...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Фев 2008, 19:14

pavlin_e30, porostorm има проблем и пита. Това е и целта на форума ;) . Единствено може да има проблем с това, че пуска нови въпроси в същата тема :roll: .

Няма по-особено обезвъздушаване. Може да оставиш колата под наклон (задницата по-ниско) и да загрее със свалена капачка и парно на 6. Смени термостата! За проба размени с някой капачката на радиатора.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 24 Фев 2008, 21:28

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:18, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Фев 2008, 23:46

l-s шушляк си ти,а Владо има право да си пише,колкото си иска в темата,защото в свързана с проблеми,а форума е главно за тази цел да си помагаме.Писна ми от батки като половината тука дето са големите паралии и разбирачи.Ми не може всички да сме баровци или майстори и затова питаме.Явно и това вече е спам във форума :evil:
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 27 Фев 2008, 3:19

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:21, променена общо 1 път
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 27 Фев 2008, 10:32

ако не е капачката или термостата, провери дали надува(т.е. преди да свалиш глава и да провериш нея и блока провери с уредче)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 27 Фев 2008, 12:21

karadimov написа:ако не е капачката или термостата, провери дали надува(т.е. преди да свалиш глава и да провериш нея и блока провери с уредче)
Да де, ама не знам как да проверя капачката :uups:

А дали надува имаш в предвид дали вкарва компресия от някой цилиндър? Ако вкарва водата в радиатора ще бълбука, нали? И какъв е този уред :roll:

п.п.: термостата е готов за лятото, дано проблемът да е бил в него:
Изображение
:yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Фев 2008, 19:12

От него е бил много ясно, като си само на малък кръг охладителна течност много ясно, че ще прегрее бързо. Дано не си духнал гарнитура. Тия М10 са държеливи уж, ама аз моята като я карах без вода не беше чак толкова добре после :mhihi:
BMW only!

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 27 Фев 2008, 19:35

Всичко хубаво, ама защо счупи клещите :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 27 Фев 2008, 21:58

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:22, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 27 Фев 2008, 22:27

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:23, променена общо 1 път
:yes:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 28 Фев 2008, 2:23

Винаги циркулира през радиаторчето на парното (ако си го пуснал и клапана не е здал багажа разбира се) :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 28 Фев 2008, 10:26

така като чета проблема е или глава или блок, дано да съм лош пророк.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 28 Фев 2008, 10:52

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:23, променена общо 2 пъти
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Фев 2008, 0:28

Сложи си читав термостат.

"Капачката на радиатора" - на студен и обезвъздушен мотор пълниш системата догоре. Загряваш до работна температура. Като изстине, течността в радиатора трябва да е малко над питата. Капачката след изстиването трябва да се отвие лесно, без съскания. На загрял мотор, като отхлабиш капачката, трябва да плисне вода под налягане - ВНИМАВАЙ - пАри ;).

Водата е "пушека" на изгорялата газ. Най-често на Ауди съм виждал - направо си тече от ауспуха.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 29 Фев 2008, 1:23

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 5:23, променена общо 1 път
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook