ПРЕКЪСВАЧА?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

ПРЕКЪСВАЧА?!

Мнение от kalin » 18 Ное 2004, 15:52

Случая е следния:от извесно време колата ми реши да не върви както преди но само в диапазона между 5100/5200 оборота до прекъсвача(6200/6300):сменил съм кабели капачка на делко масло филтри но пак неште,какво и стана незнам,преди чукваше прекъсвач на 4та а сега спира на 200км/ч. не е добре.допускам,че е възможно но не съм сигурен та за тва питам може ли от кофти бензин като този на ТЕМПО например горивната системата да се разбъзиква или нешто такова. :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2004, 16:03

Прекъсва ли на празен ход?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 18 Ное 2004, 16:20

ми кво да ти кажа може да се каже май!.много тънко мени обороти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2004, 16:30

Прекъсва значи да тресе двигателя. Може да е заради 100 неща, но най-вероятно запушени дюзи...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 18 Ное 2004, 16:45

a kak да ги отпуша освен чрез машината за прочистване има ли друг начин (пристафки или нешто такова?)инак по 20тина лв.на дюза а? :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2004, 18:45

Мойте ги минах на машина, защото колата беше седяла 6 месеца замразена на паркинг и трябваше да се сменят и уплътненията им... Цената е толкова, да. За съжаление нямам впечатления от добавките за почистване. Чувал съм различни суеверия за тях, разяждали маркучите, не било хубаво да се слагат на коли с метален резервоар, замърсявали маслото. Някой, които е по-наясно да сподели.. Чувал съм, че някой са си ги чистили с WD40. Другото вероятно нещо, което се сещам е налягането на горивото, щом си сменил тези работи и са ок... ама може да е и лоша центровка на запалването, калпаво гориво... карал си по нагорнище :D шегувам се за последното :DDD
успех с откриването на проблема, надявам се да съм те насочил поне малко
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Ное 2004, 9:22

:yes: задължително провери налягането - помпа и регулатор
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 19 Ное 2004, 10:15

ivantchoG написа:...


Точно!

Аз миналата година имах същия проблем с моята Е30/М20, даже накрая не можеше да стигне и 6000 оборота! Оказа се, че е за смяна вакуумния регулатор на налягането в рейката. Сложих си един от М30/В30 :lol: и всичко си дойде на мястото! Измери си налягането на бензина при различни натоварвания и ще разбереш.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook