Трансплантация на М52Б28 в Е30!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 31 Юли 2010, 12:22

не не съм даже избягвам в дъждовно време да я карам а и отдоло кората под мотора си е там би трябвало да пази
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 12:25

sharkvn написа:Какво ли не опитвах дебитомери сменях, датчици, сонди, остана само ЕКУ-то с ЕВС-а да сменя и накрая "мотора" :banghead: . Как стана това точно преди Хасково не е човешко :banghead:


Имах подобен проблем преди години и се оказа че са се окислили буксите на инсталацията на мотора, а иначе всичко здраво като го проверявам или сменям ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 31 Юли 2010, 12:30

На буксата на ЕКУ-то имаше малко окис по няколко крачета излусках ги всичките до блясък а буксите мотор купе вече сто пъти съм ги разбутвал там няма окис или слаби връзки по кабелите всичко е запоено не просто усукано
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 04 Авг 2010, 19:15

Проблема е решен оказа се от ЕКУ-то явно нещо се е прецакало смених го и всичко е ОК.
Извинявам се че напълних темата с глупости и благодаря на отзовалите се , модовете ако желаят могат да разчистят за да бъде пак прегледна темата
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30...

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от Magnus » 17 Авг 2010, 23:58

Ето и малко от мен.
На предишната ми,мотора беше М50В20,от е36
С картер,смукател и пръчка за маслото е34 М50,тампоните които ползвах тогава,бяха ляв е34 М50,десен е36 М50,но комбинацията не е подходяща,двигателя застава без да опира никъде с подлагане на шайби,но не е добра комбинация.Скоростите бяха е36 с кардан от 6 цилиндрово е36 малко каре.

На сегашната-М50В25,от е34.
Лапи Е36
Едната тройка изпускатели от е36,че са различни,мисля че беше предната но не съм сигурен.
Скоростите от е34,ZF.Кардан е36 с големите карета (323,325,328,325тдс)с е30ков тампон висящ лагер.Лостова система от Същите.Воден радиатор е36 с клима(еднакви са на всички е36 бензинови,без М версийте,разликите са със/без клима;със/без автоматик).Тампони-и двата от М50 е34 :shock: На левия се подлага само по една шайба отдолу и отгоре,мотора за мен така застана добре,без да се сменява или реже нещо.Виско с перка от тдс.Сменява се датчика за уреда за темп. на таблото с този от стария мотор,при мен М20. Генерацията също ми е от е36,325.От отпред до отзад,заедно с крайното гърне,само захващането към купето се преправя и отпред при колекторите.Иначе всички чупки пасват супер по купето и покрай моста отзад.

Колата ми е ежедневна,карам с 3,91 голямо прасе,но за нормално каране не е комфортен,с него става за фън и то не във всички случаи.Карах известно време с 3,23,за ежедневна беше перфектно.Качвах и един 2,65 :shock: за дълъг път е екстра.
Няколко съвета:Прегледайте двигателя,преди да го качите,измерете компресия.една ревизия на двигателя никога не е излишна,ако не е в супер състояние.И мое мнение,ако даден мотор,който сте решили да купувате струва сума Х,то умножете я поне по 2,за да знаете какъв бюджет ще ви трябва,преди да започнете да се возите.

Имам само един въпрос,има ли начин разходомера да вземе да показва правилно,че стойности от 2 на сто при 130км в час някак не ми се струват реални.А преди това си показваше екстра.Не че е зор,ама ме дразни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от doko » 02 Сеп 2010, 20:10

здравейте -искам да попитам как се решава проблема със лампата за алтернатора при м50б25 от е34 при мен стария(колата ми е е30 двоен стоп)алтернатор си има отделен кабел за лампата а м50-ковия е с два иначе друго всичко стана запалих я работи екстра; само с лампата за зареждането не мога да се оправя моля някой ако се е зблъсквал със този проблем да сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 03 Сеп 2010, 0:00

синия би трябвало да е за лампата а другия се прекарва на + през контакт и през бушон така съм направил аз и работи ако е грешно нека кажат по знаещите
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от doko » 03 Сеп 2010, 20:33

а кой кабел връзваш на + на контакт какъв цвят е и кой пин е на буксата *20.аз синия като го вържа нищо -само като пипна кабела които идва от купето на маса и тогава светва на таблото лампата за зареждането а като го вържа за синия на мотора нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 04 Сеп 2010, 11:49

нали каза че от динамото излизат два кабела единия е син виж другия къв цвят е намери го на буксата на мотора и го вържи на + през контакт сложи му бушон и преди да го вържеш го светни през лампа да не изпуши нещо ако объркаш кабела
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.01.2010
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от manches » 26 Окт 2010, 18:51

колеги купих си М50 Б25 без ванус автомат въпроса ми е дали някоя от посочените схеми за за кабеляците може да ми помогне с навързването на инсталацията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от nesko » 28 Окт 2010, 23:08

manches написа:колеги купих си М50 Б25 без ванус автомат въпроса ми е дали някоя от посочените схеми за за кабеляците може да ми помогне с навързването на инсталацията

а с какъв мотор си бил до сега схемата от м40 на м50 е много точна :bchug:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.01.2010
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от manches » 29 Окт 2010, 16:44

Стария мотор беше м20б20,а като се сложат тези различните по височина тампони и мотора застава наклонен на едната страна,това няма ли да окаже някакво влияние на скоростите защото нали и те ще се изкревят и лоста ще застане на криво.Някои ми каза че така по трудно щяли да се намират и че било вазможно да се самоизклюват,дали има нещо вярно :dunno: :dunno: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от nesko » 01 Ное 2010, 22:45

manches написа:Стария мотор беше м20б20,а като се сложат тези различните по височина тампони и мотора застава наклонен на едната страна,това няма ли да окаже някакво влияние на скоростите защото нали и те ще се изкревят и лоста ще застане на криво.Някои ми каза че така по трудно щяли да се намират и че било вазможно да се самоизклюват,дали има нещо вярно :dunno: :dunno: :dunno:


net_master това е твоя човек - премина от м20 на м50 ,на предната страница има негови мнения, питай го него каквото те интересува ,предполагам че ще ти помогне :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.01.2010
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от manches » 02 Ное 2010, 18:37

:yes: Мерси колега

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.03.2009

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от azufo » 11 Ное 2010, 15:05

здравейте колеги а при е39 е само евс без транспордер (трансмитер) защото аз имам антената,ключа,евс 3 и не можах да открия трансмитер
благодаря предварително

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook