Е30 318 Is
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- canko_1
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 23.08.2009
- Местоположение: Русе (Две могили)
- Кара: e46 318ci
- Мечтае да кара: Е90 320si
Е30 318 Is
Не видях такава тема....мисля че
... Не знам до колко ще съм точен, но искам да попитам за този двигател като цяло и модела....., като най - често срещани проблеми.... ориентирал съм се към едно такова, за италианско





Re: Е30 318 Is
добър е за италианско щото влиза в малки клас,но ще трябват още доработки за да стигнеш леките рендета
Re: Е30 318 Is
с такава кола на италианско е тегаво!Малкия клас е също доста силен и ако не си правил доста доработки си доникъде.
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Е30 318 Is
е тои малкия клас не е ли до 1,6 поне на провежданите в варна на картинг пистата е така но тук организатора си определя правилата
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Е30 318 Is
то като във варна в целяи свят няма
клас до 1,6 и над 1,6




Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Е30 318 Is
Ето класовете:
клас А - до 1 600 куб. см.
клас В - до 2 000 куб. см.
клас С - над 2 000 куб. см.
пс-няма значение дали колата ти е сток или е подготвяна професионално.
клас А - до 1 600 куб. см.
клас В - до 2 000 куб. см.
клас С - над 2 000 куб. см.
пс-няма значение дали колата ти е сток или е подготвяна професионално.
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
- san4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '92 Е36
Re: Е30 318 Is

Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
до 2 000 куб. см. включително
над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.
Re: Е30 318 Is
ама парво прочети какви са условията да се влезне в модифициран клас и в стрийт.защото ако сложиш един колан една седалка и почват да се трупат точици и влизаш при батките а там яко бият
.иначе доста добър двигател има доста колеги от форума който карат с такива двигатели и такива коли .успех


DDT
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Е30 318 Is
san4o написа::nono:
Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
до 2 000 куб. см. включително
над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.
не и във варна....

тука на наща картинг писта класовете са само два ... до 1,6 и над 1,6 .... няма турбо няма мурбо...
може да си 1,7 чист дизел може и да си 5.0 би турбо пак сте в един клас


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Е30 318 Is
san4o написа::nono:
Автомобилите се разделят на 2 групи – „стриит” (S) и „модифицирани” (M). Всяка група се разделя на два класа, според кубатурата на двигателите монтирани в тях, както следва:
до 2 000 куб. см. включително
над 2 000 куб. см.
За бензинови турбо автомобили, кубатурата на двигателя се умножава с коефициент 1.7, турбо дизеловите с коефициент 1.5, а ванкеловите с коефициент 1.7.
Зависи кой,как и къде провежда мероприятието.Миналата година в моя клас (до 2000куб/см) участваха коли с по 200кс,тежащи 800кг.,а аз със стоковицата ис-ка (дет не мое си завърти гумите).За тази година условията за първото състезание са тези описани по-горе от колегата,но за по-натам незнам дали целия шампионат по тайм атак ще се провежда така.Миналата година го нямаше това разделение!
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Е30 318 Is
lubeto написа: ...
Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява!


Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is
NeedHead написа:lubeto написа: ...
Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява!![]()
Как? че аз тоя номер го не знам

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Е30 318 Is
ge_a написа:NeedHead написа:lubeto написа: ...
Да ти обеснявам ли как за 1000лв. ис-ката полудява!![]()
Как? че аз тоя номер го не знам
Аммм...
Колянов вал от М47,Дросели от Yamaha R1 (2001г.),Мега.....
Е добре за 1000лв. няма да стане,но има много варианти!

Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е30 318 Is
Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.
А повишаването на мощността - има доста теми по въпроса, ясно е, че атмосферния тунинг не е евтин, но ако се гони някакъв клас, защо не.
Аз лично мечтая за М20 турбо, за кеф
Повече ме блазни от М50/М52, дори се чудя дали не би ме кефил повече и от S50/S52 (затова бих помислил).
А повишаването на мощността - има доста теми по въпроса, ясно е, че атмосферния тунинг не е евтин, но ако се гони някакъв клас, защо не.
Аз лично мечтая за М20 турбо, за кеф

BMW only!
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани