...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			39 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Инжекцията - бензинопроводи, инсталация. Кутия и кардан да напаснеш, окачването и спирачките евентуално може да претърпят промяна, разни други 
Хубава идея, ти твоята така добре си я стегна, само сърцето като смениш и кеф.
			Хубава идея, ти твоята така добре си я стегна, само сърцето като смениш и кеф.
BMW only!
		- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
e30
Е ти браат кво мислиш да зимаш от Ис-а освен мотора. Скорости, кардан, диф?!
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		Re: e30
Всичко що е необходимо.KPETEH написа:Е ти браат кво мислиш да зимаш от Ис-а освен мотора. Скорости, кардан, диф?!
Въпроса е дали ще трябва преправяне захвата на мотора, скоростите и дифа.
Те такива работи.
Цялата кола мисля да взема, така че ще прехвърлям всичко що е необходимо стига да пасва без рязане/заваряване/къртене и т.н
- Illusion
 - Бургаското явление
 - 
				
			 - Мнения: 1649
 - Регистриран на: 21.07.2007
 - Местоположение: Бургас/София
 
Значи от стария двигател не става нищо или просто не ти се занимава? 
			Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



По-скоро втория, проблема май е 1 клапан, изтървала му е резбата за реглажаIllusion написа:Значи от стария двигател не става нищо или просто не ти се занимава?
Моторчето си е екстра и ако не стане работата с м42-ката ще си го направя но знам че и да го направя късането на нерви от карбуратора няма да спре
- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
,
Владе ,стига с тия сешоари 
 ,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно 
  
  
			
		Re: ,
бе да ти кажа, всичко си има границиMecho Puh написа:а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно![]()
![]()
- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
Re: ,
така е ама аз пък знам че ти с кеф се занимаваш с твоята колицаporostorm написа:бе да ти кажа, всичко си има границиMecho Puh написа:а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно![]()
![]()
- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
,
не се ядосваи винаги при сърдечни трансплантации има трудности... 
  
  
			
		Re: ,
Е добре де защо М50 по добре да заложи на М20 по е тегав за трошене,някои беше казал че е дуракоустоичив,тоест мнооо якMecho Puh написа:Владе ,стига с тия сешоари,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно
![]()
![]()
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
		- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
Re: ,
ок,дуракоустоичив е но в такъв случаи трябва да търси като моята стара 2,5ца за да има смисъл/ без да ми се сърдят М20Б20 феновете/,но пък такива двигатели в добро състояние са вече рядкост,а и като пари излизат колкото М50,затова...jorofaceoff написа:Е добре де защо М50 по добре да заложи на М20 по е тегав за трошене,някои беше казал че е дуракоустоичив,тоест мнооо якMecho Puh написа:Владе ,стига с тия сешоари,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно
![]()
![]()
- remaka
 - пияния майстор
 - 
				
			 - Мнения: 1211
 - Регистриран на: 6.11.2007
 - Местоположение: Там далеч,зад реката
 - Кара: на мастика с айрян
 - Мечтае да кара: е30 М3
 
Повече са му магаретата за тва иначе незнам и 2-та са сполучливи мотори  
ако пита мен колегата така и така ше се троши поне да има защо-да сложи 6-так!!!
 
Успех!!!
			ако пита мен колегата така и така ше се троши поне да има защо-да сложи 6-так!!!
Успех!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
		Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- Mecho Puh
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 403
 - Регистриран на: 21.12.2007
 - Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
 - Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
 - Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
 
.
....тиуууууу,ти па все си имашЮзър написа:имам си
			39 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	