м40 прекъсва на ниски + проблем във високи

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

м40 прекъсва на ниски + проблем във високи

Мнение от BMWm5 » 06 Апр 2009, 1:08

проблема е следния работи на ниски обороти и ги мени 600 1100 и тресе
като отка4а мотор4ето за празен ход се форсира до 4000 оборота

като е студена държи 1500 1800 като загрее се по4ва с номерата

смених кабели све6ти из4истих палеца и дистрибутора

понякога се нормализира и работи струна

като натисна спира4ки от 900 оборота отира на 1500 дали не е свър6ило сервото?
Последна промяна BMWm5 на 07 Апр 2009, 1:43, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 06 Апр 2009, 1:13

като за начало пробвай с моторче за празен ход от кола на некой твой приятел...сменете го само за проба
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 06 Апр 2009, 1:23

6estaka написа:като за начало пробвай с моторче за празен ход от кола на некой твой приятел...сменете го само за проба


от 318ис е36 мисля 4е 6те стане.. утре 6те пробвам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 06 Апр 2009, 1:41

различни са но може и да стане ;)

смени капачката и палеца, не са толкова скъпи :roll:
какви кабели и свещи сложи?

ламбда има ли?
:yes:


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 06 Апр 2009, 2:07

porostorm написа:различни са но може и да стане ;)

смени капачката и палеца, не са толкова скъпи :roll:
какви кабели и свещи сложи?

ламбда има ли?


има ламбда но някои глупак е правил някви мизерии и е изклиу4вал ламбда с някво реле което буквално бе6е изгнило вътре като работи на гас да прекъсне едниния кабел.. аз 6унтирах тая глупаст на диагностиката не даде гре6ка и даде добри показатели бързо се сменя6е волтажа

другото което си мисля е сервото за6тото като натисна спира4ка дори и само 1 път оборотите отиват кам 1500 но серво си има и държи утре 6те пробвам да му запу6а марку4а да не би от там да има някав дерт

кабелите ми се видяха нови све6тите .. сложих едни стари но работе6ти от ис-ката ац делко 1 полиус

на гас има добри ниски обороти но и там си прави мизерии мени обороти но не прекъсва .. подпра му оборотите леглирам изпарителя записа работата и след малко по4ва пак на ново изпарителя смених.. не бе6е и от него

зимам да се съмнявам 4е може да има някои наяден клапан и ако не намеря проблема сигорно 6те има 6лаиф клапани

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 06 Апр 2009, 2:14

Някой от маркучите след въздушния филтър ти е сцепен мисля.. също така и тези на сервото виж ... и клапана също.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 06 Апр 2009, 9:46

на мен ми прави нещо подобно и ми се оказа маркуча след дебитомера. :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 07 Апр 2009, 1:42

открих проблема.. мотор4ето на празния ход бе6е обърнато на обратно не съм о4аквал 4е има зна4ение но явно има дебитомера бе6е мн омаслен измих го и него и се пооправи на бензин с леки прекъсвания и малко менене на обороти но за сметка на това на газ стана струна само дето малко гарми но то е от реглаж на изпарителя

НО се появи друг проблем .. след като двг-то заработи 6то годе добре и ре6их да я пробвам как върви се оказа 4е изоб6то не върви и е супер къц патър но това е можеби заради следния признак на неясен за мен проблем

така: първа 4000 бам втора .. и забравяме за 1 2 цилиндъра по4ва да прекъсва и и трябва кам 1 минута работа кам 2000 оборота за да из4исти или да прехвърля на газ и след това пак на безин

съ6тия номер го прави като я цедя в изклиу4вател на място след това по4ва да прекъсва

др проблем задържам я на 5000 у6 да из4исти и без да си мърдам крака от педала на газта оборотите по4ват да играят 5100 200 .. 4900..
като работата на двигателя в + се подобрява а в - се вло6ава и се осе6та леко прекъсване

мисля си 4е може би е някоя пикае6та диуза която фърля пове4е бензин от нужното и я дави На прав път ли съм? сложих една добавка за диузи но маи не свър6и никаква работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 07 Апр 2009, 8:52

1.Горивен филтър

2.Вал кубилици (на газ стига ли червената зона?)

3.За нестабилната работа на мотора провери си единия цилиндър да не се вози като си измериш компресията.

4.Погледни дебитомера дали няма някакви екцесий от гърмежите на ГаЗ.

5.Центровка..


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 07 Апр 2009, 12:31

RokFort написа:1.Горивен филтър

2.Вал кубилици (на газ стига ли червената зона?)

3.За нестабилната работа на мотора провери си единия цилиндър да не се вози като си измериш компресията.

4.Погледни дебитомера дали няма някакви екцесий от гърмежите на ГаЗ.

5.Центровка..


на газ колара работи перфекно дърпа кажи ре4и малко пове4е от на бензин

на ниски на гас я свалих до 600 оборота и брои няма да е компресия дебитомера няма кривини движи се супер леко

как да и направя центровка делкото не може да се върти...

като свалях диузите (2 от тях не работеха по4укнах ги с един клиу4 и тръгнаха пуснах помпата да върти постоянно и една по една с едно трансформатор4е ти пробвах само 1 диуза разпра6ава6е останали 3 пръскаха като спринцовки) това нормално ли е?

съ6то ми направи впе4етление бо6овкия дат4ик които се намира под лиулката (с тоината букса) има 2 бол4еа които могат да се легулират и бе6е завартян на мах не го базиках за6тото не знам дали е нормално да е така :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 07 Апр 2009, 14:22

Като цяло газта ти е основния проблем. Има доста компоненти по мотора който страдат от работата му на газ. Не мисля, че ще направиш чудеса с тоз мотор, ако продължиш с газта и компромисите свързани с нея. Смени всички дюзи с нови или поне от мотор не работил на газ.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: е30

Мнение от BMWm5 » 07 Апр 2009, 20:55

KPETEH написа:Като цяло газта ти е основния проблем. Има доста компоненти по мотора който страдат от работата му на газ. Не мисля, че ще направиш чудеса с тоз мотор, ако продължиш с газта и компромисите свързани с нея. Смени всички дюзи с нови или поне от мотор не работил на газ.


това за газта е вярно колата съм е зел на въже как да махна газта при положение 4е на бензин грам не върви

така главния проблем ми е 4е няма мо6тност като я изпъна 1-ва бум втора и по4ва да прекъсва и губи сяква мо6тност това го прави и на газ какво може да е ??


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 08 Апр 2009, 1:35

свалих капака на клапаните вала мн малко е износен да не кажа минимално ето как изглежда http://prikachi.com/images.php?files/731521T.jpg

и от тук на татък не остана друго осван или клапани или объркана центровка


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 08 Апр 2009, 3:43

малко ми се спи ве4е но открих 4аст от проблема които е слагал ремака е объркал центровката с 1 или 2 зъба

сега прехвърлих един зъб и колата тръгна супер много направо не мога да я позная оба4е не знам дали не трябва да метна о6те един зъб за6тото пак сега се развалиха тотално ниските играе на ниски прекъсва изоб6то ужас ни пак от 1-ва на 2-ра така мята задницата :mhihi:

така зна4и свалих све6та на 1-ви и горе доло нацелих горна мъртва и гледам квадрат4ето на вала седи на сикиме викам аа да ясно но мисля дали да не метка утре о6те 1 зъб да видим дали 6те оправи и ниските
акъде то4но трябва да со4и белега на колелото на разпределителния вал?

а и за какво служи бо6овския дат4ик то4но под лиулката на дросела? мн вероятно от там да бърка ниските обороти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 08 Апр 2009, 19:58

А вече форсирва ли се добре на място и плетели още като я вкараш в прекъсвач.На колко оборота ти удря прекъсвача?
Поздрави.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook