егати предницата!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
егати предницата!
Като купих колата вибрираше волана и теглеше наляво. Естествено веднага отидох на баланс и реглаж - казаха, че било от гумите - стари били, неравномерно износени и сигурно колата била стояла дълго време без да я карат, затова са се деформирали.
Дотук добре. Обаче идва зимата и решавам аз да се поглезя с нови гуми Файърстоун.
Бах мааму пак тегли ама леко надясно - бутам газта - волана пак взе да вибрира. Най се усеща около 90-110км/ч, после леко се укротва.
Айде пак на реглаж 20лв. Оня вика всичко е ОК колата е перфектна, дай да разменим гумите - и да знаеш че са ги монтирали с лицето навътре, нищо че нямат посока.
Разменяме, тръгвам аз - пак тегли ама наляво. Аман!
Какъв може да е проблема, защото ми писна да се реглажирам и балансирам и гумирам напразно?
Дотук добре. Обаче идва зимата и решавам аз да се поглезя с нови гуми Файърстоун.
Бах мааму пак тегли ама леко надясно - бутам газта - волана пак взе да вибрира. Най се усеща около 90-110км/ч, после леко се укротва.
Айде пак на реглаж 20лв. Оня вика всичко е ОК колата е перфектна, дай да разменим гумите - и да знаеш че са ги монтирали с лицето навътре, нищо че нямат посока.
Разменяме, тръгвам аз - пак тегли ама наляво. Аман!
Какъв може да е проблема, защото ми писна да се реглажирам и балансирам и гумирам напразно?
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Щом най-осезателно се осеща от 90-110, ги балансирай пак, още повече че са нови! На зимните ми гуми им правих три пъти баланс за една седмица.
Слушаи парво отиди на баланс на гумите при добри гумаджии.Може да имаш крива джанта и ако тя е лета това изправяне ще ти струва 25лв.Познавам едни добри гумаджии на Орион след ОМВ бензиностанциа.Знам ви вас заради тапата газария карате с нископрофилни гуми и от там си патите
с кривите джанти.След това иди на читав баланс преден мост в читав сервиз да ти видят шарнири,носачи щанги и.др. Защото незнам дали знаете но Е30 има всеизвестен фабричен проблем с дебелината и масивността на щангите и носачите особено в по раните Е30 ако твойто е такова разбирасе.Просто е било нужно тези елементи да бадат малко по дебели с нколко милиметра.Виж дали нещо е за смяна смениго и колата ще се оправи освен ако не е преди това удряна и таванирана и да е усукано купето.Не вийждам причина колата да не се оправи .Good luck 


bmw e30
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
kalin написа:Е30 има всеизвестен фабричен проблем с дебелината и масивността на щангите и носачите особено в по раните Е30 ако твойто е такова разбирасе.Просто е било нужно тези елементи да бадат малко по дебели с нколко милиметра
Kолега за кво стаа вапрос?????????????![]()
![]()
Мухахаахахахахахах, изби рибата





- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
аз имах същия проблем като смених джантите - дадох не смао 20лв за реглаж ами и 500лв за ремонти по предницата и пак не се реши проблема.... оказа се че джантите са ми твърде широки и опират в амортисьорите проблема беше от 80 до 100км/ч някъде... и никой от шибаните майстори (сори за езика) не се сети... хем им казах да погледнат (без нищо да разбирам) та обърни внимание и на това (щото май си сменил гумите но върху старите джанти?)....
Абе хора, дотука 2 пъти реглаж на предницата и 3 пъти баланс правих и то в различни сервизи и нищо!
Ако имате да препоръчате някой, който да ми реши проблема - отивам, ама ми писна да давам пари за тоя дето клати гората и накрая майстора да прибере парите и да каже: Абе то всичко е ок - да знаеш в гумите е причината.
Обърнах се в колекционер на разпечатки
Ако имате да препоръчате някой, който да ми реши проблема - отивам, ама ми писна да давам пари за тоя дето клати гората и накрая майстора да прибере парите и да каже: Абе то всичко е ок - да знаеш в гумите е причината.
Обърнах се в колекционер на разпечатки

Относно вашето удивлвние, относно моето изказване ще ви драсна няколко нещица не,че се права на филосов
Първо това не сам си го измислил аз а е компетентно мнение на немски инжинер побликувано в специализирано авто издание.Отделно за Е30-ките сам говорил с приятели автомонтйори работещи в специализирани сервизи относно здравината и надежността на предното окачване на това толкова любимо за мен поколение Е30, и те са на сащото мнение а пък и сам сам изпитал тази недобра надежност.За да не бадат смятани моите думи за празни приказки до 2-3 дена ще ви намеря статия в автомобилно издание за Е30 в която е описано за този да не го наречем дефект а инжинерно недоразумение
.Направо ще ви изброя дефектите който са вазможни за модела, пак спорете колкото искате аз сам го видял и чел.1)Недостатъчна корузиона устоичивост на последното гарне.2)Проблеми с рачната спирачка (разхлабване на жилото)3)Проблеми с касите слетлини на фаровете(слаби са нищо се не вижда)и прочие.Останалото ще ви го покажа в статия.За сега толкова 



bmw e30
- mafiota^^^
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.12.2004
- Местоположение: Димитровград/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: w124/delta II
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: егати предницата!
И това ако не е проблем с гуми и/или джанти ...Kos написа:... тегли ама леко надясно ...
Разменяме, тръгвам аз - пак тегли ама наляво....
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани