хелп м50б25 от е34 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
не виждам причина да се реже колектора,просто чупката на предната тръба е малко по остраKIM написа:номера е да не се реже колектора ,а да стане кадърно

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
дааа,видях го,обаче при мен там разтоянието е около 1 см и колектора си е без проблем,ще го снимам и ще го постна
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Mecho Puh при теб може би десния тампон е от е34 с м50 и затова се получава тази малка разлика... мисля че тук из форума някъде го бях чел за е34ковия тампон
мисля че най точно ще отговори Явор защото все пак той го е слагал
тези минимални разлики идват точно от тези малките неща
при това не мисля че ще има фрапираща разлика в каквото и да било ако се резнат ребърцата
мисля че най точно ще отговори Явор защото все пак той го е слагал

тези минимални разлики идват точно от тези малките неща

при това не мисля че ще има фрапираща разлика в каквото и да било ако се резнат ребърцата

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



при мене нещата вървят мноого бавно и не издържах - подкарая я без генерация , дебитомер и ламбда ... има менЮ ...
http://vbox7.com/play:401a084b
това ми е пърата маневра , не се смейте на глас
http://vbox7.com/play:401a084b
това ми е пърата маневра , не се смейте на глас


- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Колега честито! Радвам се че успя , нищо че някои смятат, че проекта е безкраен - то хубавите работи бавно стават
Е те това подчертаното само не разбрах какво ще дойде да рече
И ако колегата Матрикс прочете - да сподели кои дюзи се гасят в неговата кола, че така леко и приглушено "припуква"

Е те това подчертаното само не разбрах какво ще дойде да рече


alex_matrix написа:Митак на мене цялата генерация ми излезе 230 лв + 140 лв за фамозно гърне
Как я направихме от колекторите тръгват ф51 мм 2 тръби слагат се два резонатора 40см дължина и след тях тръбите се събират в една ф63 до отзад /от тия 230лв 110 са резонаторите така че ако имаш двойно гърне си спестяваш доста / - та мисълта ми е направи си нова от край до край не се занимавай с глупости
а звука е басов, чист без дране и резонанси, и при отпускане на газта на скорост се чува леко приглушено припукване когато се гасят дюзитетрябва да чуеш всички харесаха как звучи
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
колата се движи без ламбда и въздушен филтър и не ми харесва Динамиката нещо . Тея дни мисля един спортен филтър и някакъв хитшилт да направя.
Не е закачен и датчика на дифа за скоростта и не знам каква скорост прави на различните предавки , може и дифа да ми е малко дълъг и за това да не усещам РЯЗ.
3.15 как ви се струва с кутия от е34 м50б25
за пързаляне иде реч , дифа е 100% шпер
не е за магистрална евридейка колата
извън темата
не мога си намеря кабела с буксата за датчика не диф-а
от каде точно от купето излиза жицата на вън , за към дифа ? аз мостове правих , спирачки ко ли не , и сега търса жицата ама някаде я е хванала липсата . Гледах , търсих 
Не е закачен и датчика на дифа за скоростта и не знам каква скорост прави на различните предавки , може и дифа да ми е малко дълъг и за това да не усещам РЯЗ.
3.15 как ви се струва с кутия от е34 м50б25


извън темата




- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
Спирачките какви са ? оригиналните от е30 или си монтирал други ? дай съвет за мойта какво да я правя че отзаде е с барабани и ме притеснява да не направя някоя беля ако ги оставя нейните, аз мислех да сложа тези от е34 че те и АБС имат даже, ама незнам как ще стане :?
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
aaa от е34 да сложиш нещо музиката е голяма .. аз си закупих носачи от е30 323 с дискове , те май са като на 320 , на моста нови тампони и монтаж.. от пред сложих вентилирани дискове със апаратите им и това е при мене за сега .

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
3.15 няма ли да ти е малко дълъг ,на тея им даваха 3.25 мисля или 3.46 непонмя точно но 3.15 е дълъг особено за твойте цели ,а относно генерацията остави си ако изкаш чугунките отрежи фланците от оригиналната генерация (сакса) и пусни 2 или 1 тръба назад ,с малко фантация и коленца става 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
Дифф 3,15 ще ти е ужасно дълъг ,освен ако целта ти е да се гониш по магистралата с 200++ и максималната да ти е над 240+....моито комби е с М50Б25 с кутия от М50Б20 която е малко по къса от 25цовата и досега бях с 3,46 ,колата си беше добре макс скорост беше почти 220 и се пързаляше добре но малко овехфаше на трета и затова сега го подкъсих и сложих 3,91....но иначе от наблюдения над други е30ки с М50 мисля че 3,73 е наи добре за целта 

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: хелп м50б25 от е34 в е30
грешка в правописа ... 3,45 е дифа .
генерацията съм я скалъпил до без задно гърне , ще я снинан да я шпгледнете , и евентуално може да споделите идея каде да садна ламбдата , ако се окаже че е тя спъва по някакъв начин мотора
мечо ти с какъв диф си ?
генерацията съм я скалъпил до без задно гърне , ще я снинан да я шпгледнете , и евентуално може да споделите идея каде да садна ламбдата , ако се окаже че е тя спъва по някакъв начин мотора
мечо ти с какъв диф си ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани