Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
не не съм даже избягвам в дъждовно време да я карам а и отдоло кората под мотора си е там би трябвало да пази
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
sharkvn написа:Какво ли не опитвах дебитомери сменях, датчици, сонди, остана само ЕКУ-то с ЕВС-а да сменя и накрая "мотора" . Как стана това точно преди Хасково не е човешко
Имах подобен проблем преди години и се оказа че са се окислили буксите на инсталацията на мотора, а иначе всичко здраво като го проверявам или сменям
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
На буксата на ЕКУ-то имаше малко окис по няколко крачета излусках ги всичките до блясък а буксите мотор купе вече сто пъти съм ги разбутвал там няма окис или слаби връзки по кабелите всичко е запоено не просто усукано
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Проблема е решен оказа се от ЕКУ-то явно нещо се е прецакало смених го и всичко е ОК.
Извинявам се че напълних темата с глупости и благодаря на отзовалите се , модовете ако желаят могат да разчистят за да бъде пак прегледна темата
Извинявам се че напълних темата с глупости и благодаря на отзовалите се , модовете ако желаят могат да разчистят за да бъде пак прегледна темата
- Magnus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30...
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Ето и малко от мен.
На предишната ми,мотора беше М50В20,от е36
С картер,смукател и пръчка за маслото е34 М50,тампоните които ползвах тогава,бяха ляв е34 М50,десен е36 М50,но комбинацията не е подходяща,двигателя застава без да опира никъде с подлагане на шайби,но не е добра комбинация.Скоростите бяха е36 с кардан от 6 цилиндрово е36 малко каре.
На сегашната-М50В25,от е34.
Лапи Е36
Едната тройка изпускатели от е36,че са различни,мисля че беше предната но не съм сигурен.
Скоростите от е34,ZF.Кардан е36 с големите карета (323,325,328,325тдс)с е30ков тампон висящ лагер.Лостова система от Същите.Воден радиатор е36 с клима(еднакви са на всички е36 бензинови,без М версийте,разликите са със/без клима;със/без автоматик).Тампони-и двата от М50 е34 На левия се подлага само по една шайба отдолу и отгоре,мотора за мен така застана добре,без да се сменява или реже нещо.Виско с перка от тдс.Сменява се датчика за уреда за темп. на таблото с този от стария мотор,при мен М20. Генерацията също ми е от е36,325.От отпред до отзад,заедно с крайното гърне,само захващането към купето се преправя и отпред при колекторите.Иначе всички чупки пасват супер по купето и покрай моста отзад.
Колата ми е ежедневна,карам с 3,91 голямо прасе,но за нормално каране не е комфортен,с него става за фън и то не във всички случаи.Карах известно време с 3,23,за ежедневна беше перфектно.Качвах и един 2,65 за дълъг път е екстра.
Няколко съвета:Прегледайте двигателя,преди да го качите,измерете компресия.една ревизия на двигателя никога не е излишна,ако не е в супер състояние.И мое мнение,ако даден мотор,който сте решили да купувате струва сума Х,то умножете я поне по 2,за да знаете какъв бюджет ще ви трябва,преди да започнете да се возите.
Имам само един въпрос,има ли начин разходомера да вземе да показва правилно,че стойности от 2 на сто при 130км в час някак не ми се струват реални.А преди това си показваше екстра.Не че е зор,ама ме дразни.
На предишната ми,мотора беше М50В20,от е36
С картер,смукател и пръчка за маслото е34 М50,тампоните които ползвах тогава,бяха ляв е34 М50,десен е36 М50,но комбинацията не е подходяща,двигателя застава без да опира никъде с подлагане на шайби,но не е добра комбинация.Скоростите бяха е36 с кардан от 6 цилиндрово е36 малко каре.
На сегашната-М50В25,от е34.
Лапи Е36
Едната тройка изпускатели от е36,че са различни,мисля че беше предната но не съм сигурен.
Скоростите от е34,ZF.Кардан е36 с големите карета (323,325,328,325тдс)с е30ков тампон висящ лагер.Лостова система от Същите.Воден радиатор е36 с клима(еднакви са на всички е36 бензинови,без М версийте,разликите са със/без клима;със/без автоматик).Тампони-и двата от М50 е34 На левия се подлага само по една шайба отдолу и отгоре,мотора за мен така застана добре,без да се сменява или реже нещо.Виско с перка от тдс.Сменява се датчика за уреда за темп. на таблото с този от стария мотор,при мен М20. Генерацията също ми е от е36,325.От отпред до отзад,заедно с крайното гърне,само захващането към купето се преправя и отпред при колекторите.Иначе всички чупки пасват супер по купето и покрай моста отзад.
Колата ми е ежедневна,карам с 3,91 голямо прасе,но за нормално каране не е комфортен,с него става за фън и то не във всички случаи.Карах известно време с 3,23,за ежедневна беше перфектно.Качвах и един 2,65 за дълъг път е екстра.
Няколко съвета:Прегледайте двигателя,преди да го качите,измерете компресия.една ревизия на двигателя никога не е излишна,ако не е в супер състояние.И мое мнение,ако даден мотор,който сте решили да купувате струва сума Х,то умножете я поне по 2,за да знаете какъв бюджет ще ви трябва,преди да започнете да се возите.
Имам само един въпрос,има ли начин разходомера да вземе да показва правилно,че стойности от 2 на сто при 130км в час някак не ми се струват реални.А преди това си показваше екстра.Не че е зор,ама ме дразни.
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
здравейте -искам да попитам как се решава проблема със лампата за алтернатора при м50б25 от е34 при мен стария(колата ми е е30 двоен стоп)алтернатор си има отделен кабел за лампата а м50-ковия е с два иначе друго всичко стана запалих я работи екстра; само с лампата за зареждането не мога да се оправя моля някой ако се е зблъсквал със този проблем да сподели.
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
синия би трябвало да е за лампата а другия се прекарва на + през контакт и през бушон така съм направил аз и работи ако е грешно нека кажат по знаещите
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
а кой кабел връзваш на + на контакт какъв цвят е и кой пин е на буксата *20.аз синия като го вържа нищо -само като пипна кабела които идва от купето на маса и тогава светва на таблото лампата за зареждането а като го вържа за синия на мотора нищо.
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
нали каза че от динамото излизат два кабела единия е син виж другия къв цвят е намери го на буксата на мотора и го вържи на + през контакт сложи му бушон и преди да го вържеш го светни през лампа да не изпуши нещо ако объркаш кабела
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
колеги купих си М50 Б25 без ванус автомат въпроса ми е дали някоя от посочените схеми за за кабеляците може да ми помогне с навързването на инсталацията
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
manches написа:колеги купих си М50 Б25 без ванус автомат въпроса ми е дали някоя от посочените схеми за за кабеляците може да ми помогне с навързването на инсталацията
а с какъв мотор си бил до сега схемата от м40 на м50 е много точна
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Стария мотор беше м20б20,а като се сложат тези различните по височина тампони и мотора застава наклонен на едната страна,това няма ли да окаже някакво влияние на скоростите защото нали и те ще се изкревят и лоста ще застане на криво.Някои ми каза че така по трудно щяли да се намират и че било вазможно да се самоизклюват,дали има нещо вярно
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
manches написа:Стария мотор беше м20б20,а като се сложат тези различните по височина тампони и мотора застава наклонен на едната страна,това няма ли да окаже някакво влияние на скоростите защото нали и те ще се изкревят и лоста ще застане на криво.Някои ми каза че така по трудно щяли да се намират и че било вазможно да се самоизклюват,дали има нещо вярно
net_master това е твоя човек - премина от м20 на м50 ,на предната страница има негови мнения, питай го него каквото те интересува ,предполагам че ще ти помогне
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
здравейте колеги а при е39 е само евс без транспордер (трансмитер) защото аз имам антената,ключа,евс 3 и не можах да открия трансмитер
благодаря предварително
благодаря предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани