Загуба на мощност
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Загуба на мощност
Двигател: м20б20
Колеги, случи се нещо много странно. За мен, все още неописуемо. Не бях карал автомобила няколко дни и днес като се качих някак си не върви по същият начин. Колата загуби мощността си. Преди имаше, когато достигаше максималният си въртящ момент при 4000-4200об. имаше едно като доускоряване, а сега просто си продължава вървенето, но слаба работа. Като скорости и максимална - същата, но като ускорение и ряз колата е друга. Няма я вече тягата, нито ускорението, но скоростите които развива на 1ва, 2ра, 3та, 4та, 5та предавка са си все същите.
Не мога да се го обясня. Така из веднъж да умре тягата...
Цяла нощ ровичкам из форума и на какво ли не попаднах, но не знам от къде да започна. Прочетох мнения като - нови свещи, нови кабели, нов въздушен филтър, нов бензинов филтър, прескочил ремък. Нямам си обаче ни най-малка представа от двигатели за това не знам от къде да тръгна.
Ако някой има някаква идея, нека внесе малко яснота и акъл в проблема ми. Благодаря
Колеги, случи се нещо много странно. За мен, все още неописуемо. Не бях карал автомобила няколко дни и днес като се качих някак си не върви по същият начин. Колата загуби мощността си. Преди имаше, когато достигаше максималният си въртящ момент при 4000-4200об. имаше едно като доускоряване, а сега просто си продължава вървенето, но слаба работа. Като скорости и максимална - същата, но като ускорение и ряз колата е друга. Няма я вече тягата, нито ускорението, но скоростите които развива на 1ва, 2ра, 3та, 4та, 5та предавка са си все същите.
Не мога да се го обясня. Така из веднъж да умре тягата...
Цяла нощ ровичкам из форума и на какво ли не попаднах, но не знам от къде да започна. Прочетох мнения като - нови свещи, нови кабели, нов въздушен филтър, нов бензинов филтър, прескочил ремък. Нямам си обаче ни най-малка представа от двигатели за това не знам от къде да тръгна.
Ако някой има някаква идея, нека внесе малко яснота и акъл в проблема ми. Благодаря

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Като начало(и без пари) провери с уред ТПС-а(ключетата в черната кутийка на оста на дроселовата клапа) с уред дали при пълна газ дава контакт на два от изводите.Като даде контакт сменя горивните карти и прави по-богата смес.
Megasquirt & Megaview user
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ами то не трябва да се оставя тоя старец без работа няколко дни... щот забравя защо е в коша... след 2-3 дена ще се сети ...
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Провери си дюзите,може да се нуждаят от почистване,аз имах горе долу същия проблем,и след едно почистване се оправиха нещата.





- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Налягането на горивото прави същите проблеми...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Добре де, но къде е логиката всичко това да се случи из веднъж?
Тъй като е прекалено много да се пробва всичко едно по едно, всичките тези неща биха ли излезли на една диагностика?
Да допълня, че понякога се чуват странни звуци от към бензиновата помпа. Не съм сигурен дали е тя, но няма какво да "пищи" изпод задната седалка друго. От нея, възможно ли е да идва проблема?
Тъй като е прекалено много да се пробва всичко едно по едно, всичките тези неща биха ли излезли на една диагностика?
Да допълня, че понякога се чуват странни звуци от към бензиновата помпа. Не съм сигурен дали е тя, но няма какво да "пищи" изпод задната седалка друго. От нея, възможно ли е да идва проблема?

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
А неможели също да е и от катализатора, защото моята прави същия номер.И ми казаха че е от катализатора.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Може би, ако намериш сръчен майстор, ще ти прегледа горивната система, горе-долу наведнъж - мерене налягане на горивото на рейката (това ще покаже състоянието на бензиновата помпа и дали регулатора на налягане на горивото отваря коректно), а също и дюзите могат да се видят на стенд. Ти сам може да извадиш и да почистиш горивната помпа, но не знам това дали може да ти помогне. Иначе е възможно да речем за няколко дни от кофти бензин да са се утаили боклуци и да ги е засмукала помпата и да е задръстила горивната система.
Макар и без особена мисъл, ако има време можеш да свали кабелите, свещите и капачката и палеца на делкото и да ги прегледаш дали стават, може да им е дошло времето. Макар, че тогава и придърпване/прекъсване може да се появи, ако е от тях.
Возил ли си се така, промяна в разход на гориво, черни пушеци отзад ? Дебитомер и ламбда сонда от каране на бензин едва ли ще се скапят тъй бързо.
Макар и без особена мисъл, ако има време можеш да свали кабелите, свещите и капачката и палеца на делкото и да ги прегледаш дали стават, може да им е дошло времето. Макар, че тогава и придърпване/прекъсване може да се появи, ако е от тях.
Возил ли си се така, промяна в разход на гориво, черни пушеци отзад ? Дебитомер и ламбда сонда от каране на бензин едва ли ще се скапят тъй бързо.
BMW only!
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
аmd,
Благодаря за изчерпателния отговор. Относно това за свещите палеца и капачката - придърпване има!
В ниските обороти (800-2000) колата придърпва както ти казваш. Нещо все едно се дави мотора. Сяпа се. На горе се изчиства и си заработва нормално, но пак няма тягата както преди.
Започвам да си мисля вече, че само ще да е прескочил зъб на ангренажния ремък
Благодаря за изчерпателния отговор. Относно това за свещите палеца и капачката - придърпване има!
В ниските обороти (800-2000) колата придърпва както ти казваш. Нещо все едно се дави мотора. Сяпа се. На горе се изчиства и си заработва нормално, но пак няма тягата както преди.
Започвам да си мисля вече, че само ще да е прескочил зъб на ангренажния ремък


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Това е лошо, обаче как да прескочи, те какъв бой им хвърлят на тия М20-ки и не прескачат. По принцип точно горивото може да и пречи да върви - примерно 2 М20-ки газаджиики съм карал и като включиш на бензин почва едно придърпване и в по-високите обороти изчиства. Това основно от запушени дюзи/задръстена цедка на помпата/лош дебит на помпата, а също и от дебитомер (само, че ти като нямаш газ няма особен шанс дебитомера да я спъва).
Пробай да цъкаш с пръсти дросела (да подаваш газ) много бързо - дърпаш рязко газта, ама само я цъкваш, колкото можеш по-бързо и виж дали ще тръгне да загасва. Пробай и да я смачкаш газта, да видиш как се форсира просто. Почти съм сигурен, че ще тръгне да загасва за части то секундата и после ще се изфорсира.
Ако не се изчисти (може да я поизпържиш
), опитай да провериш нещата, които са в твоята компетенция и после я води на човек с опит с тия двигатели (мога да ти дам на лично съобщение телефона на един дългуч, дето ги знае тия М20-ки
).
Пробай да цъкаш с пръсти дросела (да подаваш газ) много бързо - дърпаш рязко газта, ама само я цъкваш, колкото можеш по-бързо и виж дали ще тръгне да загасва. Пробай и да я смачкаш газта, да видиш как се форсира просто. Почти съм сигурен, че ще тръгне да загасва за части то секундата и после ще се изфорсира.
Ако не се изчисти (може да я поизпържиш



BMW only!
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Като става въпрос за прочистване на дюзи, по моята компетенция е да долея добавка. Друг метод и да има, както съм си роден с две леви ръце, едва ли лично ще успея да го направя.
Та, именно за такова прочистване ли става на въпрос - с добавка?
Та, именно за такова прочистване ли става на въпрос - с добавка?

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани