше с"пиерсбург"Те са вакумни,с ел релета и там е сложно,разбутат ли се варви ги разбирай,направо го смених с сегашния
Аз пък имам навика коато почне една кола да ми прави мизерии откъм горивна уредба - минава на газ за наказание

Ами пак от 3ка,обаче незнам дали е от Е30 или от по-старите,смукача е с биметална пластина,напълно механичен е ,иначе пак е двукамерен,и поплаваците могат да се регулират,на пиерсбурга бяха изцяло пласмасови в основата.Твоя от кои е?Предполагам е биерсбург,заштото моето беше с такъв оригинално.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Людмил написа:Ами пак от 3ка,обаче незнам дали е от Е30 или от по-старите,смукача е с биметална пластина,напълно механичен е ,иначе пак е двукамерен,и поплаваците могат да се регулират,на пиерсбурга бяха изцяло пласмасови в основата.Твоя от кои е?Предполагам е биерсбург,заштото моето беше с такъв оригинално.
Ами моя е баш последния 2BE дето е като Darth Vader - 100 % електроника и джелезо. Е30 фабрично са излизали с 2В4 и 2ВЕ, значи твоя или е от Е21 или ..., ма Е21 316 май бяха със Solex, знам ли вече и аз... оххх отива накъм газова - усещам

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не вярвам да ти е от помпата
По горе предположенията ми се струват достоверни за нивото, иглите и другите гадусти по тоя карб които се бъгват с времето.А иначе ако е помпата е най-добре и най евтино не са скъпи и можеш да си я сметиш сам а карба здуха ли се трудно му се връща животеца и още повече на 2БЕто.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
krika написа:а карба здуха ли се трудно му се връща животеца и още повече на 2БЕто.
и аз съм ги чувал тез неща за 2ВЕ-то, ма недей ми убива младежкия ентусиазъм

Как да го фърля, като си пали винаги без грешка, държи "правилните" обороти на празен ход и ми харчи 12 градско (при положение, че е с автоматични скорости (!))
За туй давайте моля ви по-градивни предложения другари


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Е ти къв човек си що не каза за ко иде реч: да държи прази и да пали па и 12л градско и то автоматик
...........ти притежаваш един от най-запазените екземпляри уе ей честито (или не знаеш че си с инжекция
) ..........да не си го пипнал
.И не го давай на майстори дет не знаят за кво иде реч.






Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Това, че след известно преме на високи обороти глъхне е защото ти свършва горивото в поплавковата камера. И най-вероятно или помпата не подава достатъчно или игления клапан пуска по-малко. Помпата губи налягане от омекнало платно. Обикновено се проявява при загряване. Опитай първо да задържиш високите обороти при почти студен ДВГ. Ако не се "задъха" - честито, имаме победител познал верния отговор. Иначе почисти игления клапан и регулирай нивото на поплавъка. Ако то ниско също би глъхнал, защото бързо го излапва 


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани