Незнанието ме съсипва...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Незнанието ме съсипва...
моля предварително да ме извините за глупавия въпрос но така и не намерих отговора във форума, а го поизчетох доста старателно....Въпроса ми е как да разбера имам ли шпер на диференцияла. Е30 320i, 1987 г. Предварително благодаря 

VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Няма глупави въпроси, има само въпроси без отговор
Вариант 1 - лягаш под колата - ако си късметлийка ще е останала планката с предавателното число и вида на диференциала. Вземаш шкурка, триеш и гледаш какво пише. Трябва да има число от вида Х,ХХ:1 - това е предавателното число на диференциала - колкото по-голямо е първото число - толкова по-къс е диференциала - силен на набиране, особено на баир, ниска максимална скорост, обратното - малко по-муден, особено след 120 нагоре, по-висока скорост при по-ниски обороти - аутобанен вариант. Минуси - ако я няма планката, което е чето срещано нищо не правим.
Вариант 2 - вдигаш колата отзад или цялата, завърташ едното задвижващо колело - ако другото се върти в противоположната посока диффа е отворен, ако се въртят двете в една посока или не може да се завърти само едното си късметлийка. Минуси - трудно се намира място, където само заради това да вдигнеш колата, на крикове е опасно, възможно е по време на опита да завъртиш колелото да падне колата (експереметално доказано е от нас
)
Вариант 3 - намираш пуст паркинг, навиваш волана докрай на едната страна, много газ и пускаш съединителя - след първоначалния опит да тръгне колата напред ако започне да изнася и да държи задницата в постоянно носещо се положение има голяма вероятност да си със шпер (но може просто диффа да е къс и да е в добро състояние). Ако колата обикаля в кръг все едно не е загубила сцепление, а чуваш как пищи гума - значи върти само вътрешната
отворен. Минуси на този метод - не е 100 процентов сигурен.
Успех и внимателската при изпробването, че лесно ставта бели, понякога непоправими.
Ати

Вариант 1 - лягаш под колата - ако си късметлийка ще е останала планката с предавателното число и вида на диференциала. Вземаш шкурка, триеш и гледаш какво пише. Трябва да има число от вида Х,ХХ:1 - това е предавателното число на диференциала - колкото по-голямо е първото число - толкова по-къс е диференциала - силен на набиране, особено на баир, ниска максимална скорост, обратното - малко по-муден, особено след 120 нагоре, по-висока скорост при по-ниски обороти - аутобанен вариант. Минуси - ако я няма планката, което е чето срещано нищо не правим.
Вариант 2 - вдигаш колата отзад или цялата, завърташ едното задвижващо колело - ако другото се върти в противоположната посока диффа е отворен, ако се въртят двете в една посока или не може да се завърти само едното си късметлийка. Минуси - трудно се намира място, където само заради това да вдигнеш колата, на крикове е опасно, възможно е по време на опита да завъртиш колелото да падне колата (експереметално доказано е от нас

Вариант 3 - намираш пуст паркинг, навиваш волана докрай на едната страна, много газ и пускаш съединителя - след първоначалния опит да тръгне колата напред ако започне да изнася и да държи задницата в постоянно носещо се положение има голяма вероятност да си със шпер (но може просто диффа да е къс и да е в добро състояние). Ако колата обикаля в кръг все едно не е загубила сцепление, а чуваш как пищи гума - значи върти само вътрешната

Успех и внимателската при изпробването, че лесно ставта бели, понякога непоправими.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Хиляди благодарности
Много благодаря, но май ще се ориентирам към вдигането на криковете в сервиз. Преди време така се завъртях с тази кола, че знак не ме спря....голям уличен стълб ме спря....та не можах да преценя има ли шпер или не
. Честно казано май е по-добре да не се пробвам пак, че се оказа, че съм доста добра във завъртанията, а и така и не се научих да потеглям без пилене на гуми с тази кола.
Още веднъж благодаря надявам се утре да открия отговора на въпроса си

Още веднъж благодаря надявам се утре да открия отговора на въпроса си

VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти копува чаркове за хидравликата 



R.I.P Landikar
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Всъщност се поразтърсих и информативно ще постна данните -
ти си улучила година на производство, когато са се монтирали общо три вида диференциали -
1. от 9-ти месец нагоре (говорим за '87) са с 4,10:1, който се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка
2. от 9 месец на 85-та до 9-ти месец 87-ма са монтирани диференциали с предаветлни числа 3,91:1 и 3,64:1, като първия се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка, а 3,64:1 (с какъвто съм и аз
) е само отворен.
Ако помогне...
Ати
ти си улучила година на производство, когато са се монтирали общо три вида диференциали -
1. от 9-ти месец нагоре (говорим за '87) са с 4,10:1, който се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка
2. от 9 месец на 85-та до 9-ти месец 87-ма са монтирани диференциали с предаветлни числа 3,91:1 и 3,64:1, като първия се е предлагал опционално с и без 25 процентова блокировка, а 3,64:1 (с какъвто съм и аз

Ако помогне...
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
rtzankov написа:П.С. Това с навиването до край и газ до дупка не го прави ... щот после Ати няма да ти купува чаркове за хидравликата
айде ся, пак ати виновен

аз мойта така я пробвах, пък на хидравликата нищо й няма

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Страхотни сте...
Страхотни сте
БЛАГОДАРЯ!

VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
bmwdriver написа:Ати,забрави да споменеш,че след номера има едно "S",ако дифа
е шпер

!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:
Точно ти ли ми говориш, бруте

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
!!Asen_X написа:Оффтопик
Ех Ати Ати ....две ти не стигнаха та още искаш :mha:
Точно ти ли ми говориш, бруте


Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите















May the BMW force be with you!
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Готини сте
[Лелеле какво става когато пита фенка ... по 3 клавиатури ще счупите да отговорите :]
Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа.....БЛАГОДАРЯ ВИ СЛАДУРИ!
Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа.....БЛАГОДАРЯ ВИ СЛАДУРИ!
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: Готини сте
LYDA GLAVA-NEPORASNALA написа:Това може само да ни радва (имам предвид фенките) много рядко някой от обкръжението да ни обърне такова внимание. Много е досадно когато мъж смята, че това не е моя работа
Уверявам те това радва и феновете иначе изглеждаме чисто мъжки клуб, а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобили


Поздрави !
May the BMW force be with you!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Готини сте
Vasilen написа: а е много приятно да чуеш че жена се интересува от автомобилиНадяваме се повече дами да са като теб
![]()
Поздрави !
забележи само че тя не се интересува от автомобили , а от една много уникална БМВ част

ааз като го прочетох 3мин. бях



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани