Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
здравеите колего днес ми хрумна една идея за монтаж на моята Е30 на механичен компресор ,някои правил ли го е и съвети и идеи за предстоящия монтаж.Пък от питане глава не боли от не питане има проблем с буталата .Нека няма излишни коментари от рода "ЗА КВО ТИ Е " и др такива
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Разгледаи обявите с компресори, Итън М45 е като за твоя мотор,наи лесно се намира,сериино се вгражда в Мини Купър но там е на по ниско налягане , при 0,5 - 0,6 бара с стоковата карантия и мега или чипче може да ги докараш 200+ конете и върт момент да порасне мноооого прилично...
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
M45 ще му е малък По добре с по-големшкият М62 че да има обороти
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Ако не се лъжа на Купърите John Cooper Works версията е различен компресора, но са и малко по-редки.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
пиши на teao... той имаше разработка върху м40... може и още да я има
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
то четене,работа и кеш му е майката..с писане няма да стане
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=37679
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=37679
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Е да,то тва на къв е език е......?!!!?
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
на тунингистки
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///ivanE30
- ентусиаст
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
пускаи снимки да видим какво ще излезе , дано само е30ската да не отнесе сичката информация с нея като я връщаш в надин
bedrock city racing
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
ДАНО НАПРАВИШ НЕЩО ДА НЕ Е САМО ЧАТ.....АЗ,КАТО С МАЛКО ОПИТ,ДА ТИ ПОМАОГНА....НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С М45.ТЪРСИ М62 ИЛИ,АКО ТИ ИЗПАДНЕ ПЪРВО,ДОРИ М90.ГЛЕДАЙ ДА ИМА ВГРАДЕН БАЙПАС-ЩЕ СИ СПЕСТИШ НЕРВИ И 100+ ЛВ.НЕ ВЗИМАЙ,КАТО МЕН,МЕРЦЕДЕСОВ С ЕЛ СЪЕДИНИТЕЛ-НЯМА БАЙПАС И МУ Е ГОЛЯМА ШАЙБАТА(ЗАЕМА МЯСТО И Е НЕУДОБНО ЗА РАБОТА,НА ВАЛА ШАЙБАТА СЪЩО ТРЯБВА ДА Е ГОЛЯМА И ТАМ СЕ СГЪСТЯВА МЯСТОТО,А И ЦЕНАТА НА АЛУМИНИЯ НЕ Е ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ ПРИ ИЗРАОТКА НА ШАЙБА.ТАКА,ЧЕ ПО-ДОБРЕ ОТ НЕЩО ЩАТСКО.ПОТЪРСИ ТЕАО,КАТО ТИ КАЗАХА.АКО ВЗЕМЕШ М62,ЩЕ ТИ ТРЯБВА ПРЕДАВКА ОКОЛО 2:1 ЗА ТОЗИ МОТОР И НАЛЯГАНЕ КЪМ 0,5.С М45 СЕ СЪМНЯВАМ ВЪОБЩЕ ДА ГО ДОСТИГНЕШ.АКО НЕ ПРЕВИШАВАШ 0,5 И НЯМАШ ПАРИ ЗА ЕЛЕКТРОНИКА,МОЖЕШ ДА МИНЕШ С ПРОГРЕСИВЕН РЕГУЛАТОР(НЕ ГО БЪРКАЙ С ПРОСТО РЕГУЛИРУЕМ!).ЕСТЕСТВЕНО РЕЗУЛТАТА НЯМА ДА Е ПЕРФЕКТЕН,НО НЯМА ДА ТИ СЕ СЧУПИ ВЕДНАГА МОТОРА,КАКТО ЩЕ ТИ КАЖАТ МНОГО ОТ ПИСАРИТЕ ТУК.....АЗ КАРАМ С ПОДОБЕН ВАРИАНТ И НИЩО НЕ СЕ Е СЧУПИЛО,ВЪРВИ СИ СУПЕР,НО РАЗХОДА НЕ Е НИКАК ПРИЕМЛИВ,КОЕТО С ЕЛЕКТРОНИКА МОЖЕ БИ НЯМА ДА Е ТАКА.....ПАК ПРОТИВ МНОГО ОТ ПИСАНИЯТА-НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН,ЧЕ С КОМПРЕСОР НА НИСКО НАЛЯГАНЕ Е НУЖЕН КУЛЕР.СПОРЕД МЕН МИНУСИТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ПЛЮСОВЕТЕ ПРИ МАЛКИ НАЛЯГАНИЯ.ЧЕЛ СЪМ ДОСТА,КАКТО СЪВЕТВАТ КОЛЕГИТЕ ПО-ГОРЕ,НО КАТО ГО ПОЧНЕШ,РАЗБИРАШ НЯКОИ НЕЩА.УСПЕХ! П.С. ИМА ЛИ МЯСТО В КОША ЗА КОМПРЕСОР?
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Място в коша има и мисля че ще е достатачно,колкото до М45 има доста хора които ме посъветваха от Ц-класа (180;200 или 220) тя ще държи до 0.5-0.6 което ка то за начало е добре защото може ка то за начало да не влизам в прекалено много расходи ка то Мегаскурт и др такива .От мерцедеса компресорите съ добри защото не съ натоварвани мн а и могат да се намерат на добра цена .Колкото до кулера може да не се слага кулер но....... всички знаем за какво служи кулера така че няма смисъл да обяснявам да ли е нужно кулера е мн хубаво нещо.Относно расхода на гориво очаква се да е към 16-20 но това е нормално за такъв тип автомобил.
П.С абе мн скрити лимонки има тук всички си траят а се оказва че има мн BMW-нца с разни компресорчета
П.С абе мн скрити лимонки има тук всички си траят а се оказва че има мн BMW-нца с разни компресорчета
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Място в коша виняги ще се намери, стига да имаш достатъчно желание
Иначе един Eaton М62 ще ти е идеален и както каза колегата гледай да е с вграден байпасен клапан
В твоя случай с хубаво сметнати предавки и налягане от 0,5 и кулер няма да ти е нужен
Общо взето най-тегаво е докато му направиш здраво закрепване и докараш съосие между ролките
Иначе един Eaton М62 ще ти е идеален и както каза колегата гледай да е с вграден байпасен клапан
В твоя случай с хубаво сметнати предавки и налягане от 0,5 и кулер няма да ти е нужен
Общо взето най-тегаво е докато му направиш здраво закрепване и докараш съосие между ролките
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Daniel S написа:Място в коша има и мисля че ще е достатачно,колкото до М45 има доста хора които ме посъветваха от Ц-класа (180;200 или 220) тя ще държи до 0.5-0.6 което ка то за начало е добре защото може ка то за начало да не влизам в прекалено много расходи ка то Мегаскурт и др такива .От мерцедеса компресорите съ добри защото не съ натоварвани мн а и могат да се намерат на добра цена .Колкото до кулера може да не се слага кулер но....... всички знаем за какво служи кулера така че няма смисъл да обяснявам да ли е нужно кулера е мн хубаво нещо.Относно расхода на гориво очаква се да е към 16-20 но това е нормално за такъв тип автомобил.
в общи линии всичко,което те посъветвах да не правиш,ти си ми обяснил колко е хубаво .сам си решаваш..... с този мерцедесовия с предавка 1,67 едва стигам 0,5 бара на м40 мотор.ще му правя нова шайба за 2:1,за да стигна до към 0,7.твоя мотор иска по-голям дебит и тоя компресор ще умре....ще свири като на пиян жп-ец свирката и я докара 0,5,я-не.това на високи обороти.иначе-към 0,3...пак се чувства явно,но дали си заслужава...колегата е прав за стойката-проблем ми е и утре ще си уплътня неделята с усилване.разхода при мен е по-голям,от този,които си си пожелал.верно-на къси разтояния в града предимно,но е над 20.чакам резултат.успех!
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани