към собствениците на М20-ки

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

към собствениците на М20-ки

Мнение от b2 » 22 Окт 2004, 15:53

Има ли такъв двигател излязъл от завода със 7ми инжектор (cold start valve), но без thermo-time-switch, т.е. 7мия инжектор не се управлява от термотаймсуича а напрова от ЕКУ-то. Защото имам проблем топла пали ужасно трудно и като запали смърди на бензин известно време, а колкото е по-студена толкова по-лесно пали, примерно 4дена не е палена и пали от половин оборот. А аз имам 7ми инжектор, а изобщо нямам термо-тайм суич и даже няма дупка за него на тялото на термостата и немога да разбера кое не е оригинално: двигателя, инсталацията или еку-то.
7мия инжектор спомага студеното палене, а не топлото и затова си правя извода че явно пръска постоянно, а всъщност няма какво да го управлява щото даже съм му извадил куплунга със тока, освен ако тече/пропуска когато е затворен(възможно ли е?)
Та въпроса ми накратко е има ли такова животно монтирано в БМВ 7ми инжектор но без термотаймсуич, както е при мене и ако няма оправията ми е добавяне на термотаймсуич и евентуално 7мия инжектор нов за смяна
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Re: към собствениците на М20-ки

Мнение от KEVIN-30 » 22 Окт 2004, 20:32

И моята е със така наречената 7-ма дюза,при мен работи нормално,скоро и правих проверка като четох информация от една книжка за инжекциони системи,в смисъл проверих супротивлението и при температура на двигателя 20-градуса и при 90-градуса.При демонтирането и също можеш дая тестваш дали впръсква за момент и дали си изключва,всичко това сие описано в книжката и то на доста разбираем език,просто неможеш дасе объркаш и сам даси правиш самодиагностиката.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 23 Окт 2004, 19:43

KEVIN-30 тва е ясно днеска след доста проби стигнах до извода, че двигателя ми е сменян, но компютъра с инсталацията е останала от стария. И тоя проблем ми се изясни със студеното и топлото палене, ама не е от това махам го напълно тоя 7мия инжектор и пак неще да пали топла явно не той обогатява допълнително сместа а нещо друго не е вред:( Откъде се контролира това колко да е богата сместа при Л-Джетроник ? Аз така като гледам сигурно е въртян дебитомера и оная джаджа на смукателните колектори откъм пасажера (как се казва и за кво служи? :) ) Дали ако ги въртя ей така на проби ще постигна някакъв резултат или майката му е стенд с газов анализатор и те дали ще могат да ми ги нагласят както трябва
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Мнение от KEVIN-30 » 23 Окт 2004, 21:09

В кухата трабичка от към пасажера като се бръкне със отверка вътре има болтче с него вдига6 или намалява6 оборотите,това е така наречения БАЙПАС с него залъгваш един вид КОМПюТЪРА междудругото сум чувал че колите с пълен ИНЖЕКЦИОН
се палят без подаване на ГАС ,ако колата непали значи нагнетателната помпа несъздава нужното работно налягане.Проявери и горивния филтър,може дае затлачен-задръстен,а също и въздушния си филтър провери.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 24 Окт 2004, 11:39

аааааа тая тръбичка ли е така-наречения байпас на дросела - колко съм го търсил къде е :lol: абе съмнява ме да е помпата щото студена пали перфектно само топла неще ама ще проверим и това
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Окт 2004, 22:44

Сложи си едно ЦК ключе в купето някъде отдолу по таблото с което да прекъсваш захранването към 7-мия инжектор... ще го включваш само когато двигателя е студен или има нужда... ще спестиш пари, нерви и куп неща... а мисля че колата има повече топли отколкото студени паления и за това само цък-цък :P :D
Знам че е побългаряване но пък може да ти свърши работа :lol:

Дилян Пенчев
Изображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 25 Окт 2004, 23:40

Penchev написа:Знам че е побългаряване но пък може да ти свърши работа :lol:


..помпи, филтри.. да си е*е франко тефтерите! :mha:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook