Пак въпрос за диф?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Пак въпрос за диф?

Мнение от DANIEL » 28 Мар 2005, 8:50

Колеги нека някой да ме светни, различните дифове за Е30 имат ли разлика в здравината в зависимост от двигатела или само в предавателното число?
И ако има разлика, по какво се познава от какъв модел е?
:help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 28 Мар 2005, 12:08

Ми принципно има разлика в изработката и материала но незнам как се познават
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 28 Мар 2005, 14:57

Според един каталог за масла на LiquiMoly излиза, че дифовете за 323 и 325 поемат по 1,7 литра масло, докато тези на по-малките двигатели - 0,9.
Ако е вярно, би следвало да са различна изработка. Пък дали са по-здрави? Ако не са - язък им за немцойското инджилерство :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 29 Мар 2005, 8:01

Намерих един диф 4.10 без шпер, казват че бил на шестак, но какъв точно не знаели. Та мисълта ми е дали ще издаржи на 325-цата ако е бил на 320-ка примерно?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 29 Мар 2005, 9:56

Не ща да ти убивам ентусиазма, ама 6-аци фабрично не знам да са излизали с 4,10:1 диференциал. А дали ще издържи на 325-ца зависи най-вече от две неща - в какво състояние е преди да го сложиш и какво смяташ да му причиниш след като го сложиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 29 Мар 2005, 11:12

stenly написа:Не ща да ти убивам ентусиазма, ама 6-аци фабрично не знам да са излизали с 4,10:1 диференциал. А дали ще издържи на 325-ца зависи най-вече от две неща - в какво състояние е преди да го сложиш и какво смяташ да му причиниш след като го сложиш.
Имам таблица с диф на Е30 (свалих си я от форума) и там излиза 4.10 на някои 320-ки и на 325ix Touring, както и на 316 и 318.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Мар 2005, 16:20

Мойта кола е с 4,27 диф фабрично :idea: Зависи от много неща с какъв диф е колата :idea:
А относно здравината - няма никаква разлика от каква кола е - смао по-старите (от двойния стоп) са по-големи на външен вид от тезаи на тройния стоп и съм чувал (пиша чувал щото не съм се убедил) че са по-здрави :idea: Аз счупих един от малките 4,27 шпер диф и мога да ви кажа от личен опит че такива дифове се чупят мноооого лесно :lol: От старите шперове не знам но от новите много лесно се чупят :mhihi:
А относно устройството не знам старите как са но новите са с това което е показано на картинката горе и също много бързо се износват и преебават - най-важното е на колко километра са и как са карани :idea: :idea: :idea:
А ако те устройва предавателното число на диф-а зимай го - няма да имаш ядове :idea: независимо от кой модел са - всичките са еднакви :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 29 Мар 2005, 16:24

Penchev написа:Мойта кола е с 4,27 диф фабрично :idea: Зависи от много неща с какъв диф е колата :idea:
А относно здравината - няма никаква разлика от каква кола е - смао по-старите (от двойния стоп) са по-големи на външен вид от тезаи на тройния стоп и съм чувал (пиша чувал щото не съм се убедил) че са по-здрави :idea: Аз счупих един от малките 4,27 шпер диф и мога да ви кажа от личен опит че такива дифове се чупят мноооого лесно :lol: От старите шперове не знам но от новите много лесно се чупят :mhihi:
А относно устройството не знам старите как са но новите са с това което е показано на картинката горе и също много бързо се износват и преебават - най-важното е на колко километра са и как са карани :idea: :idea: :idea:
А ако те устройва предавателното число на диф-а зимай го - няма да имаш ядове :idea: независимо от кой модел са - всичките са еднакви :idea:

Дилян Пенчев
А това че на двойния стоп са по големи има ли проблем да се монтират на тройния стоп?
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Мар 2005, 16:29

На пръв поглед ще кажеш че не може да се монтира - доста по внушителни размери имат... аз бях закъсал и временно си намерих такъв диф от двоен стоп и като тръгнахме да го качваме всички ми викат не става бе погледни кво е прасе :mhihi: Но аз реших че не може да не става и след като го наложихме до стария видях че ще стане и го качихме без проблем :idea:
Става диф-а без проблем хваща си се както тоя от тройния стоп само че е доста по голям и тежък :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

okkkk

Мнение от paf40 » 07 Апр 2005, 11:52

изкам да ви питам за диферинцяла знам 4е влияе на скороста и ускорението обаче как
на пр ако кола та е сас 4:27 диф и сложиш 4:10 какво става или като сложиш 4:45
знам 4е 1то е за ускорение другото за мах скорост но с кои диф какво се постига о
П.С. знам чЕ КАТО СМЕНИ6 ДИФ-А И ОВЕЛИ4Иш
Ускорението намалява6 макс скорост но сас колко
се намалява
0889429419

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 07 Апр 2005, 12:14

Чисто теоритически погледнато ако си с 4.27 и сложиш 4.10 печелиш около 4% максимална скорост и губиш пак 4% ускорение
А ако пак си с 4.27, но сложиш 4.45 печелиш около 5% ускорение и губиш толкова на максимална скорост :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 07 Апр 2005, 12:38

На теория това е така, но като сложих 4.10, бях с 3.73, и отидох на летището нямаше разлика в данните на хронометъра при достигането на 400м или 1км. скоростите наистина станаха по къси и макс. скорост падна, а ускорението и да се е подобрило явно е тварде незначително, щов не мога да го отчита
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 07 Апр 2005, 13:21

снощи се бягях с една 320и троен стоп(трябва да е по мощтна от мойта)та тя е с по къс диф от моя и аз си мислех,че ще ме резне щото ще се развърта по бързо ама нещо не стана,нито 1-ва ми взе нито 2-ра а пък на 3-та (мойта е до 160 км) :mhihi: някой ще ми даде ли съвет с кой диф е по добре за ускорение ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Апр 2005, 0:00

Разликата е само в самото тръгване - по късия диф дава по-бързо достигане на макс обороти, така и при превключване оборотите падат по-малко и винаги си близо до редлайна... разбира се при по-мощни двигатели е по-добре да е по-дълъг диф-а щото пък късия му идва бавен и бързо пълниш оборотомера, повече превключваш и повече време губиш!!! Не сте се замисляли но е така - при превключване на предавките се губи много!!!

Калин - може на първа да не сте се резнали хубаво и после много ясно че няма да ти избяга ;)

Дилян Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook