Въпрос за Е30 318is . . . .
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за Е30 318is . . . .
Момчета запалил съм се по Е30 318ис . Събирам пари за кола след 89 г. Можете ли да ми кажете с какъв мотор е , разход на гориво , някакви особени минуси и въпреки че съм запален по is все пак ако според вас 318i(мотор или година ?) или 320(мотор или година ?) е по-добро ми кажете мнението си . Благодаря ви предварително 

Най-мразя да съм прав!!!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Мотора е М42В18. Возил съм се в на Сашо Ис-ката и яко върви
. Иначе за разход се обърни към него. 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
хората казват, че това е най-доброто съотношение вървене/разход.
други пък си остават фенове на six-in-line пауара въпреки, че обективните фактори не са в негова полза (поне за 320i)
318i най-добре да отпадне от класацията
is-ките са само след '89-та (троен стоп) - по-висока цена.
много теми има затова писано абе като ги пробваш неможе да не усетиш коя ти е най-присърце и да си я земеш

други пък си остават фенове на six-in-line пауара въпреки, че обективните фактори не са в негова полза (поне за 320i)

318i най-добре да отпадне от класацията

is-ките са само след '89-та (троен стоп) - по-висока цена.
много теми има затова писано абе като ги пробваш неможе да не усетиш коя ти е най-присърце и да си я земеш


Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Новини
-
E30 318iS се произвежда от 1989 до 1991 година. Двигател М42В18.
Няма агренажен ремък - с верига е. Това спестява не само възможни главоболия от скъсването на ремък но и куп инвестиций. Изключително пъргав двигател. Носи на безобразия и е направен за такива. Можеш да си я караш спокойно (трудно се постига) и да ти харчи малко, можеш да я караш бързо и да ти харчи много - ти си избираш.
Повечето от произведените бройки са снабдени фабрично с шпер диференциал, борд компютър, рекаро салон и други такива глезотийки.
Лично за мен това е идеалния двигател за Е30 когато искаш да съчетаеш бързина, динамика, комфорт в ежедневното шофиране.
Основния й минус е, че харчи много от контролните точки в талона ти
Ако нещо друго те интересува - задавай конкретни въпроси и ще опитам да ти бъда полезен
Няма агренажен ремък - с верига е. Това спестява не само възможни главоболия от скъсването на ремък но и куп инвестиций. Изключително пъргав двигател. Носи на безобразия и е направен за такива. Можеш да си я караш спокойно (трудно се постига) и да ти харчи малко, можеш да я караш бързо и да ти харчи много - ти си избираш.
Повечето от произведените бройки са снабдени фабрично с шпер диференциал, борд компютър, рекаро салон и други такива глезотийки.
Лично за мен това е идеалния двигател за Е30 когато искаш да съчетаеш бързина, динамика, комфорт в ежедневното шофиране.
Основния й минус е, че харчи много от контролните точки в талона ти

Ако нещо друго те интересува - задавай конкретни въпроси и ще опитам да ти бъда полезен

!!Asen_X написа:.......... Изключително пъргав двигател. Носи на безобразия и е направен за такива.........идеалния двигател за Е30 когато искаш да съчетаеш бързина, динамика, комфорт в ежедневното шофиране.....Основния й минус е, че харчи много от контролните точки в талона ти.......
Абе човек незнаеш какво направи току що

Знаех си че това е моята кола , само остава най-трудното , да събера пари , но и това ще стане

А можеш ли само да ми кажеш нещо за окачването . Спортно ли е ? Пвечето които ги продават са с променен клиренс и това много не ми се нрави . Ако ще е по-ниска нека е фабрично така или ....? Ти какво мислиш ?
Най-мразя да съм прав!!!
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
На 100 хил. :mha:
сигурно е имал предвид от последната смяна на окачването.. впрочем не се сещам какво друго може да е имал предвид 



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани