335i vs 320i turbo

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

335i vs 320i turbo

335i n/a
49
61%
320i turbo
31
39%
 
Общо гласове : 80
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

335i vs 320i turbo

Мнение от b2 » 10 Фев 2005, 12:02

Да речем че съм отделил 2-3бона и вместо да се метна веднага на една модерна пичеловка Е36 316i ( :mhihi: ) съм решил да си направя стария барутник да ми прави още по-голям кеф като го карам :). В кое от двете според вас си струва да се инвестират средствата? Не че съм се засилил но в последно време доста почна да се говори (и да се прилага) за това, но специялно за резултата от турботата все едно е някаква тайна, изтичат само клюки, сакън да не се изпусне да се похвали някой от тези който карат турбинирани бмвта :)
Надявам се да стане интересна и полезна дискусия, защото много ме е яд, че в последно време почти не се среща интересна тема в "моя" подфорум - Е30 :(
Значи всички сме чували за "there's no replacement for displacement" или примерно "oldschool n/a BMW Power", но това са по-скоро фанатични лозунги :) В момента аз примерно клоня към 3.5 атмосферния мотор, но поради чисто субективни причини, нито съм ги пробвал двете нито имам достатъчни технически познания. Също може да обсъдим как ще е разхода при единия и другия вариянт, аз си мисля че на турбото няма да е много по-малък от на големия батко М30 :lol:
Също нека не разглеждаме нещата от гледна точка само на драгрейсинга, щото на мене примерно ми е доста безинтересна тази дисциплина :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Фев 2005, 12:19

Аз гласувах за 3.5, щото няма нищо по-изнервящо от малък двигател с голямо турбо (а пък малък двигател с малко турбо за къде... ;) ) Ма друго си е displacement + boost, едни колеги тука правят сега Е28 535 турбо... и май ще се получи нещо брутално като резултат! Големи кубици плюс добре оразмерено турбо с лек надув е истината за мен :) Ако не, бих изпуснал турбото, обаче малък двигател с голям бууст не ми е по вкуса.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Фев 2005, 13:28

абе мен ако ме питаш най добре
да е със "S" означение отпред,
щото както казва Кay малък двигател
с голямо турбо ще си постоянно
off the boost пък аз лично мисля че
с един голям и тежък двигател няма
да спечелиш много ако и на него
не му боцнеш машинка за надув ;)
тудно се намират тези S-ки ама
може би си залсужава незнам... ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Фев 2005, 13:43

по-принцип митнически такси
се плащат за всичко що иде от
чужденеция, ама ако много искаш
може и да не се плаща ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 10 Фев 2005, 14:05

ее вие намесихте тука големите пари, М мотори и такива неща аз говоря до към 3бона макс така като за нас българчета, което вече е правено и тук, не неща дето сме ги гледали само по чуждите сайтове и са супер здраво набутване на пари
Пък и не смятам, че примерно Е30ка с един тежък М30Б35 без да му боцкам турбота, ще е чак толкова зле колкото го описвате, целта не е the ultimate dragster, а по-скоро една съботно-неделна кола, неизчерпаем извор на приятни емоции :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 10 Фев 2005, 14:12

аз вече втора година правя 335 ,но гласувах за 320 с турбо.
:shock: всичко е според зависи, колко пари са вложени в кочините.
3,5-така си мисля ,че ще дава по малко проблеми , но колкото и да го правиш та ако ще и М-палър да стане едва ли ще стигне резултатите на добре направена 20-ка
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 10 Фев 2005, 14:22

Според мен пък БМВ си е пистова кола и БМВ+турбо някакси странно ми звучи. Не че съм от най-големите разбирачи де, но предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.
Друго - на 2.0 мотор като му сложиш турбо, тази кола ще я ползваш само за драг. В ниските обороти няма никой и изведнъж правиш 200 коня отгоре (примерно). Не е оферта според мене.
:bowdown: M30B35 :bowdown:
MORE BEER!

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 10 Фев 2005, 14:30

Azrail написа:Според мен пък БМВ си е пистова кола и БМВ+турбо някакси странно ми звучи. Не че съм от най-големите разбирачи де, но предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.
Друго - на 2.0 мотор като му сложиш турбо, тази кола ще я ползваш само за драг. В ниските обороти няма никой и изведнъж правиш 200 коня отгоре (примерно). Не е оферта според мене.
:bowdown: M30B35 :bowdown:

бмв пистова кола :shock: :shock: :shock:
тва ,че в ниските няма никой не го казваи публично ,че ше се изложиш :mhihi:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Фев 2005, 14:41

smoKing написа:ако правиш 200 коня отгоре на 2.0 двг. нема да му се радваш по-вече от 2/3000 км


аз знам доста 2.5 и 2.8 БМВ двигатели, дето правят по над 300 коня и над 400 нютон-метра без проблеми - някои са на по 50,000км вече ;)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Фев 2005, 15:01

Не съм съгласен, 200 коня от 2.0 не е никак много и може да се постигне с малък бууст, със стандартните БМВ вътрешности, и естествено декомпресия при М50. Все пак фабрично тоя двигател има 150!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Фев 2005, 15:04

Azrail написа:... предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.


Това е типично поведение за малък двигател с голям надув. Ама при голям двигател с умерен надув и добър тунинг, въртящия момент може да е невероятно прогресивен! Ще постна една дайно графика тези дни да видиш за какво говоря.

Иначе, следващото най-добро решение си е голям Н/А двигател. Ма никога няма да изкараш същата мощност (надеждно!). Щото аз като мисля "турбо", мисля за 400 коня - не 200 :)

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 10 Фев 2005, 15:06

А така, върти по АЗАРИЛ, неговата кожа ... :twisted:
Бесен, както казах, аз НЕ ПРОИЗВЕЖДАМ iS-КИ, просто знам, че като се сложи турбо на такъв мотор, той си прави конете от 5000 до 7500 примерно. Аз не казвам, че долу ниско въртящия момент е 0, а че изведнъж скача с много и ако не си му свикнал или си още зелен - ще се утепаш като стой та гледай.
Тва за 200-те коня го казах ПРИМЕРНО, ама кой да чете... Не, важното е всеки да покаже колко повече от другия знае. Хубу де, на 0.8-1.0 бара може да се направят къмто 100 коня отгоре. Е? 80-90 от тях пак ще дойдат изведнъж на високите... Пак ли не съм прав?
MORE BEER!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook