Е30 Спирачки-Мит ли е 302х22мм в 16цола? (Разказ в картинки)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
тоз карача,няма ли да сподели с новите спирачки как е 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Беше УЖАСНО! КОлата много спираше докато не падна снега и дойде време да сложа симните джанти и спирачки
Как стоят нещата реално:
Големия диск прави по-голям спирачен ефект което е по-добре! По голям спирачен ефект иска по-голямо сцепление с пътя! По-голямото сцепление с пътя идва от добри гуми + добър размер (разбирайте широки) + тежест!!! Кола на която не е променена тежестта спира с хубави спирачки толкова колкото и с нормалните който са изчислени за нея....но с нормалните спираш чудесно единм или два пъти от 100 км/ч а от двеста спираш 2/3 от единия път
С големите спирачки спираш няколко пъти от двеста до 0
При мен недостатъка е че задните спирачки останаха непроменени! И се получава разлика в спирачното усилие!
Вместимостта на предните апарати я променям докато задните остават същите и се получава че заядните се опитват да спират повече! Но не успяват щото са малки - ако карам харабията сигурно на 2 предни смени на накладки ще сменя 3 пъти задните
Ако не и повече!
Да ама...предницата се забива и задницата леко се изправя всеедно не спирам със задните!
Горе написаното е поувеличено за да успея да ви обесня ефекта, иначе на практика ако на хубав асфалт ви кача в колата да видите за кво спиране говориме ще се изкефите
Спирачната ми помпа си е Е30-кова и педала е по-чувствителен! С еденица ход след смяната се дозира по-плавно спирачното усилие отколкото със оригиналните! С нормалните апарати педала е по-директен - натискаш и с малък ход гумите блокират! Докато с големите спирачки с много ход колелата блокират и имаш възможност прецизно да дозираш спирачното усилие! В момента в който предобриш педала и усетиш че почва АБС-а да играе "ЧУЧЕК" връщаш и пак леко натискаш и се оправя работата, докато с оригиналните апарати понеже педала е с по-малък ход за някви 5 мм се случва всичко и само помпиш нагоре надолу а АБС-а не спира да рита
Заключение: За мен по-големите дискове е по-добро решение, но всичко си има мярка! Не трябва да се прекалява! Търсете решения с много бутални апарати! И задължително за следващият сезон на спиранията ще съм с големи спирачки отзади също за да е всичко в баланс

Как стоят нещата реално:
Големия диск прави по-голям спирачен ефект което е по-добре! По голям спирачен ефект иска по-голямо сцепление с пътя! По-голямото сцепление с пътя идва от добри гуми + добър размер (разбирайте широки) + тежест!!! Кола на която не е променена тежестта спира с хубави спирачки толкова колкото и с нормалните който са изчислени за нея....но с нормалните спираш чудесно единм или два пъти от 100 км/ч а от двеста спираш 2/3 от единия път


При мен недостатъка е че задните спирачки останаха непроменени! И се получава разлика в спирачното усилие!
Вместимостта на предните апарати я променям докато задните остават същите и се получава че заядните се опитват да спират повече! Но не успяват щото са малки - ако карам харабията сигурно на 2 предни смени на накладки ще сменя 3 пъти задните

Да ама...предницата се забива и задницата леко се изправя всеедно не спирам със задните!
Горе написаното е поувеличено за да успея да ви обесня ефекта, иначе на практика ако на хубав асфалт ви кача в колата да видите за кво спиране говориме ще се изкефите

Спирачната ми помпа си е Е30-кова и педала е по-чувствителен! С еденица ход след смяната се дозира по-плавно спирачното усилие отколкото със оригиналните! С нормалните апарати педала е по-директен - натискаш и с малък ход гумите блокират! Докато с големите спирачки с много ход колелата блокират и имаш възможност прецизно да дозираш спирачното усилие! В момента в който предобриш педала и усетиш че почва АБС-а да играе "ЧУЧЕК" връщаш и пак леко натискаш и се оправя работата, докато с оригиналните апарати понеже педала е с по-малък ход за някви 5 мм се случва всичко и само помпиш нагоре надолу а АБС-а не спира да рита

Заключение: За мен по-големите дискове е по-добро решение, но всичко си има мярка! Не трябва да се прекалява! Търсете решения с много бутални апарати! И задължително за следващият сезон на спиранията ще съм с големи спирачки отзади също за да е всичко в баланс


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
K27 написа:Дилянчо, целата спирачна система треа се смета точно... щот като изплескаш некви много-бутални апатари ти се качва дебита, може при теб стоковата помпа да насмогва, ма ти си с еднобутални от Е34, ама при некои други апарати да не се окаже, че не й стига хода... после, при непроменен дебит пада и захващащата сила на апарата... те са много нещата, площ на накладките спрямо ефективната част на спирачния диск, самите накладки кви са... как викаш и ти, маса на автомобила, център и разпределение на тежестта и т.н.
П.С. А чувствителността на педала най-лесно го коригираш с отношението на рамото на самия спирачен педал към привода на спирачната помпа...
Иначе, заден ъпгрейд при теб е наложителен, ма зависи какъв...
Сони предлага ъпгрейд с дискове от их, ама според мен освен да се охлаждат по-добре (което не е малко), няма да има чувствителен ефект, щот са си на същия диаметър кат пръчката.
Абсолютно съм съгласен с теб! При големи апарати вече си е наложително и голяма помпа! При мен стана с тая и е добре! Сменя ли и задните ще минавам на такава от Е34



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- speedfreak__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: си бмв
- Мечтае да кара: на празен резервоар
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Евала на хора като вас , дето сън не знаят буквално
за да оптимизират една истинска кола !
Съжалявам за офтопик-а но просто редом до такива хора се чувствам технически абсолютно неграмотен и невеж ...
За хората които може би ще си напраят труда да прочетат всичко до тук (както направих аз ) , но ще си кажат
И за какво толкова труд за някаква 15-20 годишна кола
мога да само да им кажа седнете с пакетче семки пред Vbox-a и оставвте истинските фенове да раотят за истинските коли!
Евала още веднъж!
за да оптимизират една истинска кола !
Съжалявам за офтопик-а но просто редом до такива хора се чувствам технически абсолютно неграмотен и невеж ...
За хората които може би ще си напраят труда да прочетат всичко до тук (както направих аз ) , но ще си кажат
И за какво толкова труд за някаква 15-20 годишна кола
мога да само да им кажа седнете с пакетче семки пред Vbox-a и оставвте истинските фенове да раотят за истинските коли!
Евала още веднъж!

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани