абе газаджийска история
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
абе газаджийска история
не мога да я натаманя тая газ и това е.
С карбуратор съм и електрически изпарител. Когато взех колата не вървеше и гаснеше н а празен ход. Намалих газ-та от врътките на маркучите - малко , но несъществено подобрение. После Вайпъра ми затисна с ръка входа на въздушния филтър и колата замърка и се форсираше. Сменихме въздушния филтър с мръсен такъв, с изолирбанд ограничихме въздуха на входа на кутията и колата стана чудна. Обаче колкото по-студено става, толкова по-кофти започва да работи. Аха, казвам си аз, студения въздух е по-сгъстен и й идва в повече - позавързах още малко изолирбанд на отвора, понамалих газ-та и колата отново тръгна. Е убу, ма вече почти съм спрял газ-та от изпарителя, от болтовете на маркуча съм завил този за втората клапа докрай и този за първата има още малко ход, преди да завия и него. И въпреки това успокоява ход само, когато си сложа цялата длан и запуша притока на въздуха....
Та мисълта ми е - скоро няма да остане накъде да запушвам въздух. А иначе като е навита докрай не си мислете, че не харчи - с 12 литра газ минавам максимум 85 км, по - често по 80. Отгоре на всичкото когато стане топло не върви, когато стане по-студено от настройките, които съм направил, пак не й е добре, то излиза, че всяка сутрин трябва да си настройвам тъпата газ.
Отгоре на всичкото когато двигателя е топъл и загася колата не иска да пали, докато не истине или трява да я мина на бензин и после отново на газ.
И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....
С карбуратор съм и електрически изпарител. Когато взех колата не вървеше и гаснеше н а празен ход. Намалих газ-та от врътките на маркучите - малко , но несъществено подобрение. После Вайпъра ми затисна с ръка входа на въздушния филтър и колата замърка и се форсираше. Сменихме въздушния филтър с мръсен такъв, с изолирбанд ограничихме въздуха на входа на кутията и колата стана чудна. Обаче колкото по-студено става, толкова по-кофти започва да работи. Аха, казвам си аз, студения въздух е по-сгъстен и й идва в повече - позавързах още малко изолирбанд на отвора, понамалих газ-та и колата отново тръгна. Е убу, ма вече почти съм спрял газ-та от изпарителя, от болтовете на маркуча съм завил този за втората клапа докрай и този за първата има още малко ход, преди да завия и него. И въпреки това успокоява ход само, когато си сложа цялата длан и запуша притока на въздуха....
Та мисълта ми е - скоро няма да остане накъде да запушвам въздух. А иначе като е навита докрай не си мислете, че не харчи - с 12 литра газ минавам максимум 85 км, по - често по 80. Отгоре на всичкото когато стане топло не върви, когато стане по-студено от настройките, които съм направил, пак не й е добре, то излиза, че всяка сутрин трябва да си настройвам тъпата газ.
Отгоре на всичкото когато двигателя е топъл и загася колата не иска да пали, докато не истине или трява да я мина на бензин и после отново на газ.
И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Re: абе газаджийска история
ati написа:И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....
икономия от газта няма, икономията е майка на мизерията, само нервите ще си скъсаш....
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Така е Атанасе,и аз си мислех че ще карам на газ известно време,ама "Ниц" една седмциа преко сили изкара на Газ
и после пей сърце с Бензиновите колонки 


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Малко по темата - Ати, "електрическото" на този изпарител е само клапана, който пуска и спира газта. Пуска и спира, а не я регулира. Количеството газ се регулира от мембраната на изпарителя. Натискаш педала, в интейка се създава разреждане, по маркуча това разреждане стига до тая мембрана, дърпа я и тя отваря регулиращия количеството газ клапан. С времето тази мембрана се втвърдява и даже може да блокира в някакво положение. Тогава става твоя случай - целия вакуум от мотора е нужен, за да я помръдне /и да пусне газ/.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Батка, сори, че те засичам, ама електрическите изпарители нямат мембрани........
Имат, имат. BRC - голям, електрически /според някои даже "електронен"

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
бе той предишния собственик ми каза, че сменял скоро някакви мембрани, но не поставям под съмнение вашите твърдения.
Утре се надявам да може Вайпъра да погледне тази газ, защото ми засича удоволствието от каране - снощи на дрифтовете вървеше и то не зле (1 - 50, 2 - 85), а тази сутрин тресеше почти по целия път към работа, но така зверски, че се притесних да не скъсам някое каре по силовото предаване.
За малко дори успя да ми помрачи усмивката от снощи, но за малко.
Така че каквото трябва ще направя, мембрани, клапани центровки, но искам тая кола да работи нормално (не е нужно да е хай-перфомънс, но поне да мога да тръгвам от светофарите сутрин, зима иде все пак, не мога вечно да лежа под нея).
Като я оправя ще пиша какво е
Ати
Утре се надявам да може Вайпъра да погледне тази газ, защото ми засича удоволствието от каране - снощи на дрифтовете вървеше и то не зле (1 - 50, 2 - 85), а тази сутрин тресеше почти по целия път към работа, но така зверски, че се притесних да не скъсам някое каре по силовото предаване.
За малко дори успя да ми помрачи усмивката от снощи, но за малко.
Така че каквото трябва ще направя, мембрани, клапани центровки, но искам тая кола да работи нормално (не е нужно да е хай-перфомънс, но поне да мога да тръгвам от светофарите сутрин, зима иде все пак, не мога вечно да лежа под нея).
Като я оправя ще пиша какво е
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Атчо, утре заран (18.09. събота) лудите от Надежда ще се събираме при моя блок да поровиме по колите. Ако имаш време и желание ела и ще погледна какво си направил с бедния изпарител и как да отстраниме щетите. Ако решиш звънни ми или на Василен някъде след 10.30. Моят телефон е 934 70 81.

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Ей, благодарско
и на мен утре ми е техничен полуден.
Аз си реших генерално проблема с газ-та
минах на бензин
с 10 лева газ (12 литра) при навит докрай клапан, само колкото да не гасне минах точно 61 км по километраж, преди газ-та да свърши окончателно. Ядосах се и спиах бензин, направих си центровка на тъмно на улицата ми и колата ми не иска да стои на едно място в това мокро време
егати 316-ската
Сега остава да махна газаджийските неща и да си сложа новия въздушен филтър и съм топ
ама е голям кеф - двигателя работи равномерно, звука е по-плътен и има някаква наченка на живот в колата - сега ако бързам мога да се придвижа малко по-бързо
А газовата оставам за по-кофти (кризистни) финансови времена - сега трябва да сменя кабели и свещи и по-добре така 8 - 9 в града при спокойно каране и удоволствието да пали, само като й покажа ключа, отколкото всичките нерви на газ
Мегов е прав
Ванка - ма аз цели две седмици изкарах на газ
Ати

и на мен утре ми е техничен полуден.
Аз си реших генерално проблема с газ-та

минах на бензин

с 10 лева газ (12 литра) при навит докрай клапан, само колкото да не гасне минах точно 61 км по километраж, преди газ-та да свърши окончателно. Ядосах се и спиах бензин, направих си центровка на тъмно на улицата ми и колата ми не иска да стои на едно място в това мокро време


Сега остава да махна газаджийските неща и да си сложа новия въздушен филтър и съм топ

ама е голям кеф - двигателя работи равномерно, звука е по-плътен и има някаква наченка на живот в колата - сега ако бързам мога да се придвижа малко по-бързо

А газовата оставам за по-кофти (кризистни) финансови времена - сега трябва да сменя кабели и свещи и по-добре така 8 - 9 в града при спокойно каране и удоволствието да пали, само като й покажа ключа, отколкото всичките нерви на газ

Мегов е прав

Ванка - ма аз цели две седмици изкарах на газ

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ati написа:Ей, благодарско![]()
и на мен утре ми е техничен полуден.
Аз си реших генерално проблема с газ-та![]()
минах на бензин![]()
с 10 лева газ (12 литра) при навит докрай клапан, само колкото да не гасне минах точно 61 км по километраж, преди газ-та да свърши окончателно. Ядосах се и спиах бензин, направих си центровка на тъмно на улицата ми и колата ми не иска да стои на едно място в това мокро времеегати 316-ската
![]()
Сега остава да махна газаджийските неща и да си сложа новия въздушен филтър и съм топ![]()
ама е голям кеф - двигателя работи равномерно, звука е по-плътен и има някаква наченка на живот в колата - сега ако бързам мога да се придвижа малко по-бързо![]()
А газовата оставам за по-кофти (кризистни) финансови времена - сега трябва да сменя кабели и свещи и по-добре така 8 - 9 в града при спокойно каране и удоволствието да пали, само като й покажа ключа, отколкото всичките нерви на газ![]()
Мегов е прав![]()
Ванка - ма аз цели две седмици изкарах на газ![]()
Ати
много правилна постъпка по моето скромно мнение

щом забаравяш засега за газ-та що не разкараш уредбата и да си купиш някоя по-добра... виждал съм доста хора които карат на газ и нямат проблеми като твоите... може би с една по читава газова нещата ще се нормализират ?
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани