E30 история

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: E30 история

Мнение от bigmurzi » 10 Ное 2010, 13:29

натежава ама разхода му хич не е лош като се има предвид къде се кара и мотора какъв е :yes:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: София

Re:

Мнение от Vince » 26 Яну 2011, 20:27

македонец написа:Сигурен ли си, дека 323и не се произведува после 1985?


имал съм 323 по вин 03.10.1983

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: E30 история

Мнение от doctoragsxr » 23 Мар 2011, 17:59

"325IS EVO II SOUTH AFRICAN MODEL"

"To keep the South African 325i competetive in saloon racing (nevertheless, these cars were always sold to the public) The 325iS was enhanced into the 325iS Evo II of late 1991.
The M20 engine grew to 2.7 L and now produced 155 kW (210 hp)and a 0-62 mph in a mere 7.5sec. The engine was based on the 2.7L Alpina engine however was built by BMW SA."

За Южна Африка...2,7 ...210 коня :smoke:

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: E30 история

Мнение от randity » 07 Юли 2011, 0:21

Супер е описано всичко. Браво :clap:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: E30 история

Мнение от brankovv » 15 Юли 2011, 15:20

а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: E30 история

Мнение от doctoragsxr » 29 Сеп 2011, 8:40

Global E30 production totals by year.doc
brankovv написа:а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?


Липсват някой модификаций,но като обща бройка са толкова... :angel:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: E30 история

Мнение от nnikolov89 » 22 Авг 2012, 0:15

Цитирам,обаче е интересно....

Виждали ли сте BMW E30 хечбек?

Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.

Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.

Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.

Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.

Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.

Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.

Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.

Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: E30 история

Мнение от nnikolov89 » 22 Авг 2012, 0:20


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: E30 история

Мнение от brankovv » 28 Дек 2012, 23:57

doctoragsxr написа:
Global E30 production totals by year.doc
brankovv написа:а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?


Липсват някой модификаций,но като обща бройка са толкова... :angel:


Супер е файла но на мен ми трябват по купета, не толкова по мотори колкото по купета
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: E30 история

Мнение от doctoragsxr » 16 Фев 2017, 22:17

Холандската екзотика... :yes:
05.jpg
08.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook