Гледам ви и ....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Гледам ви и ....

Мнение от dZvero » 01 Авг 2004, 17:40

Гледам ви, че сте малко "килнати" :lol: в главата и си правите burn-out-ове навсякаде :shock: и ми идва една мисъл:
:arrow: А бе тия коли не се ли чупят?
Няма начин да не им става нещо. Кое от цялата ходова част страда най-много и какви са парите за ремонт на да речем за една 320 91г. :?:
Естествено ако се скача по дупки и тротоари при burn-out-а цената... :angel: :?: :?: :?:
Как ги поддържате тези коли и какво ви струва това бе хора :shock:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Авг 2004, 17:52

Определена част от нас, имащите Е30-ки си ги харесват именно заради извратените изпълнения, които могат тия модели. Всъшност тези зверчета са за ценители така да се каже (е и за нямащи пари за друг модел предполагам). Аз лично имам две Е30-ки и двете ги троша най-безцеремонно .... :twisted:

За нас в консумативи са се превърнали задните гуми, диференциалите, окачване.... Какво да ти кажа, качиш ли се в тоя звяр бавно не можеш да го караш. Уж всеки път ще се спазва благоприличие на четири колела но в момент в който видиш как друго БМВ вдига прахоляка по кръстовищата и веднага скачаш на съединителя и спирачката и обвиваш задната кола в облаци с аромат на изгоряла гума. Аз лично сменям задните гуми максимум на два месеца задължително. Съединител правя на 6 месеца, окачването заминава веднъж в годината.... накладки пак веднъж годишно...
Не е евнито но не познавам някой, който да си е купил БМВ за да му е евтино. И все пак .... Е30-ките носят на такива щуротий. Все пак от БМВ са известни със перфектна изработка и дълъг живот на повечето детайли. Случвало ми се е да мина през такава яма с висока скорост, че да завъртя цялата кола но единственото строшено бяха пръснатите гуми и поломените джанти но не и окачването. Здрави са - изключително здрави, така че пак си е по-евтино от Голфекта например :wink:
Тези коли кротко не могат да се карат. Е30 е за каращи а не за возещи се :twisted: Доставя такъв невероятен кеф при шофиране и щуротий, че забравяш в колко парички се измерва удоволствието ти :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Мнение от dZvero » 01 Авг 2004, 18:01

Ама ти не си бърз :D (с отговора), то само така се казва :lol:
А кои се въртят по-лесно (добре) 320 или 318is - то верно си зависи от шофьора, но некви разлики. Питам защото гледам, че съществува някаква дилема при избора между 320 и 318is.
А тук ако питам кое е по-бързо за гонка :shock: ще стане скандала :lol: , но все пак питам... :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 01 Авг 2004, 18:05

Зависи от дифа :D Тези със шпер се въртят най-лесно :wink:
А за гонка 318 is :!:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Авг 2004, 18:17

Ако ще е четири цилиндрово:
318iS
320iS
M3

Ако ще е шест цилиндрово:
323
325

Ако се чудиш между 320 и 318iS... Ами и аз преди време правих същия избор и избрах iS-а. Много по-динамичен и пъргав е. Просто няма място за чудене освен цената разбира се. :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Авг 2004, 21:01

Таз дилема съществува само при Е30 ,при Е36 смятам знаете кой е правилния отговор :twisted:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Авг 2004, 21:05

При Е36 бих избрал 318iS или 325.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 01 Авг 2004, 22:34

Съгласен съм, че тия машини не могат да се карат спокойно ;)
Пък и не са чак толкова скъпи, че да се притесняваш толкова много. Който си е взел БМВ си го е взел да го кара не да се вози. Прав ли съм?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Авг 2004, 7:22

За какво говорим :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Мнение от dZvero » 02 Авг 2004, 11:04

Няма ли пък и един друг момент - шестак си е едно, а съвсем друго се е 4-цилиндров? След 3000 дори и аз съм забелязал какво става :P , но пък за това са "малко" по-мудни, а :?: От кое по-голям кефа? ... а бе то както си го направиш ... А звука не е ли различен, защото от това направо ми настръхват косите :shock: :D :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 02 Авг 2004, 11:13

..сам се сещаш копеле :lol:
звука на шестака е по-различен, много здрав рев :lol:
а това след 3-4000 при шестаците наистина го има като усещане все едно се изстрелваш-хващаш волана здраво с двете ръце и се ухилваш здраво :lol: , но то може би се дължи на това, че са мудни в ниските и изведнъж идва пауара на високите, а 4цил. на ниските са по-добре и както се казва кривата на въртящия момент е по полегата :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook