Въпрос за възможните коне

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Въпрос за възможните коне

Мнение от yomigatashi » 16 Апр 2005, 19:36

Имам Е30 316 2.0 карбораторка,като главата ми е от пълна инжекция, ако някой може да предположи колко коне е станала, ще му бъда благодарен.
За съжаление имам малко проблеми с нея :( , не поддържа оборотите на свободен ход, няколко майстори казваха мнения,1-я уж я оправи ама сега пък понякога много ги качва, проблесна ми ново решение - ще трябва да купия нов корборатор :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Апр 2005, 1:27

да се чуди човек да се смее ли да плаче ли на такъв въпрос....

а да не би пък да става въпрос за самоделен М10Б20?
инжекционната глава има по големи всмукателни клапани нали и за това си я сложил?
Последна промяна steeN на 17 Апр 2005, 2:07, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Апр 2005, 1:39

yomigatashi
Не съм от най-просветлените от гледна точка на двигателите, но ако смяташ, че с тази интервенция си постигнал нещо откъм повишаване на конските сили, то тогава просто отиди на дино стенд да замерят колата ;)

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 17 Апр 2005, 4:20

Ми и аз не знам ма би трябвало да си е същите коне.

Иначе кво е тва 316 2,0??? :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Мнение от yomigatashi » 17 Апр 2005, 9:26

абе цялата работа е, че блока ми отиде на кино :( , колата беше 316 1.8, това са едни от първите 1.8, ако някой се чуди, дълго време търсих друг блок или цял двигател и накрая намерих един блок 2000 кубика и го сложих, сега е такъв мелез какъвто няма :D , като и взема нов карборатор се надявям да сеоправи проблема с оборотите.
Майстора дето ми го сложи вика, че са се вдигнали конете с около 20 отгоре, но пък сега скоростите не си пасват, на 4-а около 120-30 оборотите са адски много, нямам оборотомер, но се усеща...да знаете колко би ми излезнала една 5-скоростна кутия, абе като знам още колоко неща трябва да стегна, защо ли я оправих!!!, всичко е само за усещането да си в БМВ, дори и старо.....

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 17 Апр 2005, 11:55

За тоз матор само viper-а може да каже нещо. Та нали и той направи някаква такава преработка.
Какъв ти е карбуратора :?:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Апр 2005, 23:24

М10В18 да стане В20 не се сменя блака той е един и същ :idea: Карантията на В20ката е друга и Вайпъра беше писал подробно кво се прави кво не...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Апр 2005, 0:12

темата е изтрита отдавна обаче...
явно работния обем си е 1.8 и главата с по-големите клапани.
интересно нещо се е получило :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Мнение от yomigatashi » 18 Апр 2005, 7:37

:lol: точно главата ми е от Viper-а , исках да му кажа че колата още е в движение ... :lol: , да знаете къде мога да го намеря

карборатора си е почти заминал, какъв би бил подходящ за този мелез, да знаете и колко би излезнало...

до една седмица ще отида и на стенд да проверя конете, искам да знам със сигурност с колко са се вдигнали, но промяна има осезаема,все пак не я насилвам...още малко и ще направя 2000км откакто смених блока, но на няколко пъти се наложи да прибягна до насилственост :driving: и мога да кажа, че се справи добре, диференцяла е най-големия, доколкото си спомням, :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Мнение от yomigatashi » 18 Апр 2005, 10:55

да, някъде 4.45 беше, ни си спомням точно,но така иначе смятам да сложа шпер, нещо ми се носи задницата на завойте понякога

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Мнение от yomigatashi » 18 Апр 2005, 14:53

и все пак ще е по-добре с шпер :mhihi: , а да знаеш дали мога да си намеря такъв за около 80 лв. или ще ми трябват повече

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 18 Апр 2005, 16:29

Ми тройно повече......И ако си мислиш че с глава от инжекция си постигнал нещо........ лъжеш се.Па и за дино да набутваш пари за такава нищожна разлика е безмислено.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София

Мнение от yomigatashi » 18 Апр 2005, 18:36

сигурно си прав,че няма смисъл от стенда, ако бях сложил турбо, е тогава трябваше да отида :mhihi: , иначе пак ще литнат доста парички, за карборатор, за скоростна кутия, за диференцял, за цялата кора на таблото, че така се е пукнало посредата та направо ми бърка в очите... :shock:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook