колко хиляди км изкарва средно една Е30ка ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
колко хиляди км изкарва средно една Е30ка ?
мойта е минала 250 000км и ми се ще да знам колко и остава горе долу...?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Като гледам годината на колата ти 250к ми се струват малко, ама ти си знаеш...
За пример една от предишните ни коли, Rover на 14-тата година която я караше баща ми караше 320к км... и прас! Основен ремонт и стига и толкова на тази кола!
Има таксита Тико на по 450к. км. и още кретат, тъй, че едва ли ще е проблем при добра поддръжка да удариш 1/2 милион километра.
Както беше казал някой "ТВА Е БМВ ВЕЕЕеееееееееееее"

За пример една от предишните ни коли, Rover на 14-тата година която я караше баща ми караше 320к км... и прас! Основен ремонт и стига и толкова на тази кола!
Има таксита Тико на по 450к. км. и още кретат, тъй, че едва ли ще е проблем при добра поддръжка да удариш 1/2 милион километра.
Както беше казал някой "ТВА Е БМВ ВЕЕЕеееееееееееее"


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- ludiqdancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Горна Оряховица
PILOTA написа:При мен повече от 10000 не изкарват без ремонт на мотора.
За твойте способности сме чували и виждали



- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Зависи как са се грижили за нея предишните собственици, може и да изкара до 400,000, може утре да пропуши... Сменяй маслото редовно и не се кахъри излишно 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
+100 лева труд на маистора ако не си го праиш ти и готово , то на всяка бензинова 4 цил кола излиза средно без труд до 350 лева 



- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ми баща ми я купи през 94-а от някви германци - т.е. от първия собственик, оттогава е карана само от него, брат ми и мен, така че километрите са реални (освен ако германците не са пренавивали нещо преди да я купим), маслото й се сменя редовно и ако има нужда да се сменя нещо досега се е сменяло редовно... с една дума добре поддържана...
та начи викате поне още 100 000км ?
та начи викате поне още 100 000км ?

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ati написа:не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30
ама как не те домързя да пишеш толкоз...

айде плс да не стават точно утре тия неща за които говориш..

иначе съм си студент от миналото лято оше...вече искарах цяла година и мисля да завършвам скоро... :П)
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ati написа:не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30
ама как не те домързя да пишеш толкоз...

айде плс да не стават точно утре тия неща за които говориш..

иначе съм си студент от миналото лято оше...вече искарах цяла година и мисля да завършвам скоро... :П)
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Nikiboy написа:Абе какви са тези базици за ремонтите по 250 лв.? То само буталата са толкова.
Да я вярно кажете за 250 лв колко от нещата които взимате ще са нови


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани