Поблем с отчитане на горивото в резервоара
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Поблем с отчитане на горивото в резервоара
Помогнете!
Преди време си смених резервоара, който беше с два поплавака, с такъв, който е с един. Закачих едната букса но нищо, уредът не отчиташе. След това реших да окася другата букса, уредът проработи но при сваршване на бензина стрелката стоеше на средата. Пробвах да закача и двете букси на поплавака но пак нищо.

Преди време си смених резервоара, който беше с два поплавака, с такъв, който е с един. Закачих едната букса но нищо, уредът не отчиташе. След това реших да окася другата букса, уредът проработи но при сваршване на бензина стрелката стоеше на средата. Пробвах да закача и двете букси на поплавака но пак нищо.



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Извинявай но не си прав, едната е комбинирана за нивото и лампата, а другата само за нивото. Стария резвоар не беше на принципа скачени съдове затова му трябваха две сонди, докато сегашния има трабичка отдолу, която свързва двете прегради и затова и с една сонда.Явор написа:няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
DANIEL написа:Извинявай но не си прав, едната е комбинирана за нивото и лампата, а другата само за нивото. Стария резвоар не беше на принципа скачени съдове затова му трябваха две сонди, докато сегашния има трабичка отдолу, която свързва двете прегради и затова и с една сонда.Явор написа:няма и да проработят точно,имах такива проблеми кат сложих инсталация на 316-85 от 320 комби.едната сонда ти е за нивото на стрелката, а другата за лампата на резервата
Що говориш глупости??? Как резервоара ще е от два съда пък няма да са скачени??? сигурно в двата съда има две сонди и дърпа помпата и от двете и като се опразни единия другия ти е за резерва




Няма такъв момент да не са скачени... ако при теб единия е бил спукан и е бил затапен да не се пълни това е друг въпрос

И това са пълни глупости... при мен има тръбичка отдолу която да ги "скача" и пак си имам две сонди... ако едната не е свързана бензиномера не отчита защото те са свързани последователно, ако едната я закъсиш всеедно ти отчита максимално ниво а другата отчита нормално и когато бензина ти е на свършване ще остане стрелката на средата! Това говоря за Тройния стоп... ако от двоен стоп има резервоар с един поплавък то трябва от такъв екземпляр да вземеш поплавъка и да го сложиш защото иначе няма да ти отчита правилно уреда за нивото на бензина

Успех
Дилян Пенчев
Оригиналния резервоар НЯМА трабичка отдолу (иначе защо ще е с два поплавака
) сварзани са само отгоре, и винаги има рзлични нива в двети прегради, а прехварлянето става чрез някакви трабички с комбинация от излишното гориво (каква е точно схемата незнам). Какъв е поплавака няма значение защото както каза ти проблема е че буксата на втория поплавак (който в момента липсва) няма къде да я закача.


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани