колко хиляди км изкарва средно една Е30ка ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

колко хиляди км изкарва средно една Е30ка ?

Мнение от DEFLEPPARD » 14 Авг 2004, 7:27

мойта е минала 250 000км и ми се ще да знам колко и остава горе долу...?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Авг 2004, 8:30

поне още толко :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 14 Авг 2004, 8:41

Според мен мноого зависи от собственика. Може и 2 пъти по толко да искара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 14 Авг 2004, 12:35

Като гледам годината на колата ти 250к ми се струват малко, ама ти си знаеш...

За пример една от предишните ни коли, Rover на 14-тата година която я караше баща ми караше 320к км... и прас! Основен ремонт и стига и толкова на тази кола!

Има таксита Тико на по 450к. км. и още кретат, тъй, че едва ли ще е проблем при добра поддръжка да удариш 1/2 милион километра.

Както беше казал някой "ТВА Е БМВ ВЕЕЕеееееееееееее"

:roll: :wink:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 19 Авг 2004, 15:32

При мен повече от 10000 не изкарват без ремонт на мотора. :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от ludiqdancho » 19 Авг 2004, 15:54

PILOTA написа:При мен повече от 10000 не изкарват без ремонт на мотора. :wink:



За твойте способности сме чували и виждали :twisted: :twisted: :twisted:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Авг 2004, 16:01

Зависи как са се грижили за нея предишните собственици, може и да изкара до 400,000, може утре да пропуши... Сменяй маслото редовно и не се кахъри излишно ;)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Авг 2004, 17:11

Успокоението е, че основен ремонт на мотора излиза около 250лв. :)

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 19 Авг 2004, 17:38

+100 лева труд на маистора ако не си го праиш ти и готово , то на всяка бензинова 4 цил кола излиза средно без труд до 350 лева :shock:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 19 Авг 2004, 19:37

ми баща ми я купи през 94-а от някви германци - т.е. от първия собственик, оттогава е карана само от него, брат ми и мен, така че километрите са реални (освен ако германците не са пренавивали нещо преди да я купим), маслото й се сменя редовно и ако има нужда да се сменя нещо досега се е сменяло редовно... с една дума добре поддържана...

та начи викате поне още 100 000км ? :D

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 21 Авг 2004, 10:16

не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30 :wink:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 21 Авг 2004, 12:33

ati написа:не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30 :wink:


ама как не те домързя да пишеш толкоз... :)
айде плс да не стават точно утре тия неща за които говориш..:)
иначе съм си студент от миналото лято оше...вече искарах цяла година и мисля да завършвам скоро... :П)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 21 Авг 2004, 12:34

ati написа:не може да се даде генерална преценка на това колко още ще издържи един двигател. Ако се разглоби из основи и се премерят хлабини на лагери, тяхното износване, състоянието на блока, валове може да се даде ориентировачна оценка (пак няма да е точна) за това евентуално колко още би могла да издържи. това е единствения метод. Ако само на слух я караш нищо не можеш да разбереш - може утре да ти се развали водната помпа и да я прегрееш, може утре да ти се счупи отведнъж сегмент, да блокира лагер, да се разтегне верига.
Също така трайността на колата не зависи само от броя километри - зависи за колко време се минават - 100 к за 15 години не са равни на 100 к за 10 години. Стареенето на материалите не зависи само от употребата, ами и от времето. Също така има голяма разлика с какво и как е карана колата - дай я на пилота и ще изкара още 10 к. Дай я на някой дядо да ходи да си взема пенсията с нея - ще изкара още Х километри. Яхни я да я караш редовно извънградско, с малко стартове (особено студени) и без прекалено влизане в червената зона - ще изкара 2 пъти по Х километри. Ако я караш само лятно време ще й одължиш допълнително живота, но от друга страна ще имаш по-малко изминати километри за единица време и ще трябва да се съобразиш отново със стареенето на метала и да видиш дали пък няма да се уравновеси като износване. Какво искам да ти кажа - теорията много се различава от практиката, на която влияят прекалено много фактори, за да може да се даде дори ориентировачна оценка за евентуална дълготрайност на ДВГ-агрегата. А като се има предвид, че всеки ДВГ си е уникален случай сам за себе си разбираш, че няма начин да се каже докога ще работи безотказно.
Затова слушай Кай - сменяй си всички консумативи редовно (с една идея преди да им е дошло времето) и си свиркай - когато се счупи се счупи, поне дотогава няма да са ти излязли бели косми по главата.
И малко оффтопи - да разбирам ли, че са те приели студент и затова вече си с Е30 :wink:


ама как не те домързя да пишеш толкоз... :)
айде плс да не стават точно утре тия неща за които говориш..:)
иначе съм си студент от миналото лято оше...вече искарах цяла година и мисля да завършвам скоро... :П)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 540 '97
Мечтае да кара: М5

Мнение от Nikiboy » 23 Авг 2004, 18:08

Абе какви са тези базици за ремонтите по 250 лв.? То само буталата са толкова.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Авг 2004, 23:13

Nikiboy написа:Абе какви са тези базици за ремонтите по 250 лв.? То само буталата са толкова.

Да я вярно кажете за 250 лв колко от нещата които взимате ще са нови :? Аз си мисля че сегментите и лагерите ще са поне 150 лв за шестака, а да не говорим за припасване на клапани и притиване на легла и т.н. това майстор трябва да го прави и те ти на още 150 лв и ако си решил всичко да е наред и като по книга изчисти си дюзите за по 25 лв едната (както се вика тея дето го правят това за по 10 лв толкова го и правят) и то отива дявол на магаре :roll:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook