Ferodov disk LUK

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Ferodov disk LUK

Мнение от DA WOLF » 25 Фев 2003, 1:01

Niakoi ima li vpechatlenia za taia marka??? Dosega biah sas Sachs ama za nov takav mi poiskaha 200 kinta i minah na taia alternativa.... Uj pak nemski uj niamalo pochti razlika dori bil s po zdravi prujini... ama neznam shte se vidi kato se montira....

Oshte shte smeniavam dvete hidravlichni pompi na suedinitelia i markuchi... avee pochti vsichko svarzano s suedinitela...

Dolnata pompa e 60lv. , gornata 85, axialniat lager- 41 kinta

Obtegacha (hidravlichen) za verigata e 60 lv i nego sha menkam, beh se zasilil i za Idle Control Valve da smeniam ama me posreshtanaha s ceni ot okolo 300 kinta i mi poohladiha strastite :lol: :lol:

skoro sha ima gooooliam remont...

Oshte technosta za spirachkite specialno ot Daru li ia kupuvate (shtoto taka se preporachva iz neta) ili obiknovenna ot benzinostanciata??? chuvam che triabvalo da e DOT 4 neshto si....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 11.02.2002
Местоположение: София

Мнение от Astor » 25 Фев 2003, 1:14

Oshte technosta za spirachkite specialno ot Daru li ia kupuvate (shtoto taka se preporachva iz neta) ili obiknovenna ot benzinostanciata??? chuvam che triabvalo da e DOT 4 neshto si....

Az moita q smenih v serviz CASTROL. Nehsto okolo 30 kinta sys truda mi se vyrti, che struvashe, ako ne se lyja. A po drugite ti vyprosi nqma ideq. I na men mi predstoi rabota po syednitelq. :cry:
Изображение

BMW 318i touring E30 '90

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 25 Фев 2003, 4:02

За феродовия диск. Тази марка нищо не ми говори но съм чувал за найстина добра немска алтернатива на Sachs и то не никак лоша. Може и именно за него да става въпрос. Имам един приятел с 3-ка Акула ...той набута преди шест години феродов диск за Москвич.....ОЩЕ КАРА С НЕГО!!!! Нямам понятие дали става и за тройните стопове. Може да звучи смешно ама въпросния диск новичък струва 10 кинта или нещо от тоя род ....а при него поне работи перфектно.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Фев 2003, 15:13

Аз по принцип го сменявам (всичко по съединителя) не защото ми буксува а защото ми е много мек педала (неестествно за хидравличен съединител) и защото ми отделя доста високо! Това е!

Мек е или от помпите (Master & Slave Clutch Cylinders) или от пружините на феродовия диск (може би са омекнали) и вероятност за високото отделяне - от аксиалниа лагер (взел съм на Sachs такъв) И трите неща съм купил чисто нови, не че на старите такива им има нещо... пък ще видим. Ако пак е мек и няма отчетливо отваряне на съединителя, слагам един от Жук (става перфектно на Е30, струва 18лв с ддс, сделано в СССР пише на него, с по-здрави пружини е и като цяло е по-груб) пък които иска да ми се смее.... Тая 325 където дойдохме с нея и едно комби през Ноември е с такав и като го пуснеш резко имаш чувство че ще откачи висящия на кардана :lol: :lol: Между другото с таз 325 трудно може да се потегли изобщо....без да те удари седалката в гърба..... :lol: :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook