Нямкой да разбира от газови???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нямкой да разбира от газови???
Та от известно време ме мъчи следния проблем:
На празен ход на газ когато е студен мотора и когато е в нормален режим (т.е. загрял) държи към 850 оборота. Проблема е, че при междините температури (когато излезе от синята зона и достигне до средата на индикатора за темп.) оборотите много падат дори гасне понякога и трябва да карам с газ и спирачка докато загрее. Някой има ли представа това на какво се дължи. Въртях оборотите но не мога да ги кача кой знае колко и при промяна просто измествам само темп. при която почва да гасне.
На празен ход на газ когато е студен мотора и когато е в нормален режим (т.е. загрял) държи към 850 оборота. Проблема е, че при междините температури (когато излезе от синята зона и достигне до средата на индикатора за темп.) оборотите много падат дори гасне понякога и трябва да карам с газ и спирачка докато загрее. Някой има ли представа това на какво се дължи. Въртях оборотите но не мога да ги кача кой знае колко и при промяна просто измествам само темп. при която почва да гасне.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Ако имаш кихалка я провери да не би да е остаряла гумата и при определена температура да се размеква и да изпуска, тогава засмуква повече въздух и се получава подобен проблем!
May the BMW force be with you!
Каква е тази кихалка
моята е електронна автоматична има само една пласмасова тапа на изпарителя дето се точи слуз от него освен от там да смуче или изпуска но не мерише и не тече знам ли. може ли да е от мембраните и скоро сменях сондата в бутилката но от нея не ми се вярва да е. Маи ще я проверя като сварши газта и ако не се оправи на Газаджия е я водя
.




- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Електронна
какво имаш впредвид с това?Автоматична ... че превключва сама на газ като вдигнеш над 2000 оборота ли ? Ама пък без кихалка да е
ако е така си сложи преди да ти е гръмнала кутията на въздушния филтър.
Още нещо ми хрумва, на изпарителя трябва да има една пробка от където да се източва кондензирана влага, отвии го ако изтече течност това ще да е!
А кихалката трябва да ти е след кутията на въздушния филтър и дебитомера, там се слага алуминиев пръстен който се разпробива и отгоре се слага уплътнителен пръстен от гума (или ластик) ако няма такова .... много лошо


Още нещо ми хрумва, на изпарителя трябва да има една пробка от където да се източва кондензирана влага, отвии го ако изтече течност това ще да е!
А кихалката трябва да ти е след кутията на въздушния филтър и дебитомера, там се слага алуминиев пръстен който се разпробива и отгоре се слага уплътнителен пръстен от гума (или ластик) ако няма такова .... много лошо

May the BMW force be with you!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Момчето казва,че на бензин е екстра .Значи не е дебитомера.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Значи това било
"кихалка" докато разбера на кое му викате така
имам си и ще я проверя да не се е разместила нещо. А от пробката на изпарителя хищо не изтича чистя я редовно. Ще пробвам дали кихалката не е разместена. Мерси момчета! 


Всичко си е на ред
"Кихалката" си е на място и е здрава не смуче въздух от нея. Остава вариянта на сервиз но на заплата. Мерси момчете.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Оправи се
оказа се че е от въздушния филтър. Въпреки, че 2 месеца си карах с него явно сега е много топло на вън да му се невиди. Трябва някак да го изолирам.
Неще да му се невиди и газта
И с стария фитър прави тези простотии и не даржи обороти.
Някой знае ли какви са признаците че изпарителя здава багажа т.е. мембраните са се развалили или нещо е запушено. Освен него друго не виздам какво може да е.
Някой знае ли какви са признаците че изпарителя здава багажа т.е. мембраните са се развалили или нещо е запушено. Освен него друго не виздам какво може да е.
- surfer_dude
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 6.01.2003
- Местоположение: София
Моя изпарител е на 5 годинки и скоро му сменях
мембраните - гумата беше станала направо твърда и се чупеше!
Преди това имаш подобни проблеми с оборотите а накрая въобще не работеше на газ докато не вдигне температурата на "нормално".
Сега вече положението е нормално
Ако смяташ да сменяш мембраните на изпарителя в НИКАКЪВ случай
не си зимай български само проблеми ще си навлечеш. За мойто BRC комплекта гуми беше 17лв. за български и 48лв. италианските.
мембраните - гумата беше станала направо твърда и се чупеше!
Преди това имаш подобни проблеми с оборотите а накрая въобще не работеше на газ докато не вдигне температурата на "нормално".
Сега вече положението е нормално

Ако смяташ да сменяш мембраните на изпарителя в НИКАКЪВ случай

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани