хелп м50б25 от е34 в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 14 Яну 2009, 17:59

KIM написа:номера е да не се реже колектора ,а да стане кадърно ;)
не виждам причина да се реже колектора,просто чупката на предната тръба е малко по остра ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Яну 2009, 18:05

не ве не за входящия има в предвид че пича е пуснал линк към такъв проекс с рязане на ребърца от колекторчето
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 14 Яну 2009, 18:11

дааа,видях го,обаче при мен там разтоянието е около 1 см и колектора си е без проблем,ще го снимам и ще го постна
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Яну 2009, 18:16

еми значи до колкото разбирам страната на мотора от към скоростите някак си увисва с малко наклон че да дойде по надолу от помпата и стойката на акумулатора така ли е :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 14 Яну 2009, 18:22

да,точно тъи :lol:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Мнение от Louis » 14 Яну 2009, 18:25

Mecho Puh при теб може би десния тампон е от е34 с м50 и затова се получава тази малка разлика... мисля че тук из форума някъде го бях чел за е34ковия тампон
мисля че най точно ще отговори Явор защото все пак той го е слагал :D
тези минимални разлики идват точно от тези малките неща ;)
при това не мисля че ще има фрапираща разлика в каквото и да било ако се резнат ребърцата ;)
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 20 Май 2009, 9:59

при мене нещата вървят мноого бавно и не издържах - подкарая я без генерация , дебитомер и ламбда ... има менЮ ...
http://vbox7.com/play:401a084b
това ми е пърата маневра , не се смейте на глас :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 20 Май 2009, 13:36

Колега честито! Радвам се че успя , нищо че някои смятат, че проекта е безкраен - то хубавите работи бавно стават :D
Е те това подчертаното само не разбрах какво ще дойде да рече :roll: И ако колегата Матрикс прочете - да сподели кои дюзи се гасят в неговата кола, че така леко и приглушено "припуква" :confused:
alex_matrix написа:Митак на мене цялата генерация ми излезе 230 лв + 140 лв за фамозно гърне

Как я направихме от колекторите тръгват ф51 мм 2 тръби слагат се два резонатора 40см дължина и след тях тръбите се събират в една ф63 до отзад /от тия 230лв 110 са резонаторите така че ако имаш двойно гърне си спестяваш доста / - та мисълта ми е направи си нова от край до край не се занимавай с глупости

а звука е басов, чист без дране и резонанси, и при отпускане на газта на скорост се чува леко приглушено припукване когато се гасят дюзитетрябва да чуеш всички харесаха как звучи
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от brankovv » 21 Фев 2010, 4:12

до къде стигна с проекта ?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от mitrax » 23 Фев 2010, 13:03

колата се движи без ламбда и въздушен филтър и не ми харесва Динамиката нещо . Тея дни мисля един спортен филтър и някакъв хитшилт да направя.
Не е закачен и датчика на дифа за скоростта и не знам каква скорост прави на различните предавки , може и дифа да ми е малко дълъг и за това да не усещам РЯЗ.
3.15 как ви се струва с кутия от е34 м50б25 :confused: за пързаляне иде реч , дифа е 100% шпер :mhihi: не е за магистрална евридейка колата
извън темата :oops: не мога си намеря кабела с буксата за датчика не диф-а :oops: от каде точно от купето излиза жицата на вън , за към дифа ? аз мостове правих , спирачки ко ли не , и сега търса жицата ама някаде я е хванала липсата . Гледах , търсих :oops:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от brankovv » 23 Фев 2010, 20:13

Спирачките какви са ? оригиналните от е30 или си монтирал други ? дай съвет за мойта какво да я правя че отзаде е с барабани и ме притеснява да не направя някоя беля ако ги оставя нейните, аз мислех да сложа тези от е34 че те и АБС имат даже, ама незнам как ще стане :?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от mitrax » 25 Фев 2010, 18:50

aaa от е34 да сложиш нещо музиката е голяма .. аз си закупих носачи от е30 323 с дискове , те май са като на 320 , на моста нови тампони и монтаж.. от пред сложих вентилирани дискове със апаратите им и това е при мене за сега .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от BMWPower » 26 Фев 2010, 11:12

3.15 няма ли да ти е малко дълъг ,на тея им даваха 3.25 мисля или 3.46 непонмя точно но 3.15 е дълъг особено за твойте цели ,а относно генерацията остави си ако изкаш чугунките отрежи фланците от оригиналната генерация (сакса) и пусни 2 или 1 тръба назад ,с малко фантация и коленца става :yes:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от Mecho Puh » 26 Фев 2010, 12:45

Дифф 3,15 ще ти е ужасно дълъг ,освен ако целта ти е да се гониш по магистралата с 200++ и максималната да ти е над 240+....моито комби е с М50Б25 с кутия от М50Б20 която е малко по къса от 25цовата и досега бях с 3,46 ,колата си беше добре макс скорост беше почти 220 и се пързаляше добре но малко овехфаше на трета и затова сега го подкъсих и сложих 3,91....но иначе от наблюдения над други е30ки с М50 мисля че 3,73 е наи добре за целта :yes:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: хелп м50б25 от е34 в е30

Мнение от mitrax » 27 Фев 2010, 9:33

грешка в правописа ... 3,45 е дифа .
генерацията съм я скалъпил до без задно гърне , ще я снинан да я шпгледнете , и евентуално може да споделите идея каде да садна ламбдата , ако се окаже че е тя спъва по някакъв начин мотора
мечо ти с какъв диф си ?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook