Греят накладките и това си е...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Греят накладките и това си е...

Мнение от Gavril » 17 Май 2005, 14:09

Смених 4 диска и задни накладки, предните накладки са почти нови и нямат ръбове и ги оставих.
Мъъъка - от 4 диска, 3 греят.
Махай гуми, сваляй накладки, дискове, раздвижвай буталца, неам идея колко пъти вече я праих тая процедура
Отпуснах ръчната съвсем, така че да не може да блокира колелата, върти се на ръка до 5ти - 6ти зъб, ама пак греее, явно не е от там.
Гладам ги буталцата на свалени накладки като се напомпа на спирачката и като се отпусне педала, се вижда, че връщат малко, обаче пак греят юнашки. В същото време преден ляв диск е с нормална температура, а то основно с предните се спира се пак.
Та има ли няква игра с водачите ли или с кво там, щото мисля че определно не е от буталцата.
Отпред водачите се завиват с 13ка и се контрира с 17ка, данеби да съм ги презатегнал нещо?

Така и така съм почанл,
имам вибрации в кормилото при 120 - 130. При 150 - 160 "утихва", абе същност не утихва а се дига честотата и се усеща по малко, да си го кажеме иначе. Не е от гумите, щото пробвах с баланс и има само минимално подобрение. Гледах стари теми, на някъв пич му оприаха в амортисьрите, при мене обаче са ок. Имам хлабина в накрайниците на стабилизиращите щанги и тампоните на носачите са тръгнали да дават фира, ама май не е от това.
Идейки?
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Май 2005, 18:25

Ако си с лети джанти,централният отвор на джантата същия ли е по
размер с диаметъра на главината?Аз имах такъв проблем на старата
кола.Оправя се с центриращи втулки.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 17 Май 2005, 18:30

bmwdriver написа: ...


оригинални са и летите и металните, не би трябвало да е от това :(
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от vitcig » 18 Май 2005, 18:48

абе бате за спирачките маи си е от водачите има спрейове за смазване специално за накладки :D (мисля че ж аутоплюс ги има) за вибрациите баш от щангите и накраиниците си е смени ги + тампоните :)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Май 2005, 19:01

вибрациите ако са ти като натискаш спирачките - киви дискове!
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 18 Май 2005, 21:55

Имаше една Е28-ца, която като и натиснеш здраво спирачките със скорост над 100км/х почват вибрации, което мисля, си беше от раздрънкана предница.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 18 Май 2005, 22:39

смених дисковете точно щото вибрираше при спиране след 40 км/ч някъде
предните изглеждаха читави, ама като ги смених престана да вибрира волана, обаче все още тресеше леко при рязко спиране със по висока скорост. Като смених и задните престана изобщо да вибрира при спиране. Са спира като дзвер, има чуствителна разлика, ама както писах вече греят дисковете. Иначе имам вибрации при 120 - 130 км/ч без да натискам спирачки, ей така както си карам, някъде при 130 резонансира
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Май 2005, 19:21

Това колело, на което не "греят" - дали спира като другите. Ако спира малко по-късно - буталата на останалите не се връщат добре. Раздвижването само им помага да се движат по-лесно. Нещото, което ги връща, са едни гумени пръстени. Като остареят, и не са толкова еластични - не връщат достатъчно. Старите ти дискове са прегрявани (били са криви) - значи и апаратите са карани доста топли - това също помага за намаляване на еластичността. Действително, както каза BOLLORE - те си греят. Но, ако за 5км, почти без спиране, ти гори пръстите - има нещо. За дисковете (и за барабаните) не е добре да се карат така, щото се охлаждат неравномерно - и това ги изкривява.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 19 Май 2005, 20:01

ivantchoG написа:

май се сещам за кои пръстени става въпрос
неква идейка как се сменят?
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Май 2005, 22:34

Ми, ... вадиш буталото. И сменяш. И пиши после инфо за гумичките - откъде, за колко ... Че май и мене ме чака тая процедура :confused:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 20 Май 2005, 0:34

ivantchoG написа:Ми, ... вадиш буталото. И сменяш. И пиши после инфо за гумичките - откъде, за колко ... Че май и мене ме чака тая процедура :confused:

еее, буталото бачка на ненам ти колко атмосфери, не съм сигурен че е толкова лесно да го смениш
ше погледна утре в каталога и ше ти кажа оринетировъчно цени на гумичките у немско
а ако някой ги е сменял, нека каже как стааа, са не ни мъчете
айде, легам си да изтезнееем, че и утре е ден
Г
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Май 2005, 1:42

"... бачка на ненам ти колко атмосфери... " Бачка, щото за да спреш се иска СИЛА, но тия атмосфери с ненатиснат педал са 0. Ако откачиш апаратчето, и помпаш на педала, буталото ша изскочи самичко (е, с малко спирачна течност ;) ). Откачаш маркуча, чепче, сменяш пръстена на буталото, връщаш буталото в апаратчето (внимаваш да не заклини), връщаш апаратчето с накладките, обезвъздушаваш и - честито. А тука http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_09.pdf е "американския" начин (4-та точка).

П.С. Забравих, че не си в България :uups:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Май 2005, 7:26

Абе дайте инфо за дискове - какви купувате и колко пари струват??? Че мене ме чака тая смяна и ме интересува какви дискове сте си взели и добри ли са щото тука в България има много гилям избор, широк диапазон от цени и никаква идея кои са читави и кои не ;)
Знам че хубавите са скъпите, но дали има някои дето са по-малко солени пък са добри :?:
А извинявам се за оффтопик-а ;)

Дилян Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook