Разлика в ускорението! Защо?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Разлика в ускорението! Защо?
Привет на всички. Имам питане относно колата която си взех на скоро:
Защто старта на автомобила ми е умопомрачавашто силен, а на татък много реве, а не ниама далжина в предавката така че да набере здраво. Чак, като включа на трета и сам над 3000хил. оборота отново ме изстрелва много иако дооо... незнам ама мноко иако.
Значи, колата е Е30 троен стоп с нормален шестак М20. Питам ви заштото преди време имах същтото BMW (само че двоен стоп и с Мпакет ) и наемаше дълго както на трета, четвърта и пета така и на първа и втора. Това беше така и на предпоследната ми кола Е32, но нея не искам да я сравнявам штото беше 3000куб.
Та значи, защо при еднакви двулитрови мотори, при почти еднакви купета и при еднакво яко стартово ускорение се получава тази разлика в продължението на набирането на първа и втора предавка?
Аз си мисля, че може би някой преди мен е сменил скоростната кутия и е монтирал такава от кола с по малка кубатура.
Нямам база за сравнение, затова и се обращам кам Вас, а и не знам тази моя хипотеза за различни скоростни кутий на едно и сащо купе дали е вярна!?
Защто старта на автомобила ми е умопомрачавашто силен, а на татък много реве, а не ниама далжина в предавката така че да набере здраво. Чак, като включа на трета и сам над 3000хил. оборота отново ме изстрелва много иако дооо... незнам ама мноко иако.
Значи, колата е Е30 троен стоп с нормален шестак М20. Питам ви заштото преди време имах същтото BMW (само че двоен стоп и с Мпакет ) и наемаше дълго както на трета, четвърта и пета така и на първа и втора. Това беше така и на предпоследната ми кола Е32, но нея не искам да я сравнявам штото беше 3000куб.
Та значи, защо при еднакви двулитрови мотори, при почти еднакви купета и при еднакво яко стартово ускорение се получава тази разлика в продължението на набирането на първа и втора предавка?
Аз си мисля, че може би някой преди мен е сменил скоростната кутия и е монтирал такава от кола с по малка кубатура.
Нямам база за сравнение, затова и се обращам кам Вас, а и не знам тази моя хипотеза за различни скоростни кутий на едно и сащо купе дали е вярна!?
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Извини ме за личния въпрос - ти от Русе ли си?
По въпроса си - скоростите за М20 са еднакив, имаш диференциал с различно предавателно число, в твоя случай както го описваш с много пауър на старт и много рев с ниска скорост този е по-късот предишния ти диференциал - оттам идва разликата.
Ати
По въпроса си - скоростите за М20 са еднакив, имаш диференциал с различно предавателно число, в твоя случай както го описваш с много пауър на старт и много рев с ниска скорост този е по-късот предишния ти диференциал - оттам идва разликата.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
двоен стоп...с М20...е вечна комбинация...освен ако не долети до някое дърво.
Ати
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
и като прибавим М-Техник 1 вече говорим за почти уникат 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани