Пак въпрос за диф?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пак въпрос за диф?
Колеги нека някой да ме светни, различните дифове за Е30 имат ли разлика в здравината в зависимост от двигатела или само в предавателното число?
И ако има разлика, по какво се познава от какъв модел е?

И ако има разлика, по какво се познава от какъв модел е?




Имам таблица с диф на Е30 (свалих си я от форума) и там излиза 4.10 на някои 320-ки и на 325ix Touring, както и на 316 и 318.stenly написа:Не ща да ти убивам ентусиазма, ама 6-аци фабрично не знам да са излизали с 4,10:1 диференциал. А дали ще издържи на 325-ца зависи най-вече от две неща - в какво състояние е преди да го сложиш и какво смяташ да му причиниш след като го сложиш.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Мойта кола е с 4,27 диф фабрично
Зависи от много неща с какъв диф е колата
А относно здравината - няма никаква разлика от каква кола е - смао по-старите (от двойния стоп) са по-големи на външен вид от тезаи на тройния стоп и съм чувал (пиша чувал щото не съм се убедил) че са по-здрави
Аз счупих един от малките 4,27 шпер диф и мога да ви кажа от личен опит че такива дифове се чупят мноооого лесно
От старите шперове не знам но от новите много лесно се чупят
А относно устройството не знам старите как са но новите са с това което е показано на картинката горе и също много бързо се износват и преебават - най-важното е на колко километра са и как са карани
А ако те устройва предавателното число на диф-а зимай го - няма да имаш ядове
независимо от кой модел са - всичките са еднакви
Дилян Пенчев


А относно здравината - няма никаква разлика от каква кола е - смао по-старите (от двойния стоп) са по-големи на външен вид от тезаи на тройния стоп и съм чувал (пиша чувал щото не съм се убедил) че са по-здрави



А относно устройството не знам старите как са но новите са с това което е показано на картинката горе и също много бързо се износват и преебават - най-важното е на колко километра са и как са карани



А ако те устройва предавателното число на диф-а зимай го - няма да имаш ядове


Дилян Пенчев
А това че на двойния стоп са по големи има ли проблем да се монтират на тройния стоп?Penchev написа:Мойта кола е с 4,27 диф фабричноЗависи от много неща с какъв диф е колата
![]()
А относно здравината - няма никаква разлика от каква кола е - смао по-старите (от двойния стоп) са по-големи на външен вид от тезаи на тройния стоп и съм чувал (пиша чувал щото не съм се убедил) че са по-здравиАз счупих един от малките 4,27 шпер диф и мога да ви кажа от личен опит че такива дифове се чупят мноооого лесно
От старите шперове не знам но от новите много лесно се чупят
![]()
А относно устройството не знам старите как са но новите са с това което е показано на картинката горе и също много бързо се износват и преебават - най-важното е на колко километра са и как са карани![]()
![]()
![]()
А ако те устройва предавателното число на диф-а зимай го - няма да имаш ядовенезависимо от кой модел са - всичките са еднакви
![]()
Дилян Пенчев

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На пръв поглед ще кажеш че не може да се монтира - доста по внушителни размери имат... аз бях закъсал и временно си намерих такъв диф от двоен стоп и като тръгнахме да го качваме всички ми викат не става бе погледни кво е прасе
Но аз реших че не може да не става и след като го наложихме до стария видях че ще стане и го качихме без проблем
Става диф-а без проблем хваща си се както тоя от тройния стоп само че е доста по голям и тежък
Дилян Пенчев


Става диф-а без проблем хваща си се както тоя от тройния стоп само че е доста по голям и тежък

Дилян Пенчев
okkkk
изкам да ви питам за диферинцяла знам 4е влияе на скороста и ускорението обаче как
на пр ако кола та е сас 4:27 диф и сложиш 4:10 какво става или като сложиш 4:45
знам 4е 1то е за ускорение другото за мах скорост но с кои диф какво се постига о
П.С. знам чЕ КАТО СМЕНИ6 ДИФ-А И ОВЕЛИ4Иш
Ускорението намалява6 макс скорост но сас колко
се намалява
на пр ако кола та е сас 4:27 диф и сложиш 4:10 какво става или като сложиш 4:45
знам 4е 1то е за ускорение другото за мах скорост но с кои диф какво се постига о
П.С. знам чЕ КАТО СМЕНИ6 ДИФ-А И ОВЕЛИ4Иш
Ускорението намалява6 макс скорост но сас колко
се намалява
0889429419
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Чисто теоритически погледнато ако си с 4.27 и сложиш 4.10 печелиш около 4% максимална скорост и губиш пак 4% ускорение
А ако пак си с 4.27, но сложиш 4.45 печелиш около 5% ускорение и губиш толкова на максимална скорост
А ако пак си с 4.27, но сложиш 4.45 печелиш около 5% ускорение и губиш толкова на максимална скорост

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Разликата е само в самото тръгване - по късия диф дава по-бързо достигане на макс обороти, така и при превключване оборотите падат по-малко и винаги си близо до редлайна... разбира се при по-мощни двигатели е по-добре да е по-дълъг диф-а щото пък късия му идва бавен и бързо пълниш оборотомера, повече превключваш и повече време губиш!!! Не сте се замисляли но е така - при превключване на предавките се губи много!!!
Калин - може на първа да не сте се резнали хубаво и после много ясно че няма да ти избяга
Дилян Пенчев
Калин - може на първа да не сте се резнали хубаво и после много ясно че няма да ти избяга

Дилян Пенчев
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани