Незнанието ме съсипва...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.06.2004
Местоположение: SOFIA

Незнанието ме съсипва...

Мнение от LYDA GLAVA-NEPORASNALA » 17 Авг 2004, 20:58

моля предварително да ме извините за глупавия въпрос но така и не намерих отговора във форума, а го поизчетох доста старателно....Въпроса ми е как да разбера имам ли шпер на диференцияла. Е30 320i, 1987 г. Предварително благодаря :oops:
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Авг 2004, 21:09

Няма глупави въпроси, има само въпроси без отговор :wink:
Вариант 1 - лягаш под колата - ако си късметлийка ще е останала планката с предавателното число и вида на диференциала. Вземаш шкурка, триеш и гледаш какво пише. Трябва да има число от вида Х,ХХ:1 - това е предавателното число на диференциала - колкото по-голямо е първото число - толкова по-къс е диференциала - силен на набиране, особено на баир, ниска максимална скорост, обратното - малко по-муден, особено след 120 нагоре, по-висока скорост при по-ниски обороти - аутобанен вариант. Минуси - ако я няма планката, което е чето срещано нищо не правим.
Вариант 2 - вдигаш колата отзад или цялата, завърташ едното задвижващо колело - ако другото се върти в противоположната посока диффа е отворен, ако се въртят двете в една посока или не може да се завърти само едното си късметлийка. Минуси - трудно се намира място, където само заради това да вдигнеш колата, на крикове е опасно, възможно е по време на опита да завъртиш колелото да падне колата (експереметално доказано е от нас :wink: )
Вариант 3 - намираш пуст паркинг, навиваш волана докрай на едната страна, много газ и пускаш съединителя - след първоначалния опит да тръгне колата напред ако започне да изнася и да държи задницата в постоянно носещо се положение има голяма вероятност да си със шпер (но може просто диффа да е къс и да е в добро състояние). Ако колата обикаля в кръг все едно не е загубила сцепление, а чуваш как пищи гума - значи върти само вътрешната :arrow: отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
Успех и внимателската при изпробването, че лесно ставта бели, понякога непоправими.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.06.2004
Местоположение: SOFIA

Хиляди благодарности

Мнение от LYDA GLAVA-NEPORASNALA » 17 Авг 2004, 21:18

Много благодаря, но май ще се ориентирам към вдигането на криковете в сервиз. Преди време така се завъртях с тази кола, че знак не ме спря....голям уличен стълб ме спря....та не можах да преценя има ли шпер или не :D . Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
Още веднъж благодаря надявам се утре да открия отговора на въпроса си :D
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 17 Авг 2004, 21:30

П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти копува чаркове за хидравликата :twisted:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Авг 2004, 21:35

Всъщност се поразтърсих и информативно ще постна данните -
ти си улучила година на производство, когато са се монтирали общо три вида диференциали -
1. от 9-ти месец нагоре (говорим за '87) са с 4,10:1, който се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка
2. от 9 месец на 85-та до 9-ти месец 87-ма са монтирани диференциали с предаветлни числа 3,91:1 и 3,64:1, като първия се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка, а 3,64:1 (с какъвто съм и аз :cry: ) е само отворен.
Ако помогне...
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Авг 2004, 21:36

rtzankov написа:П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти купува чаркове за хидравликата :twisted:

айде ся, пак ати виновен :wink:
аз мойта така я пробвах, пък на хидравликата нищо й няма :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Авг 2004, 21:50

Ати,забрави да споменеш,че след номера има едно "S",ако дифа
е шпер :wink:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.06.2004
Местоположение: SOFIA

Страхотни сте...

Мнение от LYDA GLAVA-NEPORASNALA » 17 Авг 2004, 21:57

Страхотни сте :D БЛАГОДАРЯ!
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Авг 2004, 23:46

Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:


Иначе инфото ще е полезно за още доста хора....

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Авг 2004, 10:28

bmwdriver написа:Ати,забрави да споменеш,че след номера има едно "S",ако дифа
е шпер :wink:

:oops: да бе, егати фермана изписах, пък най-важното забравих - магическото "S" пред предавателното число.

!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:

Точно ти ли ми говориш, бруте :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 18 Авг 2004, 11:10

!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:

Точно ти ли ми говориш, бруте :D[/quote]
:OT:
Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.06.2004
Местоположение: SOFIA

Готини сте

Мнение от LYDA GLAVA-NEPORASNALA » 18 Авг 2004, 16:58

[Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите :]
Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа.....БЛАГОДАРЯ ВИ СЛАДУРИ!
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Re: Готини сте

Мнение от Vasilen » 18 Авг 2004, 17:04

LYDA GLAVA-NEPORASNALA написа:Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа

Уверявам те това радва и феновете иначе изглеждаме чисто мъжки клуб, а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобили :D Надяваме се повече дами да са като теб 8)
Поздрави !
May the BMW force be with you!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Авг 2004, 17:46

:lol: :lol: :lol: Да живеят фенките :lol: :lol: :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Re: Готини сте

Мнение от DA WOLF » 18 Авг 2004, 20:35

Vasilen написа: а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобили :D Надяваме се повече дами да са като теб 8)
Поздрави !


забележи само че тя не се интересува от автомобили , а от една много уникална БМВ част :idea:

ааз като го прочетох 3мин. бях :shock: :shock: :shock:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook