По-големи дискове на е30 от какво?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 15 Юни 2009, 6:05

E30_M_Tech_ll написа:аве тухлйо ти какъв си такъв не те знам .. .за сефте виждам такъв човек като тебе.. .толкова ли те е срам да си признаеш че те надвих във спора и че ти не си се сетил за тоя вариянт?
обясних ти точно че това е фланец от 4 п о100 към 5 по 120 да точно обратното на това което ние търсим ... но щом виукаш че такъв фланец си рпавил не се ли сещаш че ше може да се нарпави и по обратния път?
грешката ти на тебе е че разполагаш болтовете ето така
Изображение
така наистина остава супер малко разстояние и се застъпвеат резби демек не може да се нарпави... това е чертеж да си надупчиш диска....
погледни го хубаво тоя фланец и не се излагай ти повече че ше ти се смеят хората щото те знаят кой си всъщност под този ник
пак ти го обеснявам фланеца който на нас ни трябва е същия (от снимката с ексцентричните болтове)само че където този на снимката има дупка за глава за болт там го правим да е по тясна за резба а където има дупка за резба там прайм дупка за глава за болт демек просто им разменяме местата..... там се вижда с просто око че си сотават едни 3-4 мм и то като се има впредвид че едното е по широко заради главичките на болтовете демек във вътрешноста на фланеца това разсотяние става още по голямо и напълно надеждно....
а ексцентрика просто трябва да се завърти половин оборот и готово....
Ае Стъкломатче, пак нещо геометрията бъркаш, ай да видим ти как ще ги разположиш? Направи едно чертежче. Никой не си надвил, фланците не са направени, нито има чертеж. Само се излагаш мойто дете, суха теория, подшушната от некой друг и ти му верваш. Геометрията с подкуп си я взел, аман от такива като теб в БГ корумпирани. Изрежи си 2 кръгчета дупни си ги на 4х100 и 5х120 и си ги наложи. Ти май си магьосник като отдалечаваш едните отвори, другите си седят на мястото и не се приближават един към друг и разстоянието си остава същото. Това е нещо ново, виж пробвай се за нобелов лауреат. Уби коча с лопатата дет се казва :mhihi: :mhihi: :mhihi: А ексцентрика, ще го стягаш ли или само за парлама ще е там. Кое му е надежното като ставаш на 3 към 4-ри болта :mhihi: :mhihi: :mhihi: Колко е дебела според теб главата на имбусния болт - 1 или 2 или 3 или4 или 5 или 6 мм по-голяма в диаметър от резбата? :mhihi: :mhihi: :mhihi: както ти казах искам стабилен фланец със стабилно заващане на 4-те и 5-те болта. Виждам и още една издънка в твоите мисли, ма нека ти я каже Конслтанта ти :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Юни 2009, 9:31

хайде, ще ви помоля да се ограничите с разговори по темата и без лични обиди... :idea: ако ще говорите за спирачки, фланци, адаптери и т.н. - ок. ако не, пак се връщаме в т. А, което мисля е излишно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Юни 2009, 9:44

еми той тухлйо като видя на къде отиват нещата и почна да нарежда....
първо геометрията ми беше любимия предмет и имах само шестици ...
второ фланеца ще стане предостатъчно здрав и то се вижда на пръв поглед....
днес ако ми остане свободн овреме ще ти направя подробно чертежче че и при стругар ще ида да видим той кво ще каже.....
защо си мислиш че на мен някой ми подсказва? да не би да почнаха да ти се виждат напълно възможни нещата :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 15 Юни 2009, 9:57

E30_M_Tech_ll написа:еми той тухлйо като видя на къде отиват нещата и почна да нарежда....
първо геометрията ми беше любимия предмет и имах само шестици ...
второ фланеца ще стане предостатъчно здрав и то се вижда на пръв поглед....
днес ако ми остане свободн овреме ще ти направя подробно чертежче че и при стругар ще ида да видим той кво ще каже.....
защо си мислиш че на мен някой ми подсказва? да не би да почнаха да ти се виждат напълно възможни нещата :mhihi:
Както ти казах, направи го и сам ще кажа, че си се справил със задачата :roll:

П.С. И да не забравиш да сметнеш ексентрика на сили на срязване и опън. Все си мисля, че ще има проблем при това голямо разминаване на осите на 2-те резби :!:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Юни 2009, 13:07

ето и обещания чертеж ....
скалъпен е малко на бързо но все пак си е точен....
Изображение
а ето ималко сметки....
трябва да разберем аджеба колко ще е разстоянието между двете дупки които са бели на чертежа ...
първо намираме е ъгълът се получава 18 градуса като извамдим от 90-72 а това са ъглите между радиусите на 4 по 100 и 5 по 120
след това по една теорема наречена косинусова дет наш тухлйо надали е чувал в средното си образование докато е чукал железа в техникума който спомена че е учил
се получава следното
а^2=50^2+60^2-2.50^2.60^.cos18
и след малко сметки получаваме че размера който ни интересува е точно 20 мм ;)
като имаме впредвид радиуса на ооворите за резбата сбора на който прави 12,5 получаваме че точното разстояние от резбра до резба е 7,5мм което е повече от достатъно и надеждно
колкото до ексцентрика всеки един стругар ще ти го направи или поне моя така каза.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.06.2009

Мнение от Антракцид » 15 Юни 2009, 14:54

Тъй като тухлата го баннаха и неможе да ти отговори. Ме помоли аз да напишa мнението, след което очаквам естественно банн, но това си е нещо редовно за този форум.

Тухлата: Именно ексцентрика ти се явава проблема :idea:

1. За преминаване от главина 4х100 към джанта 5х100 рабората може и да стане, защото там за основен отвор се взима единия от 4х100. Но пак е под въпрос якоста на ексцентричния болт. Резбите на отворите незапочват от едно и също място така, че отвора който е предвиден за джантата може и да не съвпадне и тогава се налага да коригираш откъде да почва резбата на външната резба на ексцентрика, която се завива в 4х100 главината, за да съвпаднат отворите Другия вариант е да я сотавиш хлабава, но това не води до нищо хубаво. 3-ти вариант да одтавиш ексцентрика с по плитка глава, но тогава ще прецакаш конуса на джантата.
2. При преминаване от 5х120 главина към 4х100 джанта (това което ти твърдиш, че е възможно) се използва за основен отвор единия от 5х120. Ексцентрика се завива на 5х120-то което води до по голям външен диаметър на фланеца и за беля се оказва, че опира в супорта на спирачния апарат. Останалото с надежността на ексцентричния болт важи и тук, както и нагаждането му за един единствен отвор на дадена главина, на всеки друг ще е на ралично положение отвора към джантата.

Поздрави: Ogres_Power, Prokudeniq, Tuhla_4etvorka!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Юни 2009, 15:46

виж сега дори вобще да няма болт там и фланеца да се държ ина 4 болта към главината обясних че не е никакъв проблем... карал съм така и то дои джната 4 п0 100 на 3 болта и съм я карал не предишната кола която си беше бегачка и се подготваяше за състезания :) еми никъв проблем нямах.... но това не е решение което ваз ще ви задоволи и сега ше трябва да ви опиша как да си нарпавите ексцентрика но съм сигурен че няма да ме разберете ие ше трябва да ви го рисувам пак :mhihi: но нека да опитам....

двете резби се падат на един и същ радиус както се вижда от чертежа.... а когато правим преходен фланец дали ще го правим 5 по 120 към 4 по 100 или обратното разликата катк о обясних е един ствено и само полвин оборот завъртане на ексцетрика :mhihi:
а ето и математически как стоят нещата
центъра на първта резба отстоява на 50 мм от центъра на главината а центъра на втората на 60 мм.....
самата резба е с рамер 12,5 мм което прави 6,25 в радиус ... като съберем двата радиуса на двете резби пак става 12,5 но разтоянието което имаме е 10 мм следователно получаваме 2,5 мм застъпване...
а ексцентрика не знам как си го представяте вие но прдставлява болт със по особена глава .... глава която е дълга 20 мм и е пробит отвор резба да речем 10 мм или повече.... но между края на тая резба и резбата която се навива в главината има поне 5 мм надлъжно плътна стомана.... като напрено двете резби се застъпват 2,5 мм но това не ни бърка защото те всъщност са на 5 мм една от друга....
на фланеца правим дупка голяма колкото главата на ексцентрика и едва ли не той не оказва никаква рола в цялото припасване....
а това дали този кесцентрик ще го ползваме за от 4 по 100 към 5 по 120 или боратното разлика няма никва...
в единия случай го завиваме на дупка 5 по 120 която е на 60 мм от центъра на главината за да я "преместим" така да се каже на 50 мм от същия тоя център а в другия я завиваме на дупка 4 по 100 която се намира на 50 мм от центъра на главината за да я "премстим" на 60 мм демек разстоянието между центровете на резбите си остава едно и също ... демек един и същ ексцентрик ....
разбрахте ли го сега или да ви го начертая?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Юни 2009, 15:55

и не опира в никъв съпорт все пак главината е 5 по 120 като фланеца се прави с външен диаметър колкото на спирачния диск където ляга на главината... ;)
а за това до къде ще се навие ексцентрика и дали когато е завит докрай ще е точно там където трябва да е, това също се смята ....
ама тухлата явно е свикнал да го прави на око и затова не му стават фланците :mhihi: ....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.06.2009

Мнение от Антракцид » 15 Юни 2009, 19:54

Тухлата пак ме помоли да постна това:

Тухлата: Ето реални чертежи, а не само сметки!
Посочени са външни размери на фланците и размери на осигурителните ръбове за центроване на джантата и фланеца към главината.

Изображение

Тук се вижда как навлизаш в центроващия ръб на джантата, но това за теб едва ли е важно, тъй като обичаш да караш с по 1 болт по малко.

Изображение

Тук се вижда колко нараства външния диаметър на фланеца и съответно опира в супорта на спирачния апарат. Ако невярваш, свали една гума на Е36-ца и измери разстоянитето от центъра на главината до супорта.

Ти си мислеше, че и в двата случая завиваш болта с изместения отвор на едно и също място, но уви не е така.

Ония фланец дето е на снимкта дето я постна е от 4х108 към 5х112, но главината е с осигурителен ръб 57мм, затова може да завиеш специалния болт.

С този пост приключвам с теб, ще ти се обдя, когато лапето закъса по математика, да му дадеш едно рамо.

:OT: Тухлата към администраторите: Отключете ми поне единия от Никовете, омръзна ми да ме банвате и то винаги когато споря с някой от вашите хора и доказвам, че греши и скраперясва. Нали форума е за това да се показва кое е възможно, как се прави т.н. Ако някой юзер се върже на приказките на М-Техника ЛЛ и си купи материали и болтове за 250 кинта и съответно плати за изработка още 100 кинта и види, че мисията е невъзможна, как си мислите ще се почувтва. Дали няма да си помисли че е "измамен" и че тези които пишат тук, че някои неща стават, а реално не е така са само некви генийчита умеещи умело да ботонират клавиатурата. А не практици като някой други, които по някакви причини, не са удобни за този форум.

Благодаря за оказаното внимание!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Юни 2009, 20:44

ей пак не гледаш ама хич не гледаш.. .аз тез снимки зако ти ги давам бе ахмак?
кой съм щял да излъжа? моя стругар днес приказвах с него и каза че ще ми ги нарпави за полвин час точно ако м узакарам материялите... ама явно той е извънземен гений и струга и фрезата м уса от бъдещето :mhihi:
главата на ексцентрика не се прави с център, центъра на резбата която навиваме в главианта а с център средата на тия 2,5 застъпващи се милиметра ето и на гледно щот съм убеден че ти пак няма да ме разбереш ....
тва на пеинт го направих за най бързо
Изображение
а ето и как изглежда действително такъв болт само че при обратната конверсия...
Изображение

сега видя че аз съм прав и се чудиш кви ли не вариянти твои да си измисляш дет са грешни така ли?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.06.2009
Местоположение: Двореца на Екатерините,Санкт Петербург

Мнение от B.J.Blazkowicz » 15 Юни 2009, 20:50

чак на мен ми стана интересно стават ли или не стават тее фланци,огито ми е приятел обаче аз съм на мнение ,че невъзможни неща нема.....включете ме и мен в спора има ли предварителнп зададена дебелина на фланеца и колко?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2009, 20:52

а ве,тоя фланец е почти колкото диска :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Юни 2009, 21:03

Явор написа:а ве,тоя фланец е почти колкото диска :shock:

тва е щот са малки дисковете ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.06.2009
Местоположение: Двореца на Екатерините,Санкт Петербург

Мнение от B.J.Blazkowicz » 15 Юни 2009, 21:08

доколкото разбирам емтехничка,в твоята теза заляга мисълта,че ексцентичният болт въобще не требе да притиска фланеца,а се навива в главината за свидетел,а в него съответно си фащаме 4по100 или обратното 5по120,самия ексцентричен болт играе своего рода адаптер,правилно ли съм те разбрал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 15 Юни 2009, 21:23

Изображение
Тоя болт ми е много интересно как ще го завиеш в леглото на фланеца.
Не трябва ли да е обратно?
Изображение[/img]
The power is nothing without control.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook