...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

...

Мнение от porostorm » 08 Окт 2008, 23:34

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 4:41, променена общо 2 пъти
:yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Окт 2008, 11:01

Инжекцията - бензинопроводи, инсталация. Кутия и кардан да напаснеш, окачването и спирачките евентуално може да претърпят промяна, разни други :)
Хубава идея, ти твоята така добре си я стегна, само сърцето като смениш и кеф.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 09 Окт 2008, 11:36

Е ти браат кво мислиш да зимаш от Ис-а освен мотора. Скорости, кардан, диф?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: e30

Мнение от porostorm » 09 Окт 2008, 13:31

KPETEH написа:Е ти браат кво мислиш да зимаш от Ис-а освен мотора. Скорости, кардан, диф?!
Всичко що е необходимо.
Въпроса е дали ще трябва преправяне захвата на мотора, скоростите и дифа.
Те такива работи.
Цялата кола мисля да взема, така че ще прехвърлям всичко що е необходимо стига да пасва без рязане/заваряване/къртене и т.н
:yes:

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 09 Окт 2008, 14:05

Значи от стария двигател не става нищо или просто не ти се занимава? :roll:
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 09 Окт 2008, 14:52

Illusion написа:Значи от стария двигател не става нищо или просто не ти се занимава? :roll:
По-скоро втория, проблема май е 1 клапан, изтървала му е резбата за реглажа :shock: .

Моторчето си е екстра и ако не стане работата с м42-ката ще си го направя но знам че и да го направя късането на нерви от карбуратора няма да спре :evil:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

,

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 16:51

Владе ,стига с тия сешоари :mhihi: ,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно :yes: :yes: :yes:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: ,

Мнение от porostorm » 09 Окт 2008, 17:07

Mecho Puh написа:а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно :yes: :yes: :yes:
бе да ти кажа, всичко си има граници :evil:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: ,

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 17:11

porostorm написа:
Mecho Puh написа:а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно :yes: :yes: :yes:
бе да ти кажа, всичко си има граници :evil:
така е ама аз пък знам че ти с кеф се занимаваш с твоята колица :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

,

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 17:12

не се ядосваи винаги при сърдечни трансплантации има трудности... ;) ;) ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

Re: ,

Мнение от щирлиц » 09 Окт 2008, 20:23

Mecho Puh написа:Владе ,стига с тия сешоари :mhihi: ,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно :yes: :yes: :yes:
Е добре де защо М50 по добре да заложи на М20 по е тегав за трошене,някои беше казал че е дуракоустоичив,тоест мнооо як
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: ,

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 21:54

jorofaceoff написа:
Mecho Puh написа:Владе ,стига с тия сешоари :mhihi: ,вземи сложи едно М50,така и така ще сменяш половината кола,дори да не е Б25,и Б20 върви чудесно,а и в продава има едно в комплект с всичко необходимо на добра цена,а ти си си ентусиаст и обичаш да ти е трудно :yes: :yes: :yes:
Е добре де защо М50 по добре да заложи на М20 по е тегав за трошене,някои беше казал че е дуракоустоичив,тоест мнооо як
ок,дуракоустоичив е но в такъв случаи трябва да търси като моята стара 2,5ца за да има смисъл/ без да ми се сърдят М20Б20 феновете/,но пък такива двигатели в добро състояние са вече рядкост,а и като пари излизат колкото М50,затова... :yes:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 09 Окт 2008, 21:54

Повече са му магаретата за тва иначе незнам и 2-та са сполучливи мотори
ако пита мен колегата така и така ше се троши поне да има защо-да сложи 6-так!!! ;)
Успех!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Окт 2008, 21:57

имам си :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 21:58

Юзър написа:имам си :mhihi:
....тиуууууу,ти па все си имаш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook