Нещо не е наред- тресе
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нещо не е наред- тресе
Здравейте фенове на наи яката марка мпс, значи имам един проблем на които немога да намеря решение дано някои може да помогне гледам тук пишат хора с много опит та:
колата ми е БМВ 316 с двигател М10В18 /1800кб.с/66кв/
на празен ход има едно неприяно тресене по скоро вибриране по цялото купе което изчезва при подаване на малко газ или при натискане на съединителя, сменил съм всички тампони по колата имам впредвид двигател скоростна кутия висящ лагер гумено каре, с чисто нов съединител съм, нови лагери на скоростната кутия въпреки че на старите им нямаше нищо ново лагерче в маховика но нищо не се промени пак си го има това вибриране което е съпроводено и от един шум като на вибрираща тенекия товае ако може някои да помогне ще съм му много благодарен
колата ми е БМВ 316 с двигател М10В18 /1800кб.с/66кв/
на празен ход има едно неприяно тресене по скоро вибриране по цялото купе което изчезва при подаване на малко газ или при натискане на съединителя, сменил съм всички тампони по колата имам впредвид двигател скоростна кутия висящ лагер гумено каре, с чисто нов съединител съм, нови лагери на скоростната кутия въпреки че на старите им нямаше нищо ново лагерче в маховика но нищо не се промени пак си го има това вибриране което е съпроводено и от един шум като на вибрираща тенекия товае ако може някои да помогне ще съм му много благодарен

отг
виж дали не ти опират гърнетата някъде по купето.двигателя спокоен ли е?
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
пробвай без перка ... А оборотите на празен ход колко са?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

----
Приятел според мен проблема ти е някъде по токовете. Съвета ми е да си провериш кабелите и свещите. Възможно е не-добра работа на някой цилиндър. Имах същия проблем преди време, на един Rover и причината беше там.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Кабели/капачка/палец/много голямо предварение на запалването - 99% ще да е от тези нещица. Аз си имах същите грижички и се тормозих сума време. Е, накрая смених всичко и се оправи положението.....
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Пробвай на висока предавка и ниски обороти да резнеш до долу ГАЗ-та. Ако придъпа - провери предварението и дали не ти смуче въздух от някъде (маркучи, гарнитури)
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ами аз го карам на принципа "Колкото повече - толкова повече"
В смисъл - въртиш аванса, докато не започнат детонацийте и после връщаш малко



В смисъл - въртиш аванса, докато не започнат детонацийте и после връщаш малко

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани