Тъп въпрос за антифриза.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новини
Аватар

Тъп въпрос за антифриза.

Мнение от Новини » 30 Сеп 2004, 12:44

Някой ще ме светне ли стъпка по стъпка как да сменя съдържанието на радиатора?
Има доста водица вътре и доста по-малко антифриз а идат студуве и не ми се ще да пръсна радиатора, та искам да налея антифриз....
Освен как да станат нещата, препоръчайте и марка антифриз ....

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: Восток

Мнение от Karamazov » 30 Сеп 2004, 13:36

:arrow: Original BMW
Разфасовките по 1.5л са по 15.11 лв в Дару и при Валери.
«Че животът е рай — казва той изведнаж, — за това аз вече отдавна мисля. — И тутакси притури: — Само за това и мисля.»

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 30 Сеп 2004, 13:49

Намираш си достатъчно ниско водно съединение разхлабваш скобата му измъкваш го и оставяш да изтече течноста, за да си сигурен след като изтече завърти един два оборота със стартера да изхвърлиш водата от помпата. Връщаш съединението на мястото затягаш скобата и наливаш антифриза докато се препълни казанчето, следва обезвъздушаването, оставяш капачката отворена на казанчето палиш колата и гледаш как течноста се поглъща от колата, доливаш докато почне да "ври" в казанчето тоест малките мехурчета да излизат...
Е това е после купуваш каса бира и идваш да ме поиш на Екото :P
May the BMW force be with you!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 30 Сеп 2004, 13:59

Ползвай БМВ антифриз, по възможност смесен с дистилирана вода.

Елементарно е, отдолу на радиатора има болт за отичане, и по блока някъде трябва да има. При М50 е доста трудно да стигнеш до тоя на блока, защото е под изходящата генерация. Като изтече всичко, затваряш и наливаш новата вода :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Сеп 2004, 14:22

Още един глупав въпрос :)
Кое му е BMW на BMW антифриза?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 30 Сеп 2004, 14:46

Нищо особено, просто е добър за алуминиеви глави. Ако намериш кой го прави ОЕМ антифриза за БМВ, може да си го купиш по-евтино директно, но наистина е най-доброто за нашите двигатели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 30 Сеп 2004, 17:53

kay написа:Ползвай БМВ антифриз, по възможност смесен с дистилирана вода.
Елементарно е, отдолу на радиатора има болт за отичане, и по блока някъде трябва да има. При М50 е доста трудно да стигнеш до тоя на блока, защото е под изходящата генерация. Като изтече всичко, затваряш и наливаш новата вода :)


Хубаво е също да си промиеш цялата система. Сваляш термостата сглобяваш пак без него. И както си развил всички пробки (на блока и на радиатора ) забиваш един маркуч в гърловината и чакаш докато отвсякъде потече чиста вода. После сглобяваш термостата завиваш пробките и пълниш. Обезвъдушаваш и това е :lol: После обръщаш внимане на виското - почистваш всички гнусотий откъм радиатора и накрая набиваш маркуча в радиатора и пръскаш отвътре навън ( тая не е лесна (ако махаш виското да напомня че резбата е лява :wink: ) - да върнеш мухите там откъдето са дошли....

Успех :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 30 Сеп 2004, 17:58

kay написа:Нищо особено, просто е добър за алуминиеви глави. Ако намериш кой го прави ОЕМ антифриза за БМВ, може да си го купиш по-евтино директно, но наистина е най-доброто за нашите двигатели.


Особено важно качеството на антифриза за тези който търкалят М52
ама това е за другия форум...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.07.2004

Мнение от Iliev » 01 Окт 2004, 8:21

Има ли сервиз кадето може да ми свършат тази работа.
Извинявайте ама тези всички пробки гумени съединения, почистване на системата ме притесняват. Незнам колко качествено мога да сварша всичко пък охлаждането не е шега работа.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 01 Окт 2004, 9:36

Bimmer написа:Особено важно качеството на антифриза за тези който търкалят М52 ама това е за другия форум...


М4x/М50 също имат алуминиеви глави. По-късните М52 (97+) имат и алуминиев блок.
Последна промяна kay на 01 Окт 2004, 9:44, променена общо 1 път

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 01 Окт 2004, 9:48

Iliev написа:Има ли сервиз кадето може да ми свършат тази работа.
Извинявайте ама тези всички пробки гумени съединения, почистване на системата ме притесняват. Незнам колко качествено мога да сварша всичко пък охлаждането не е шега работа.


Аз бих те посъветвал да почерпиш някой приятел една бира и да го направите заедно. Така ще видиш как става и ще добиеш увереност, че не е нищо сложно. Спести си парите за сервиз за нещо по-сложно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 01 Окт 2004, 9:54

Незнам дали има уважаваща себе си глава която да не е алуминиева-независимо от марката .... Точно за блока ставаше дума. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.10.2004

ct

Мнение от BmwE30 » 15 Окт 2004, 7:12

Vasilen написа:Намираш си достатъчно ниско водно съединение разхлабваш скобата му измъкваш го и оставяш да изтече течноста, за да си сигурен след като изтече завърти един два оборота със стартера да изхвърлиш водата от помпата. Връщаш съединението на мястото затягаш скобата и наливаш антифриза докато се препълни казанчето, следва обезвъздушаването, оставяш капачката отворена на казанчето палиш колата и гледаш как течноста се поглъща от колата, доливаш докато почне да "ври" в казанчето тоест малките мехурчета да излизат...
Е това е после купуваш каса бира и идваш да ме поиш на Екото :P

kvi skobi kvi 5 kinta be brato ?!
to si ima probka za taq rabota..... na radiatora ot dolu edna takava sini4ka
:))) :lol:
Vesty Boy BMW E-30

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 15 Окт 2004, 12:31

При обезвъздушаването трябва да се сложат врътките на парното на най-топло за да може да излезе въздуха(ако има)от радиаторчето на парното.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook