Нещо не е наред- тресе

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Нещо не е наред- тресе

Мнение от _FEFE_ » 29 Май 2005, 11:53

Здравейте фенове на наи яката марка мпс, значи имам един проблем на които немога да намеря решение дано някои може да помогне гледам тук пишат хора с много опит та:
колата ми е БМВ 316 с двигател М10В18 /1800кб.с/66кв/
на празен ход има едно неприяно тресене по скоро вибриране по цялото купе което изчезва при подаване на малко газ или при натискане на съединителя, сменил съм всички тампони по колата имам впредвид двигател скоростна кутия висящ лагер гумено каре, с чисто нов съединител съм, нови лагери на скоростната кутия въпреки че на старите им нямаше нищо ново лагерче в маховика но нищо не се промени пак си го има това вибриране което е съпроводено и от един шум като на вибрираща тенекия товае ако може някои да помогне ще съм му много благодарен :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

отг

Мнение от jordan » 29 Май 2005, 20:13

виж дали не ти опират гърнетата някъде по купето.двигателя спокоен ли е?
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

TC

Мнение от _FEFE_ » 29 Май 2005, 20:28

гледах нищо не опира мотора е спокоен:(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Май 2005, 21:13

пробвай без перка ... А оборотите на празен ход колко са?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.02.2005

----

Мнение от iuni » 29 Май 2005, 21:15

Приятел според мен проблема ти е някъде по токовете. Съвета ми е да си провериш кабелите и свещите. Възможно е не-добра работа на някой цилиндър. Имах същия проблем преди време, на един Rover и причината беше там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от _FEFE_ » 30 Май 2005, 8:21

оборотите са 850
и с перка и без все тая:(
нови свещи кабелите съм ги замервал в нормите са

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Май 2005, 8:26

Тресе ли ти между 1000 и 2200 оборота? В смисъл дали работи неравномерно при ускоряване?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от _FEFE_ » 30 Май 2005, 9:02

значи има едно леко колебание веднага след като мина на втора предавака по скоро придирпване ама само за момент и не винаги иначе като цяло хода на високи обороти е равномерен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 30 Май 2005, 9:34

Въпрос - "равномерно" ли ти тресе (не се смейте!) или спорадично.
Подобен случай на същия модел (316), не се проявява всеки път и притриса спорадично през няколко секунди - мисля че системата за празния ход на карбуратора понякога се бъгва, колата тръгва да гасне, и от това притриса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от _FEFE_ » 30 Май 2005, 9:38

този проблем съм го рещил да прав си често срещано явление за този модел е понякога не подлежи на ремонт, не тресеси постоянно

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Май 2005, 12:10

Кабели/капачка/палец/много голямо предварение на запалването - 99% ще да е от тези нещица. Аз си имах същите грижички и се тормозих сума време. Е, накрая смених всичко и се оправи положението.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от _FEFE_ » 30 Май 2005, 12:28

съгласен съм с теб всички тези неща съм ги замервал и сверявал с каталожните данни 100% съвпадение, ще видя някои познат да ги сваля от неговата да видим какво ще стане :confused:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Май 2005, 12:32

Пробвай на висока предавка и ниски обороти да резнеш до долу ГАЗ-та. Ако придъпа - провери предварението и дали не ти смуче въздух от някъде (маркучи, гарнитури)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от _FEFE_ » 30 Май 2005, 13:39

ще го направя още довечера , кажи според теб колко градуса предварение е добре в момента съм с 7 и работи добре в смисъл върви и лапа малко:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Май 2005, 14:15

Ами аз го карам на принципа "Колкото повече - толкова повече" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
В смисъл - въртиш аванса, докато не започнат детонацийте и после връщаш малко ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook