Нямкой да разбира от газови???

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Нямкой да разбира от газови???

Мнение от hafte » 11 Юли 2004, 7:47

Та от известно време ме мъчи следния проблем:
На празен ход на газ когато е студен мотора и когато е в нормален режим (т.е. загрял) държи към 850 оборота. Проблема е, че при междините температури (когато излезе от синята зона и достигне до средата на индикатора за темп.) оборотите много падат дори гасне понякога и трябва да карам с газ и спирачка докато загрее. Някой има ли представа това на какво се дължи. Въртях оборотите но не мога да ги кача кой знае колко и при промяна просто измествам само темп. при която почва да гасне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 12 Юли 2004, 16:02

Да . При мен на Омегата беше от кофти газ - дюзи.
Сипваи повече чистачи на дюзи или ходи на ултразвук да ти ги изчистят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Не

Мнение от hafte » 12 Юли 2004, 16:19

на бензин си работи екстра на газ е проблема. А там дюзи няма доколкото знам!

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 12 Юли 2004, 16:27

Ако имаш кихалка я провери да не би да е остаряла гумата и при определена температура да се размеква и да изпуска, тогава засмуква повече въздух и се получава подобен проблем!
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Каква е тази кихалка

Мнение от hafte » 12 Юли 2004, 16:31

моята е електронна автоматична има само една пласмасова тапа на изпарителя дето се точи слуз от него освен от там да смуче или изпуска но не мерише и не тече знам ли. може ли да е от мембраните и скоро сменях сондата в бутилката но от нея не ми се вярва да е. Маи ще я проверя като сварши газта и ако не се оправи на Газаджия е я водя :cry: :cry: :shock: :idea: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 12 Юли 2004, 16:31

Vasilen написа:Ако имаш кихалка я провери да не би да е остаряла гумата и при определена температура да се размеква и да изпуска, тогава засмуква повече въздух и се получава подобен проблем!

:yes: Мдам. И от тва може да е. И тва е ставало при мен :yes:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 12 Юли 2004, 16:49

Електронна :roll: какво имаш впредвид с това?Автоматична ... че превключва сама на газ като вдигнеш над 2000 оборота ли ? Ама пък без кихалка да е :shock: ако е така си сложи преди да ти е гръмнала кутията на въздушния филтър.
Още нещо ми хрумва, на изпарителя трябва да има една пробка от където да се източва кондензирана влага, отвии го ако изтече течност това ще да е!
А кихалката трябва да ти е след кутията на въздушния филтър и дебитомера, там се слага алуминиев пръстен който се разпробива и отгоре се слага уплътнителен пръстен от гума (или ластик) ако няма такова .... много лошо :oops:
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 14 Юли 2004, 9:07

На някои газови "забравят" да им сложат кихалки... може да е такава.
Ако са "забравили" и е гръмнала (което с българската газ е много вероятно) - честито - нов дебитомер. Изкривяват се пластините вътре ... и ставааа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 14 Юли 2004, 9:23

Момчето казва,че на бензин е екстра .Значи не е дебитомера.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Значи това било

Мнение от hafte » 14 Юли 2004, 9:52

"кихалка" докато разбера на кое му викате така :shock: имам си и ще я проверя да не се е разместила нещо. А от пробката на изпарителя хищо не изтича чистя я редовно. Ще пробвам дали кихалката не е разместена. Мерси момчета! :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Всичко си е на ред

Мнение от hafte » 15 Юли 2004, 6:41

"Кихалката" си е на място и е здрава не смуче въздух от нея. Остава вариянта на сервиз но на заплата. Мерси момчете.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юли 2004, 12:37

Провери си газовото филтърче - намира се в газовият клапан :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Оправи се

Мнение от hafte » 20 Юли 2004, 18:00

оказа се че е от въздушния филтър. Въпреки, че 2 месеца си карах с него явно сега е много топло на вън да му се невиди. Трябва някак да го изолирам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Неще да му се невиди и газта

Мнение от hafte » 22 Юли 2004, 8:14

И с стария фитър прави тези простотии и не даржи обороти.
Някой знае ли какви са признаците че изпарителя здава багажа т.е. мембраните са се развалили или нещо е запушено. Освен него друго не виздам какво може да е.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: София

Мнение от surfer_dude » 22 Юли 2004, 8:54

Моя изпарител е на 5 годинки и скоро му сменях
мембраните - гумата беше станала направо твърда и се чупеше!
Преди това имаш подобни проблеми с оборотите а накрая въобще не работеше на газ докато не вдигне температурата на "нормално".
Сега вече положението е нормално :D
Ако смяташ да сменяш мембраните на изпарителя в НИКАКЪВ случай :!: не си зимай български само проблеми ще си навлечеш. За мойто BRC комплекта гуми беше 17лв. за български и 48лв. италианските.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook