335i vs 320i turbo
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
335i vs 320i turbo
Да речем че съм отделил 2-3бона и вместо да се метна веднага на една модерна пичеловка Е36 316i (
) съм решил да си направя стария барутник да ми прави още по-голям кеф като го карам
. В кое от двете според вас си струва да се инвестират средствата? Не че съм се засилил но в последно време доста почна да се говори (и да се прилага) за това, но специялно за резултата от турботата все едно е някаква тайна, изтичат само клюки, сакън да не се изпусне да се похвали някой от тези който карат турбинирани бмвта
Надявам се да стане интересна и полезна дискусия, защото много ме е яд, че в последно време почти не се среща интересна тема в "моя" подфорум - Е30
Значи всички сме чували за "there's no replacement for displacement" или примерно "oldschool n/a BMW Power", но това са по-скоро фанатични лозунги
В момента аз примерно клоня към 3.5 атмосферния мотор, но поради чисто субективни причини, нито съм ги пробвал двете нито имам достатъчни технически познания. Също може да обсъдим как ще е разхода при единия и другия вариянт, аз си мисля че на турбото няма да е много по-малък от на големия батко М30
Също нека не разглеждаме нещата от гледна точка само на драгрейсинга, щото на мене примерно ми е доста безинтересна тази дисциплина



Надявам се да стане интересна и полезна дискусия, защото много ме е яд, че в последно време почти не се среща интересна тема в "моя" подфорум - Е30

Значи всички сме чували за "there's no replacement for displacement" или примерно "oldschool n/a BMW Power", но това са по-скоро фанатични лозунги


Също нека не разглеждаме нещата от гледна точка само на драгрейсинга, щото на мене примерно ми е доста безинтересна тази дисциплина

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз гласувах за 3.5, щото няма нищо по-изнервящо от малък двигател с голямо турбо (а пък малък двигател с малко турбо за къде...
) Ма друго си е displacement + boost, едни колеги тука правят сега Е28 535 турбо... и май ще се получи нещо брутално като резултат! Големи кубици плюс добре оразмерено турбо с лек надув е истината за мен
Ако не, бих изпуснал турбото, обаче малък двигател с голям бууст не ми е по вкуса.


абе мен ако ме питаш най добре
да е със "S" означение отпред,
щото както казва Кay малък двигател
с голямо турбо ще си постоянно
off the boost пък аз лично мисля че
с един голям и тежък двигател няма
да спечелиш много ако и на него
не му боцнеш машинка за надув
тудно се намират тези S-ки ама
може би си залсужава незнам...
да е със "S" означение отпред,
щото както казва Кay малък двигател
с голямо турбо ще си постоянно
off the boost пък аз лично мисля че
с един голям и тежък двигател няма
да спечелиш много ако и на него
не му боцнеш машинка за надув

тудно се намират тези S-ки ама
може би си залсужава незнам...

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
ее вие намесихте тука големите пари, М мотори и такива неща аз говоря до към 3бона макс така като за нас българчета, което вече е правено и тук, не неща дето сме ги гледали само по чуждите сайтове и са супер здраво набутване на пари
Пък и не смятам, че примерно Е30ка с един тежък М30Б35 без да му боцкам турбота, ще е чак толкова зле колкото го описвате, целта не е the ultimate dragster, а по-скоро една съботно-неделна кола, неизчерпаем извор на приятни емоции
Пък и не смятам, че примерно Е30ка с един тежък М30Б35 без да му боцкам турбота, ще е чак толкова зле колкото го описвате, целта не е the ultimate dragster, а по-скоро една съботно-неделна кола, неизчерпаем извор на приятни емоции

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
аз вече втора година правя 335 ,но гласувах за 320 с турбо.
всичко е според зависи, колко пари са вложени в кочините.
3,5-така си мисля ,че ще дава по малко проблеми , но колкото и да го правиш та ако ще и М-палър да стане едва ли ще стигне резултатите на добре направена 20-ка

3,5-така си мисля ,че ще дава по малко проблеми , но колкото и да го правиш та ако ще и М-палър да стане едва ли ще стигне резултатите на добре направена 20-ка
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Според мен пък БМВ си е пистова кола и БМВ+турбо някакси странно ми звучи. Не че съм от най-големите разбирачи де, но предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.
Друго - на 2.0 мотор като му сложиш турбо, тази кола ще я ползваш само за драг. В ниските обороти няма никой и изведнъж правиш 200 коня отгоре (примерно). Не е оферта според мене.
M30B35 
Друго - на 2.0 мотор като му сложиш турбо, тази кола ще я ползваш само за драг. В ниските обороти няма никой и изведнъж правиш 200 коня отгоре (примерно). Не е оферта според мене.


MORE BEER!
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Azrail написа:Според мен пък БМВ си е пистова кола и БМВ+турбо някакси странно ми звучи. Не че съм от най-големите разбирачи де, но предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.
Друго - на 2.0 мотор като му сложиш турбо, тази кола ще я ползваш само за драг. В ниските обороти няма никой и изведнъж правиш 200 коня отгоре (примерно). Не е оферта според мене.M30B35
бмв пистова кола



тва ,че в ниските няма никой не го казваи публично ,че ше се изложиш

0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
smoKing написа:ако правиш 200 коня отгоре на 2.0 двг. нема да му се радваш по-вече от 2/3000 км
аз знам доста 2.5 и 2.8 БМВ двигатели, дето правят по над 300 коня и над 400 нютон-метра без проблеми - някои са на по 50,000км вече

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не съм съгласен, 200 коня от 2.0 не е никак много и може да се постигне с малък бууст, със стандартните БМВ вътрешности, и естествено декомпресия при М50. Все пак фабрично тоя двигател има 150!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Azrail написа:... предпочитам да влезна с powerslide в завой с кола, която е без турбо, защото ако в завоя турбината ти изрита задницата, ще се събираш от мантинелата.
Това е типично поведение за малък двигател с голям надув. Ама при голям двигател с умерен надув и добър тунинг, въртящия момент може да е невероятно прогресивен! Ще постна една дайно графика тези дни да видиш за какво говоря.
Иначе, следващото най-добро решение си е голям Н/А двигател. Ма никога няма да изкараш същата мощност (надеждно!). Щото аз като мисля "турбо", мисля за 400 коня - не 200

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
А така, върти по АЗАРИЛ, неговата кожа ...
Бесен, както казах, аз НЕ ПРОИЗВЕЖДАМ iS-КИ, просто знам, че като се сложи турбо на такъв мотор, той си прави конете от 5000 до 7500 примерно. Аз не казвам, че долу ниско въртящия момент е 0, а че изведнъж скача с много и ако не си му свикнал или си още зелен - ще се утепаш като стой та гледай.
Тва за 200-те коня го казах ПРИМЕРНО, ама кой да чете... Не, важното е всеки да покаже колко повече от другия знае. Хубу де, на 0.8-1.0 бара може да се направят къмто 100 коня отгоре. Е? 80-90 от тях пак ще дойдат изведнъж на високите... Пак ли не съм прав?

Бесен, както казах, аз НЕ ПРОИЗВЕЖДАМ iS-КИ, просто знам, че като се сложи турбо на такъв мотор, той си прави конете от 5000 до 7500 примерно. Аз не казвам, че долу ниско въртящия момент е 0, а че изведнъж скача с много и ако не си му свикнал или си още зелен - ще се утепаш като стой та гледай.
Тва за 200-те коня го казах ПРИМЕРНО, ама кой да чете... Не, важното е всеки да покаже колко повече от другия знае. Хубу де, на 0.8-1.0 бара може да се направят къмто 100 коня отгоре. Е? 80-90 от тях пак ще дойдат изведнъж на високите... Пак ли не съм прав?
MORE BEER!
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани