Нова серия на филма...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
Подгрева на огледалата е вързан както си е оригинално,кабелите към огледалото са различни,имат две допълнителни разклонения за подгрева,на снимката се виждат.
Дефакто подгрева взима ток от ел. огледалата и работи винаги
Дефакто подгрева взима ток от ел. огледалата и работи винаги


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
поредната екзотика
темпомат
малко информация
http://www.unofficialbmw.com/e30/electr ... stall.html
http://e30-talk.com/elektrik/t-tempomat ... 35108.html
http://e30-talk.com/e30-wikipedia/t-tem ... 48649.html
и оригиналното ръководство за монтаж
http://e30-talk.com/attachments/elektri ... eba-1-.pdf
целия комплект


И пак се почна едно разглобяване...

Компютъра на темпомата си има една скоба която се хваща към стойката на компютъра на колата


Зад таблото се поставя това ,от там взема сигнал за скоростта темпомата
и в него се щраква малката черна букса от инсталацията

На стойката с педалите се монтира ключето за съединителя,което си има място и планчица

Долната част от пластмасите около волана има заводско прорязано място,
което трябва да се изреже и да заприлича на това

Ръчката се монтира зад тази за чистачките и се ползва нейното захващане,за целта се разпробива отвора с резбата с свредло 5.5 мм. ,и оригиналния болт там който е М5х12 се заменя с М5х16 ,също има и едни чопчета които трябва да си паснат при монтажа...абе да ти прави кеф да пипаш


Куплунга на ръчката е същия тип като на клемореда,мигачите,чистачките..и се щраква там върху другите

цялата инсталация се полага в таблото в щипките при другата,малкия черен куплунг който е за таблото остава някъде зад него

през гумения маншон зад педалите се изрязва един от оставените фабрични отвори и през него се прекарва кабела за актуатора и се намества гумичката за уплътнение,и се свързва голямата кръгла букса

Актуатора си има планка с която се хваща за стойката на въздушния филтър(въпреки че при мен е малко по по друг начин там ,заради неоригиналния мотор за тва купе
) ,жилото се монтира на свободната позиция на дросела
В завършен вид


темпомат

малко информация

http://www.unofficialbmw.com/e30/electr ... stall.html
http://e30-talk.com/elektrik/t-tempomat ... 35108.html
http://e30-talk.com/e30-wikipedia/t-tem ... 48649.html
и оригиналното ръководство за монтаж


http://e30-talk.com/attachments/elektri ... eba-1-.pdf
целия комплект



И пак се почна едно разглобяване...


Компютъра на темпомата си има една скоба която се хваща към стойката на компютъра на колата



Зад таблото се поставя това ,от там взема сигнал за скоростта темпомата
и в него се щраква малката черна букса от инсталацията


На стойката с педалите се монтира ключето за съединителя,което си има място и планчица



Долната част от пластмасите около волана има заводско прорязано място,
което трябва да се изреже и да заприлича на това


Ръчката се монтира зад тази за чистачките и се ползва нейното захващане,за целта се разпробива отвора с резбата с свредло 5.5 мм. ,и оригиналния болт там който е М5х12 се заменя с М5х16 ,също има и едни чопчета които трябва да си паснат при монтажа...абе да ти прави кеф да пипаш






Куплунга на ръчката е същия тип като на клемореда,мигачите,чистачките..и се щраква там върху другите


цялата инсталация се полага в таблото в щипките при другата,малкия черен куплунг който е за таблото остава някъде зад него


през гумения маншон зад педалите се изрязва един от оставените фабрични отвори и през него се прекарва кабела за актуатора и се намества гумичката за уплътнение,и се свързва голямата кръгла букса


Актуатора си има планка с която се хваща за стойката на въздушния филтър(въпреки че при мен е малко по по друг начин там ,заради неоригиналния мотор за тва купе


В завършен вид




- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Нова серия на филма...
Явно си решил да я натъпчеш тая Е30-ка с максимален брой есктри за модела... остава ти да коригираш само една грешка, ти си знаеш коя. 


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Нова серия на филма...
мАторя 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Нова серия на филма...
Извинявам се за въпроса, но радиото оригинално ли е за е30 ?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Нова серия на филма...

И мойта е имала.. едно време

П.С. Евала

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
zlatko_baretata написа:Явно си решил да я натъпчеш тая Е30-ка с максимален брой есктри за модела... остава ти да коригираш само една грешка, ти си знаеш коя.
да да знам,и мен много ме мъчи тая грешка



- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Нова серия на филма...
Имам вал от 2.8, ако някой ден решиш да вкараш правилния мотор в това купе, обади се.
По мои сметки дава около 190-200 коня на вала само той със сгъстяването, което се получава.
Така и така я кичиш тая кола с всички екстри, та ще натежи и й трябва по-засилен мотор.
И понеже знам, че няма да ти е таферно да го взимаш от мен, мога да ти го оставя при някой от палаткаджиите, а ти ще им оставиш една бутилка Руский стандарт и така всички ще са доволни...
По мои сметки дава около 190-200 коня на вала само той със сгъстяването, което се получава.
Така и така я кичиш тая кола с всички екстри, та ще натежи и й трябва по-засилен мотор.

И понеже знам, че няма да ти е таферно да го взимаш от мен, мога да ти го оставя при някой от палаткаджиите, а ти ще им оставиш една бутилка Руский стандарт и така всички ще са доволни...


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
zlatko_baretata написа:Имам вал от 2.8, ако някой ден решиш да вкараш правилния мотор в това купе, обади се.
По мои сметки дава около 190-200 коня на вала само той със сгъстяването, което се получава.
Така и така я кичиш тая кола с всички екстри, та ще натежи и й трябва по-засилен мотор.![]()
И понеже знам, че няма да ти е таферно да го взимаш от мен, мога да ти го оставя при някой от палаткаджиите, а ти ще им оставиш една бутилка Руский стандарт и така всички ще са доволни...
добре звучи,само да му дойде времето


alpina-ma6inata написа::yes: S658A
И мойта е имала.. едно време
П.С. ЕвалаА наясно ли си как стои въпроса с темпомата при автомат, предполагам е различен и трябва да си търся от кола с автомат?
не,доколкото знам и доколкото стоплям по схемите,темпомата е един и същ,разликата е само в един кабел,който в инсталацията при ръчни скорости стои свободен(син/кафяв с букса) ,даже и при мен така си остана..,а при автоматичните се ползва този кабел,тоест са еднакви темпоматите


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4173
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нова серия на филма...
Много хубава.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
Ключът към щастието

Набавих също и пълен комплект ABS ,но той остава в изчакване за зимната пауза,че ще има приключения с монтажа


И май също в изчакване на зимата е и това,че покрай него ще се обърне внимание на цялото окачване и ще се освежат макферсони,щитове,носачи,мостове,щанги...





Набавих също и пълен комплект ABS ,но той остава в изчакване за зимната пауза,че ще има приключения с монтажа



И май също в изчакване на зимата е и това,че покрай него ще се обърне внимание на цялото окачване и ще се освежат макферсони,щитове,носачи,мостове,щанги...




- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Нова серия на филма...
Май остана само едно паркетче.
Замислил ли си?

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани