въпрос за динамото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- zoomer
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 15.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328iT 88' e46 328Ci
 - Мечтае да кара: e24 M635CSI
 
въпрос за динамото
Колеги, 
положението е следното. Зареждам акомулатора, карам 3-4 дена и пада. Вчера замерих динамото и държи 13.4V (това е на пуснати фарове)на ниско обороти, когато я форсирам - напрежението не се променя. До колкото знам би трябвало да отива до към 14V. Това означава ли динамото не зарежда както трябва.
			
		положението е следното. Зареждам акомулатора, карам 3-4 дена и пада. Вчера замерих динамото и държи 13.4V (това е на пуснати фарове)на ниско обороти, когато я форсирам - напрежението не се променя. До колкото знам би трябвало да отива до към 14V. Това означава ли динамото не зарежда както трябва.

- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
- zoomer
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 15.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328iT 88' e46 328Ci
 - Мечтае да кара: e24 M635CSI
 
изтощен акомулатор брои ли се  
? Иначе не мисля. Преди време бях замервал дали нещо черпи ток постоянно и се оказа че CD-то ми, когато е със сложен панел черпи ток, но вече винаги когато съм извън колата панела е свален.
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- zoomer
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 15.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328iT 88' e46 328Ci
 - Мечтае да кара: e24 M635CSI
 
Явор написа:пробвай с нов акумолатор
това е другата опция, но какъв е смисъла от нов акомулатор ако динамото не зарежда както трябва.
- Night_Shadow
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 77
 - Регистриран на: 15.10.2007
 - Местоположение: Троян/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е30.......
 
13.4 с пуснати фарове е долу-горе нормално.Сигорно ако си без фарове ще качи до кам 13.8 което е добре пробвай с нов акумулатор или имаш отечка някаде по колата 
			
		- PaRaBoliC
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 72
 - Регистриран на: 26.01.2008
 - Кара: Е30 туряга
 - Детайли за колата: мнооо бърза
 
Колегата Явор ти дава доста добър съвет. Вземи от някои авер нов акумолатор и виж там как е работата. Ако не се случва .... сещаш се 
)) 
Успех колега!
			
		Успех колега!
- zoomer
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 15.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328iT 88' e46 328Ci
 - Мечтае да кара: e24 M635CSI
 
добре де, не трябва ли да дига напрежението , когат дигна оборотите(като подам газ)? Знам че 13.4V е нормално напрежение за динамото. Притеснява ме това че напрежението не се променя. Снощи заредих акомулатора (колкото може да се зареди за 1 нощ) и днес пак замерих, напрежението беше 13.8-13.9 на ниски обороти и изгасени фарове.
			
		- Ludmil
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 915
 - Регистриран на: 4.09.2003
 - Местоположение: Plovdiv
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Е46 M47N20
 
Ako напрежението не се променя при смяна на оборотите на двигателя означава че регулатора на генератора добре работи.......
			
		- remaka
 - пияния майстор
 - 
				
			 - Мнения: 1211
 - Регистриран на: 6.11.2007
 - Местоположение: Там далеч,зад реката
 - Кара: на мастика с айрян
 - Мечтае да кара: е30 М3
 
13.5-14.2 са границите за зареждане а по лесно е да пробваш с друг акумулатор ден-два седмица за да се убедиш той ли е или не!!!
			Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
		Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- logout
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1599
 - Регистриран на: 29.10.2005
 - Местоположение: фар-ийст ъв София
 - Пол: Мъж
 - Кара: KiA, Volvo, Ford
 - Мечтае да кара: Болид от F1
 - Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
 
Еми нормално е да е по-ниско напрежението - той акумулаторът се явява един голям консуматор, когато не е читав... - горкият алтернатор  
			It's not who You are, it's who You know...
		- vicata
 - The Black Angel
 - 
				
			 - Мнения: 39
 - Регистриран на: 24.01.2009
 - Местоположение: настрани по завоите
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 M40B16 89';E36 cabrio M43B18 96
 - Мечтае да кара: Е31 850Сi
 
На мене един майстор ми каза че когато един акумолатор е стар в смисал негоден вече или когато се поизтощил като се мери генератора колко зарежда а и ваобще зарежда малко.така че присъединявам се кам колегите земи сложи нов за известно време.
			
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Пиши колко ти е консумацията на изгасен двигател, голяма част от евтините СД-та имат навика да изтощават по-старите акумулатори. Това 13,4 за зимата малко кофти ако пак е толкова, а може и гаранцията на новия да не ти разпишат. Опитай с нов акумулатор, а след това и с ново реле/четкодържател, поне вече не са скъпи.
			
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


