въпрос за хълцането

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: МАДРИД

въпрос за хълцането

Мнение от markoni » 13 Авг 2004, 23:27

Здравейте колеги,
искам да попитам вас хората с повече опит в карането на БМВ.
Имам от две години горе-долу 318и напълно нормална, без екстри 105 к.с. мотор който иначе работи префектно.Има обаче един проблем който не ми дав мира, на малки обороти когато трябва да поддържам определена скорост колата ми хълца и върви на тласъци. Иначе когато подам газ се ускорява перфектно и върви добре- е като за годините си де,все пак е на 19.... . Помогнете ако можете моля ви със съвети. Иначе 30-ката е перфектен автомобил!!!
и аз бях гост тук!

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 13 Авг 2004, 23:29

Асенееееееееееее...
Човека е закъсал бе :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Авг 2004, 0:47

то кат ти хьлца,ти му прьцни.те тия коли се карат само на високи обороти,не го карай на ниски.и си смени батерийте на таблото.от тях ще да е
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 14 Авг 2004, 6:33

кви са тия батерии,(или ще разбера като сваля таблото) че и на мен ми хълца по същия начин и аз си мислех, че е от бензина ама не е от него.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: МАДРИД

Мнение от markoni » 14 Авг 2004, 10:36

благодаря за съвета но кажете ми къде са тези батерии и как се свалят? до сега само съм я карал тая кола нищо не съм пипал по нея?
и аз бях гост тук!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Авг 2004, 8:12

Не сте хора ЕЙЙЙЙ! :)
Пич, вземи върни малко аванса на запалването - две ключета "10", 2-3 градуса по посока на часовниковата стрелка и си ОК :)

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 16 Авг 2004, 17:36

markoni
Първо добре дошъл.

Значи .... за начало ще ти кажа, че Явор препоръчва редовна смяна на батерийте на таблото с нови маркови такива и с това решава всички проблеми - от неработеща аларма до зловещи звуци в диференциала. С това колата ти няма да се оправи но ще имаш добро настроение всеки път щом му четеш глупостите :wink: :lol:

Шегата настрана ....
Не мога да ти бъда много полезен .... с М10 двигател си а с тях нямам никакъв опит .....Viper-а може да ти даде някой и друг ценен съвет. Той пък оправя всички проблеми само с две ключета 10-ки :wink: :mha:

С риск да ме убиете с камъни ще препоръчам на човека да си смени въздушния филтър.... и това е вариант :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: МАДРИД

Мнение от markoni » 16 Авг 2004, 21:35

така, първо на съвета да мръдна делкото отговарям че по зле става -по добре не.,въздушния филтър го смених преди три дни-няма резултат, смених свещите -същата работа,е батериите не знам къде са иначе бих ги сменил и тях. Все повече започвам да си мисля че причината е в бензина ,ама тука в испания бензините се менят много често и ако днес заредиш от едно място бензин с който колата върви, утре не е същият. А пук иначе гори много малко- според мен около 8л. на 100 км.а според вас как е разхода?
и аз бях гост тук!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: МАДРИД

Мнение от markoni » 16 Авг 2004, 21:36

така, първо на съвета да мръдна делкото отговарям че по зле става -по добре не.,въздушния филтър го смених преди три дни-няма резултат, смених свещите -същата работа,е батериите не знам къде са иначе бих ги сменил и тях. Все повече започвам да си мисля че причината е в бензина ,ама тука в испания бензините се менят много често и ако днес заредиш от едно място бензин с който колата върви, утре не е същият. А пук иначе гори много малко- според мен около 8л. на 100 км.а според вас как е разхода?
и аз бях гост тук!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 16 Авг 2004, 21:59

markoni написа:така, първо на съвета да мръдна делкото отговарям че по зле става -по добре не.,въздушния филтър го смених преди три дни-няма резултат, смених свещите -същата работа,е батериите не знам къде са иначе бих ги сменил и тях. Все повече започвам да си мисля че причината е в бензина ,ама тука в испания бензините се менят много често и ако днес заредиш от едно място бензин с който колата върви, утре не е същият. А пук иначе гори много малко- според мен около 8л. на 100 км.а според вас как е разхода?


Ако на мене ми харчеше 8/100 .. щях да си бия гзъ от тавана и да карам точно 2а пъти повече :!: То верно че има доста голяма разлика в моторите .. но все пак 8/100 си е как да кажа ... савършенство !
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 21.04.2004

Мнение от Markiza » 17 Авг 2004, 0:02

8 на 100 може би извънградско толко е и моита но за проблема и моита е така между 1500/3000 при постоянно натискане(в смисал даржиш на едно)та ако може некои да помага мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Авг 2004, 7:38

не видях да си си сменял кабелите ,може от тях да е .. виж си и горивния филтър ...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Авг 2004, 7:49

Това със смяната на бензините говори много - ако е различно октановото число от това за което е настроен мотора ще хълца, ще се тресе на ниски обороти и ще имаш грижи в преходните процеси. Настройката си е чиста проба предварение/закъснение.
Вземи си един помощник да ти подържа около 2000rpm. и тогава върти делкото, докато не се успокои работата на мотора. :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

И при мен има

Мнение от hafte » 17 Авг 2004, 9:08

нещо такова. Когато дам рязко газ има едно придърпване м/у 2к и 3к обороти (верно слабо ама има) и после колата се изстрелва. Виздушния и горивния филтър са нови. Това го прави и на газ и на безин при мен.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 18 Авг 2004, 23:15

същия проблем е и при мен смених кабели свещи капачка на делко и палец и всички филтри.даже на моменти прекъсва зверски вече не знам кво да правя.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook