Защо чупи кобилици?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Защо чупи кобилици?
един приятел лятото тръгна за море,в края на магистралата при чирпан колата му(520и не 24клапанов мотор)почва да прекъсва пада мошността и дотам
звъни ми да идвам да го тегля.като му разглобиха капака на главата се видяха 4 счупени кобилици.питаме маистора що са счупени а той вика епа от де да знам (ебати маистора) смени ги и сега е ок.
въпрос защо се чупят (защото са стари коли с стари материали или нещо друго)
сноши цяла вечер си ремонтирам колата (тенекеджийски работи)и към края моя маистор вика я запали да чуя нешто.паля,тои вика даи газ,даи газ и кво трееееесссссс прррааассс и маисторчето крещти гасссиии гассисиии.гася и
а после
разглобих капака и счупени кобилици.ЗАЩО
И ВЪПРОС МОГАТ ЛИ ДА СЕ ЗАВАРЯТ защото да се сменят знаете каква разправия е?
компетентните да просветят ако желаят
БЛАГОДАРЯ ВИ!

въпрос защо се чупят (защото са стари коли с стари материали или нещо друго)
сноши цяла вечер си ремонтирам колата (тенекеджийски работи)и към края моя маистор вика я запали да чуя нешто.паля,тои вика даи газ,даи газ и кво трееееесссссс прррааассс и маисторчето крещти гасссиии гассисиии.гася и




разглобих капака и счупени кобилици.ЗАЩО
И ВЪПРОС МОГАТ ЛИ ДА СЕ ЗАВАРЯТ защото да се сменят знаете каква разправия е?
компетентните да просветят ако желаят
БЛАГОДАРЯ ВИ!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
първо е възможно да не са некачествени кобилиците , а другото по-вероятно е да не ти е зацепен правилно разпределителния вал и при високи обороти клапаните и буталата да се срещат и тогава усилието отива в кобили4ките 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kalin написа:пемъка и вала нее са баран щях да го сменям другата седмица
данеби ремака да е прескочил зъб
сучва се

- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
!!!
Кобилица се чупи поради поради луфт между нея и разпределителния вал.Причината за луфта може да е износена вложка на самата кобилица или износена гърбица на разпределителния вал. Ако луфта е по голям от определения от производителя гърбицата на вала буквално удря кобилицата при отварянето на прилежащия клапан.Кобилиците на М20 са алуминиеви, а на мястото където контактуват в гърбиците на вала има вложка от по твърд метал. Помисли при ударни натоварвания между гърбицата на вала и кобилицата кое ще се счупи!!!!
Провери тези неща, мисля си че е едно от двете комбинирано с годинките де!!!
Успех
Провери тези неща, мисля си че е едно от двете комбинирано с годинките де!!!
Успех
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани