абе газаджийска история

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

абе газаджийска история

Мнение от ati » 16 Сеп 2004, 10:11

не мога да я натаманя тая газ и това е.
С карбуратор съм и електрически изпарител. Когато взех колата не вървеше и гаснеше н а празен ход. Намалих газ-та от врътките на маркучите - малко , но несъществено подобрение. После Вайпъра ми затисна с ръка входа на въздушния филтър и колата замърка и се форсираше. Сменихме въздушния филтър с мръсен такъв, с изолирбанд ограничихме въздуха на входа на кутията и колата стана чудна. Обаче колкото по-студено става, толкова по-кофти започва да работи. Аха, казвам си аз, студения въздух е по-сгъстен и й идва в повече - позавързах още малко изолирбанд на отвора, понамалих газ-та и колата отново тръгна. Е убу, ма вече почти съм спрял газ-та от изпарителя, от болтовете на маркуча съм завил този за втората клапа докрай и този за първата има още малко ход, преди да завия и него. И въпреки това успокоява ход само, когато си сложа цялата длан и запуша притока на въздуха....
Та мисълта ми е - скоро няма да остане накъде да запушвам въздух. А иначе като е навита докрай не си мислете, че не харчи - с 12 литра газ минавам максимум 85 км, по - често по 80. Отгоре на всичкото когато стане топло не върви, когато стане по-студено от настройките, които съм направил, пак не й е добре, то излиза, че всяка сутрин трябва да си настройвам тъпата газ.
Отгоре на всичкото когато двигателя е топъл и загася колата не иска да пали, докато не истине или трява да я мина на бензин и после отново на газ.
И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

Re: абе газаджийска история

Мнение от Любо Мегов » 16 Сеп 2004, 10:28

ati написа:И като гледам нервите, които хвърлям по тая газ се чудя къде точно й е икономията.....


икономия от газта няма, икономията е майка на мизерията, само нервите ще си скъсаш....

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 16 Сеп 2004, 10:59

Така е Атанасе,и аз си мислех че ще карам на газ известно време,ама "Ниц" една седмциа преко сили изкара на Газ :) и после пей сърце с Бензиновите колонки :)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Сеп 2004, 11:11

Ами, като не можете да се оправите сами - питайте Вайпъра, дали не му се пие бира :lol: :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.07.2004

Мнение от Iliev » 16 Сеп 2004, 11:51

Защо не отидеш на диагностика. На мене на газ на ниски обороти ми гаснеше. Отидох на диагностика на ул. "Руй Планина" точно номера не се сещам но е близо до рум "Черни Връх" и за 10 мин. ми оправиха проблема. Услугата струва 10 лв.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 16 Сеп 2004, 15:17

Ати, отиди найстина на диагностика и после с листчето с проблемите отиди и купи бира и отиди при Вайпъра .... :wink: после при мен щото за да работи Вайпъра трябва някой да му говори глупости :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 16 Сеп 2004, 22:18

разкрай таз газ, карай само с 99 Ви пауър и няма да имаш подобни грижи.. :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Сеп 2004, 8:23

Малко по темата - Ати, "електрическото" на този изпарител е само клапана, който пуска и спира газта. Пуска и спира, а не я регулира. Количеството газ се регулира от мембраната на изпарителя. Натискаш педала, в интейка се създава разреждане, по маркуча това разреждане стига до тая мембрана, дърпа я и тя отваря регулиращия количеството газ клапан. С времето тази мембрана се втвърдява и даже може да блокира в някакво положение. Тогава става твоя случай - целия вакуум от мотора е нужен, за да я помръдне /и да пусне газ/.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Сеп 2004, 8:32

Батка, сори, че те засичам, ама електрическите изпарители нямат мембрани........ :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Сеп 2004, 8:48

Батка, сори, че те засичам, ама електрическите изпарители нямат мембрани........


Имат, имат. BRC - голям, електрически /според някои даже "електронен" :wink: / - има даже две - голяма и малка. Действително - няма мебрана /гумена/ - между водата и газта, а има метална. Та нали самата форма и размери на тия изпарители е заради тия мембрани. А за регулиране на количеството без мембрани има клапани със стъпков мотор. Ако искаш - разглобяваме изпарителя на Ати /щото мембраната му е за смяна/, и ако няма мембрана - бирата е от мене, ако има обаче е от тебе.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Сеп 2004, 9:45

бе той предишния собственик ми каза, че сменял скоро някакви мембрани, но не поставям под съмнение вашите твърдения.
Утре се надявам да може Вайпъра да погледне тази газ, защото ми засича удоволствието от каране - снощи на дрифтовете вървеше и то не зле (1 - 50, 2 - 85), а тази сутрин тресеше почти по целия път към работа, но така зверски, че се притесних да не скъсам някое каре по силовото предаване.
За малко дори успя да ми помрачи усмивката от снощи, но за малко.
Така че каквото трябва ще направя, мембрани, клапани центровки, но искам тая кола да работи нормално (не е нужно да е хай-перфомънс, но поне да мога да тръгвам от светофарите сутрин, зима иде все пак, не мога вечно да лежа под нея).
Като я оправя ще пиша какво е
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 17 Сеп 2004, 21:44

Атчо, утре заран (18.09. събота) лудите от Надежда ще се събираме при моя блок да поровиме по колите. Ако имаш време и желание ела и ще погледна какво си направил с бедния изпарител и как да отстраниме щетите. Ако решиш звънни ми или на Василен някъде след 10.30. Моят телефон е 934 70 81.
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Сеп 2004, 1:14

Ей, благодарско :D
и на мен утре ми е техничен полуден.
Аз си реших генерално проблема с газ-та :D
минах на бензин :!:
с 10 лева газ (12 литра) при навит докрай клапан, само колкото да не гасне минах точно 61 км по километраж, преди газ-та да свърши окончателно. Ядосах се и спиах бензин, направих си центровка на тъмно на улицата ми и колата ми не иска да стои на едно място в това мокро време :shock: егати 316-ската :shock:
Сега остава да махна газаджийските неща и да си сложа новия въздушен филтър и съм топ :D
ама е голям кеф - двигателя работи равномерно, звука е по-плътен и има някаква наченка на живот в колата - сега ако бързам мога да се придвижа малко по-бързо :twisted:
А газовата оставам за по-кофти (кризистни) финансови времена - сега трябва да сменя кабели и свещи и по-добре така 8 - 9 в града при спокойно каране и удоволствието да пали, само като й покажа ключа, отколкото всичките нерви на газ :evil:
Мегов е прав :D
Ванка - ма аз цели две седмици изкарах на газ :D
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 18 Сеп 2004, 6:24

ati написа:Ей, благодарско :D
и на мен утре ми е техничен полуден.
Аз си реших генерално проблема с газ-та :D
минах на бензин :!:
с 10 лева газ (12 литра) при навит докрай клапан, само колкото да не гасне минах точно 61 км по километраж, преди газ-та да свърши окончателно. Ядосах се и спиах бензин, направих си центровка на тъмно на улицата ми и колата ми не иска да стои на едно място в това мокро време :shock: егати 316-ската :shock:
Сега остава да махна газаджийските неща и да си сложа новия въздушен филтър и съм топ :D
ама е голям кеф - двигателя работи равномерно, звука е по-плътен и има някаква наченка на живот в колата - сега ако бързам мога да се придвижа малко по-бързо :twisted:
А газовата оставам за по-кофти (кризистни) финансови времена - сега трябва да сменя кабели и свещи и по-добре така 8 - 9 в града при спокойно каране и удоволствието да пали, само като й покажа ключа, отколкото всичките нерви на газ :evil:
Мегов е прав :D
Ванка - ма аз цели две седмици изкарах на газ :D
Ати


много правилна постъпка по моето скромно мнение :)
щом забаравяш засега за газ-та що не разкараш уредбата и да си купиш някоя по-добра... виждал съм доста хора които карат на газ и нямат проблеми като твоите... може би с една по читава газова нещата ще се нормализират ?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Сеп 2004, 17:28

Браво Ати :) Взел си правилното решение..... за сега :oops:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook