Е30 318 Is

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 23.08.2009
Местоположение: Русе (Две могили)
Кара: e46 318ci
Мечтае да кара: Е90 320si

Е30 318 Is

Мнение от canko_1 » 27 Фев 2010, 18:52

Не видях такава тема....мисля че :shock: ... Не знам до колко ще съм точен, но искам да попитам за този двигател като цяло и модела....., като най - често срещани проблеми.... ориентирал съм се към едно такова, за италианско ;) :yes: :driving:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Re: Е30 318 Is

Мнение от KIM » 27 Фев 2010, 20:00

добър е за италианско щото влиза в малки клас,но ще трябват още доработки за да стигнеш леките рендета
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: Е30 318 Is

Мнение от lubeto » 28 Фев 2010, 14:29

с такава кола на италианско е тегаво!Малкия клас е също доста силен и ако не си правил доста доработки си доникъде.


Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
Мечтае да кара: bmw turbo

Re: Е30 318 Is

Мнение от ssttaannyy » 07 Мар 2010, 9:02

е тои малкия клас не е ли до 1,6 поне на провежданите в варна на картинг пистата е така но тук организатора си определя правилата


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Е30 318 Is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 07 Мар 2010, 12:51

то като във варна в целяи свят няма :mhihi: клас до 1,6 и над 1,6 :mhihi: :lol:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: Е30 318 Is

Мнение от lubeto » 07 Мар 2010, 17:15

Ето класовете:
клас А - до 1 600 куб. см.
клас В - до 2 000 куб. см.
клас С - над 2 000 куб. см.

пс-няма значение дали колата ти е сток или е подготвяна професионално.


Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
Мечтае да кара: bmw turbo

Re: Е30 318 Is

Мнение от ssttaannyy » 07 Мар 2010, 20:14

мерси за ценото инфо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '92 Е36

Re: Е30 318 Is

Мнение от san4o » 08 Мар 2010, 1:25

:nono:
Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
 до 2 000 куб. см. включително
 над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: Е30 318 Is

Мнение от gesho » 08 Мар 2010, 12:04

ама парво прочети какви са условията да се влезне в модифициран клас и в стрийт.защото ако сложиш един колан една седалка и почват да се трупат точици и влизаш при батките а там яко бият :mhihi: :mhihi: .иначе доста добър двигател има доста колеги от форума който карат с такива двигатели и такива коли .успех
DDT


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Е30 318 Is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 09 Мар 2010, 0:34

san4o написа::nono:
Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
 до 2 000 куб. см. включително
 над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.

не и във варна.... :mhihi:
тука на наща картинг писта класовете са само два ... до 1,6 и над 1,6 .... няма турбо няма мурбо...
може да си 1,7 чист дизел може и да си 5.0 би турбо пак сте в един клас :mhihi: :lol: направо е плачевно положението не смешно ама ко да се прай....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: Е30 318 Is

Мнение от lubeto » 09 Мар 2010, 11:33

san4o написа::nono:
Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
 до 2 000 куб. см. включително
 над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.

Зависи кой,как и къде провежда мероприятието.Миналата година в моя клас (до 2000куб/см) участваха коли с по 200кс,тежащи 800кг.,а аз със стоковицата ис-ка (дет не мое си завърти гумите).За тази година условията за първото състезание са тези описани по-горе от колегата,но за по-натам незнам дали целия шампионат по тайм атак ще се провежда така.Миналата година го нямаше това разделение!

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Е30 318 Is

Мнение от NeedHead » 09 Мар 2010, 15:48

lubeto написа: ...

Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява! :mhihi: :winky:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 09 Мар 2010, 16:09

NeedHead написа:
lubeto написа: ...

Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява! :mhihi: :winky:


Как? че аз тоя номер го не знам :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Е30 318 Is

Мнение от NeedHead » 09 Мар 2010, 16:19

ge_a написа:
NeedHead написа:
lubeto написа: ...

Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява! :mhihi: :winky:


Как? че аз тоя номер го не знам :dunno:

Аммм...
Колянов вал от М47,Дросели от Yamaha R1 (2001г.),Мега.....
Е добре за 1000лв. няма да стане,но има много варианти! :oops:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Е30 318 Is

Мнение от amd » 09 Мар 2010, 16:21

Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.

А повишаването на мощността - има доста теми по въпроса, ясно е, че атмосферния тунинг не е евтин, но ако се гони някакъв клас, защо не.

Аз лично мечтая за М20 турбо, за кеф :) Повече ме блазни от М50/М52, дори се чудя дали не би ме кефил повече и от S50/S52 (затова бих помислил).
BMW only!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook