По-късо движение на лоста за скоростите?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

По-късо движение на лоста за скоростите?

Мнение от DA WOLF » 04 Мар 2003, 3:09

Да не би някой да знае как да си направя по-късо движението на лоста за скоростите? Страваше лесно кат веднаж си свалил скоростната, ама пустия сайт дето го описваха тфа как става съм го затрил нейде... :maad: *&^$%*&#^%@%$!@&#$ :maad:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 08 Мар 2003, 3:32

Вече е завършено! Стана НЕВЕРОЯТНО!!! Лоста вече ми мърда 1,5 - 2см напред и 2 назад! на старт вече ще бия Пилето! 8)

Само да станат снимките ще направя страница с инфото, и който иска може да си го направи...

PS Вече я няма мизерната втора , при която си биех лакътя в задната седалка :mha:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: Lovech

отг.

Мнение от Bobby » 08 Мар 2003, 12:05

Супер DAWOLF!!!! Дай по-бързо инфото 8)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 09 Мар 2003, 3:18

Няма проблем понеже съм направил снимки на процедурата, ще направя всичко грамотно когато те станат готови.
Днес между другото направих малка корекция защото не бях забелязал че като включвам на 5-та имаше някакво леко стържене а то било защото тостчето опирало в карето когато насиля много надясно лоста за скоростите. Но вече всичко е фиксирано и ще поместя инфо как изрично да го избегнте тоя проблем... :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 24 Мар 2003, 1:38

Губиш сила,печелиш разстояние

http://www.firstfives.org/faq/shifter/s ... er_faq.htm


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 24 Мар 2003, 9:25

Мда прав си! Но рпи мене сила - дал Господ... :mha: :mha:

А иначе линка е добър и много подробен (вече се чудя заслужава ли си да правя и аз...).

Но при мен реших проблема като просто заварихме една втулка със същите размери (външен, вътрешен диаметър и дължина) под оригиналната, като това спаси рязането на оригиналната и също така ако искаш пак да си минеш към оригиналното превключване на скоростите, само трябва да изкубеш рейката и да я пъхнеш в по-горната втулка... :lol:

Обаче малко ще трябва да я пилна защото като натисна лоста силно надолу или включа 5-та по-грубо от нормално, съвсем леко усещам че ми тръква във кардана... стрмях се да е максимално увеличено рамото, за максимално късо движение, ама тъпия кардан не позволява много много..... :cry: (те затва тия от линка са сменили и реики и пръстени и още 100 неща...)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook