Някой пробвал ли е?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.07.2004

Някой пробвал ли е?

Мнение от Iliev » 23 Ное 2004, 10:55

Отпред твърди амортисьори и по къси пружини, отзад стандартни пружини и стандартни или малко по твърди амортисьори? Колата на Asen_X ми изглежда да е отзад с по високи пружини? Поне от статите, които прочетох това ще е яка комбинация. Чудя се в завой как ще е защото задницата ще поеме повече от центробежната сила, дали ще лепнат колелата по здраво или пък ще се получи някакво усукване и после каваци :)? Иначе за набиране и спиране мисля, че ще е супер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Ное 2004, 13:37

Презавиване :) :?: :idea:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 24 Ное 2004, 1:17

[steeN] написа:Презавиване :) :?: :idea:


Аре ся му го обясни на човека!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Ное 2004, 1:30

така... отпред по-къси пружини значи по-голяма част от теглото на колата да се пренесе на предния мост. т.е. задния мост губи сцепление с пътя поради намаленото триене. ама колата ти е със задно и това ще се усети доста осезаемо, особено при вземане на завой с голяма скорост.... ок?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 24 Ное 2004, 2:45

то и с предно и с задно е зле...при предно ще забележиш че влизаш с вратите напред без ръчна а на задно...ИМАш СИ АКЪЛ МОЖЕш ДА РАЗБЕРЕш НАЛИ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.07.2004

Мнение от Iliev » 24 Ное 2004, 9:03

Ммм да не бях отчел че ще се премести центърът на тежеста (или както се казва при автомобилите от физика не отбирам :) ). Радвам се, че го има форума за нашите любими автомобили да споделя с вас преди да направя някоя глупост ;).
Благодаря

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 24 Ное 2004, 9:08

Знам от опит че колкото ми е по високо задницата толкова по-неустойчива е колата. И то прогресивно нараства неустойчивостта.
На моята съм я направил да има две положения на задницата-някой път се налага да пътувам с хора и багаж и е на високото положение. Ужасна работа, така започва да се накланя в завоите че тръпки ме побиваха. Свалих я на долните дупки и и сложих пружини от Е34 скъсени с около 5 см. И вече влиза десет пъти по-добре в завой :shock: :D , а на правите участъци с висока скорост също даде голяма полза.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 24 Ное 2004, 22:04

Абсолютно не е удачно да е надървена отзад. От личен опит го знам. Не по мое желание отпред бях с по-меки пружини щото беше с М20 и клекна много а отдзат си остана надървена като Найден на Зара от Биг брадъра, и ко стана? Отговорае, че мантинелите се оказаха по-здрави от на тати е 28цата, последствията от Април месец е в гаража и няма кой да я довърши.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook