Греят накладките и това си е...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Греят накладките и това си е...
Смених 4 диска и задни накладки, предните накладки са почти нови и нямат ръбове и ги оставих.
Мъъъка - от 4 диска, 3 греят.
Махай гуми, сваляй накладки, дискове, раздвижвай буталца, неам идея колко пъти вече я праих тая процедура
Отпуснах ръчната съвсем, така че да не може да блокира колелата, върти се на ръка до 5ти - 6ти зъб, ама пак греее, явно не е от там.
Гладам ги буталцата на свалени накладки като се напомпа на спирачката и като се отпусне педала, се вижда, че връщат малко, обаче пак греят юнашки. В същото време преден ляв диск е с нормална температура, а то основно с предните се спира се пак.
Та има ли няква игра с водачите ли или с кво там, щото мисля че определно не е от буталцата.
Отпред водачите се завиват с 13ка и се контрира с 17ка, данеби да съм ги презатегнал нещо?
Така и така съм почанл,
имам вибрации в кормилото при 120 - 130. При 150 - 160 "утихва", абе същност не утихва а се дига честотата и се усеща по малко, да си го кажеме иначе. Не е от гумите, щото пробвах с баланс и има само минимално подобрение. Гледах стари теми, на някъв пич му оприаха в амортисьрите, при мене обаче са ок. Имам хлабина в накрайниците на стабилизиращите щанги и тампоните на носачите са тръгнали да дават фира, ама май не е от това.
Идейки?
Мъъъка - от 4 диска, 3 греят.
Махай гуми, сваляй накладки, дискове, раздвижвай буталца, неам идея колко пъти вече я праих тая процедура
Отпуснах ръчната съвсем, така че да не може да блокира колелата, върти се на ръка до 5ти - 6ти зъб, ама пак греее, явно не е от там.
Гладам ги буталцата на свалени накладки като се напомпа на спирачката и като се отпусне педала, се вижда, че връщат малко, обаче пак греят юнашки. В същото време преден ляв диск е с нормална температура, а то основно с предните се спира се пак.
Та има ли няква игра с водачите ли или с кво там, щото мисля че определно не е от буталцата.
Отпред водачите се завиват с 13ка и се контрира с 17ка, данеби да съм ги презатегнал нещо?
Така и така съм почанл,
имам вибрации в кормилото при 120 - 130. При 150 - 160 "утихва", абе същност не утихва а се дига честотата и се усеща по малко, да си го кажеме иначе. Не е от гумите, щото пробвах с баланс и има само минимално подобрение. Гледах стари теми, на някъв пич му оприаха в амортисьрите, при мене обаче са ок. Имам хлабина в накрайниците на стабилизиращите щанги и тампоните на носачите са тръгнали да дават фира, ама май не е от това.
Идейки?
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако си с лети джанти,централният отвор на джантата същия ли е по
размер с диаметъра на главината?Аз имах такъв проблем на старата
кола.Оправя се с центриращи втулки.
размер с диаметъра на главината?Аз имах такъв проблем на старата
кола.Оправя се с центриращи втулки.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Имаше една Е28-ца, която като и натиснеш здраво спирачките със скорост над 100км/х почват вибрации, което мисля, си беше от раздрънкана предница.
BMW only!
смених дисковете точно щото вибрираше при спиране след 40 км/ч някъде
предните изглеждаха читави, ама като ги смених престана да вибрира волана, обаче все още тресеше леко при рязко спиране със по висока скорост. Като смених и задните престана изобщо да вибрира при спиране. Са спира като дзвер, има чуствителна разлика, ама както писах вече греят дисковете. Иначе имам вибрации при 120 - 130 км/ч без да натискам спирачки, ей така както си карам, някъде при 130 резонансира
предните изглеждаха читави, ама като ги смених престана да вибрира волана, обаче все още тресеше леко при рязко спиране със по висока скорост. Като смених и задните престана изобщо да вибрира при спиране. Са спира като дзвер, има чуствителна разлика, ама както писах вече греят дисковете. Иначе имам вибрации при 120 - 130 км/ч без да натискам спирачки, ей така както си карам, някъде при 130 резонансира
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Това колело, на което не "греят" - дали спира като другите. Ако спира малко по-късно - буталата на останалите не се връщат добре. Раздвижването само им помага да се движат по-лесно. Нещото, което ги връща, са едни гумени пръстени. Като остареят, и не са толкова еластични - не връщат достатъчно. Старите ти дискове са прегрявани (били са криви) - значи и апаратите са карани доста топли - това също помага за намаляване на еластичността. Действително, както каза BOLLORE - те си греят. Но, ако за 5км, почти без спиране, ти гори пръстите - има нещо. За дисковете (и за барабаните) не е добре да се карат така, щото се охлаждат неравномерно - и това ги изкривява.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ми, ... вадиш буталото. И сменяш. И пиши после инфо за гумичките - откъде, за колко ... Че май и мене ме чака тая процедура 

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

ivantchoG написа:Ми, ... вадиш буталото. И сменяш. И пиши после инфо за гумичките - откъде, за колко ... Че май и мене ме чака тая процедура
еее, буталото бачка на ненам ти колко атмосфери, не съм сигурен че е толкова лесно да го смениш
ше погледна утре в каталога и ше ти кажа оринетировъчно цени на гумичките у немско
а ако някой ги е сменял, нека каже как стааа, са не ни мъчете
айде, легам си да изтезнееем, че и утре е ден
Г
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
"... бачка на ненам ти колко атмосфери... " Бачка, щото за да спреш се иска СИЛА, но тия атмосфери с ненатиснат педал са 0. Ако откачиш апаратчето, и помпаш на педала, буталото ша изскочи самичко (е, с малко спирачна течност
). Откачаш маркуча, чепче, сменяш пръстена на буталото, връщаш буталото в апаратчето (внимаваш да не заклини), връщаш апаратчето с накладките, обезвъздушаваш и - честито. А тука http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_09.pdf е "американския" начин (4-та точка).
П.С. Забравих, че не си в България

П.С. Забравих, че не си в България

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе дайте инфо за дискове - какви купувате и колко пари струват??? Че мене ме чака тая смяна и ме интересува какви дискове сте си взели и добри ли са щото тука в България има много гилям избор, широк диапазон от цени и никаква идея кои са читави и кои не
Знам че хубавите са скъпите, но дали има някои дето са по-малко солени пък са добри
А извинявам се за оффтопик-а
Дилян Пенчев

Знам че хубавите са скъпите, но дали има някои дето са по-малко солени пък са добри

А извинявам се за оффтопик-а

Дилян Пенчев
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани