Не пали, ако някой знае да помага
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Връщам се от сервиза...Значи проблема не е от
нещата, които Сони каза. Пича ги е бил проверил
вече и всичко било ОК. Умайва ме, че ще е някакъв
кабел или пък маса. Но само питанки са му в главата
нещата, които Сони каза. Пича ги е бил проверил
вече и всичко било ОК. Умайва ме, че ще е някакъв
кабел или пък маса. Но само питанки са му в главата
Stoyan7777 написа:Връщам се от сервиза...Значи проблема не е от
нещата, които Сони каза. Пича ги е бил проверил
вече и всичко било ОК. Умайва ме, че ще е някакъв
кабел или пък маса. Но само питанки са му в главата
стига с тия маси ве, не е от това според мен, неможе от една маса да запали да вдигне 2500 оборота и да загасне, то или работи ил неработи. Нещо го побърква, нещо го провокира. Можеш ли да напишеш всичко по точки и последователно, за ад е подредено, какво е гледано, какво е сменяно с ново или със старо е сменяно, ще поумуваме и ще ви направим списък да проверите нещата пак по ред пък може и д стане, па така и така сте я отписали вече, по-лошо няма да стане

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
ами аз като се замисля май само еку-то е сменено със старо.
двата сензора на валовете са нови.
Също нови:
инжектори,регулатор за налягане на бенза,бенз филтър, бенз помпа,датчик за температурата на двг-то.свещи,кабели и бобини са ОК.
айде сега сте вие
двата сензора на валовете са нови.
Също нови:
инжектори,регулатор за налягане на бенза,бенз филтър, бенз помпа,датчик за температурата на двг-то.свещи,кабели и бобини са ОК.
айде сега сте вие

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз си мислех за ваща терминология за 325 ис
...то и 4 цилиндрови ли имало у щатско


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21


та темата е за 318ис-а на Стоян,ама понеже се блъскаме заедно та и аз зимам участие от време на време
Проверихте ли като хората налягането на бензиновата помпа?
Проверете напрежението при инжекторите и то при всичките.
Проверете евентуално за обърнати маркучи на горивото и след като сте сменяли филтри, помпи и др. ги проверете от резервоара до мотора.
Вижте, дали всички бобини дават ток.
Проверет кабелите на свещите, проверете самите свещи.
Вижте дали мокри свещите.
Проверете за запушен катализатор или гърне, (даже и задното, да не е турил някой един картоф, па чакай да запали
)
За друго не се сещам сега, ама търсете последователно
Проверете напрежението при инжекторите и то при всичките.
Проверете евентуално за обърнати маркучи на горивото и след като сте сменяли филтри, помпи и др. ги проверете от резервоара до мотора.
Вижте, дали всички бобини дават ток.
Проверет кабелите на свещите, проверете самите свещи.
Вижте дали мокри свещите.
Проверете за запушен катализатор или гърне, (даже и задното, да не е турил някой един картоф, па чакай да запали

За друго не се сещам сега, ама търсете последователно

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
нещо на разбирач ли почна да се правиш 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз па къв господ съм...то си има създатели,титани и т.н.....а и нещо сметка ли почваш да ми държиш на мненията
...тц,тц, нещо май изпедерастяваш напоследък 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
sonny написа:Проверихте ли като хората налягането на бензиновата помпа?
Проверете напрежението при инжекторите и то при всичките.
Проверете евентуално за обърнати маркучи на горивото и след като сте сменяли филтри, помпи и др. ги проверете от резервоара до мотора.
Вижте, дали всички бобини дават ток.
Проверет кабелите на свещите, проверете самите свещи.
Вижте дали мокри свещите.
Проверете за запушен катализатор или гърне, (даже и задното, да не е турил някой един картоф, па чакай да запали)
За друго не се сещам сега, ама търсете последователно
Всичко което споменаваш е проверено и изрядно, нещо друго е...
Но не знам

Иначе мерси Сони
- cupofcoffee$
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.03.2007
magareto_yori написа:ами аз като се замисля май само еку-то е сменено със старо.
двата сензора на валовете са нови.
Също нови:
инжектори,регулатор за налягане на бенза,бенз филтър, бенз помпа,датчик за температурата на двг-то.свещи,кабели и бобини са ОК.
айде сега сте вие
Е що? Щото сте палнали със старото веднъж и сте решили, че е здраво?
Аре сега за друго ЕКУ.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани